אתר הכרויות-שאלה

אתר הכרויות-שאלה

אני יוצאת כבר 3 שבועות עם בחור .
הבחור מראה רצינות, משקיע, משלם,מתקשר,מחזר , אפילו עלה אלי הביתה ופגש את ההורים.
הבעיה שהוא מדי פעם נכנס לאתר ומסתכל שם .
אני לא יודעת מה זה אומר אם ממשיך לחפש או עונה שם לבנות או שלא להתייחס לזה.
מה לעשות והאם להגיד לו משהו ? שוב אני לא רוצה לשדר לחץ
 
אני הייתי מתעלמת מהעובדה שהוא נכנס לשם

אני לא אוהבת את הרעיון שברגע שגבר יוצא עם מישהי אז הוא לא יכול להתסכל באתרי הכריות ולא באתרי פורנו וכו'. כאילו שכניסה לתוך מערכת יחסים זה אומר שהסתיימה הזכות לחופש להסתכל באתרים.
ברור לי שזו תקופה קשה לבחורה שמחפשת נישואין ולא בטוחה לאן זה הולך והזמן עובר. הייתי שם וזה מאוד קשה וכל דבר קטן מוריד את הביטחון. אבל עדיין. ממליצה לך באופן כללי לשחרר אותם ולא לחפש אותו בקטנות. תתרכזי בסימנים החיוביים. גבר שמשקיע זמן וכסף באישה, מכיר את ההורים, סימן שהוא מאוד מעוניין.
 

tal902

New member
הוא יכול לשאול את אותה השאלה

הרי איך ראית שהוא שם אם לא היית שם בעצמך? אז למה לך מותר ולו אסור? את רצית רק "לרגל" אחריו? הוא יכול להגיד אותו הדבר כלפייך.
 

נוסעת27

New member
לדעתי

עדיין לא הייתי אומרת כלום. זה גם יראה שריגלת אחריו, שנכנסת בעצמך (הרי איך ידעת שהוא נכנס?) ובואי נודה בזה שאחרי כמה שבועות בודדים הוא אולי עדיין לא סגר את כל האפשרויות. אתם באמת לא יוצאים הרבה זמן.
אני הייתי מפסיקה לרגל אחריו ועוד איזה שבוע שבועיים שממשיכים להרגיש רצינות ועניין אומרת לו שאת מתכוונת להקפיא את הפרופיל באתר ושואלת אותו אם הוא עדיין פעיל ומה עמדתו בנושא ורואה מה הוא עונה. תתחילי לתקשר ופחות לרגל ולתהות מאחורי גבו.
 
תראי

כשאני יוצא עם מישהי שבא לי עליה - אני מפסיק עם החיפושים בכל המקומות.
מה שלי מפריע כאן אלה שני דברים אצלך.
קודם כל, את לא רוצה לשדר לחץ אבל מה לעשות שאת בלחץ. לעקוב אחריו זה שיא הלחץ ומראה שאין לך טיפת אמון בו. אם כבר עכשיו אין לך אמון בו (וזכותך המלאה להרגיש ככה) - מה יהיה בהמשך? זה הוא שאי אפשר לתת בו אמון או שאת שלעולם לא תתני אמון ותמיד תהיי חשדנית וקנאית? ואגב, להפגיש אותו עם ההורים שלך אחרי שלושה שבועות? יותר לשדר לחץ מזה, זה רק להגיד שראית שמלת כלה מה זה יפה במבצע.
מה שמוביל לנקודה השניה.
הכל אצלך נראה טכני. תראי בכמה מילים השתמשת כדי לתאר את הבחור - "מראה רצינות, משקיע, משלם, מחזר, עלה הביתה ופגש את ההורים" ואף אחת מהן לא מראה על רגש או על חיבור ביניכם. כאילו זה ביזנס. כאילו את מוצר שהוא קונה.
אז עזבי מה לעשות ואם להגיד לו משהו. יותר טוב שתבדקי עם עצמך למה את איתו בכלל מעבר לענין הכלכלי שכל כך חשוב לך.
 
למעלה