מחשבות על קאמבק

a wild rose

New member
מחשבות על קאמבק

או שיהיה יותר נכון לומר - שאיפה לקאמבק.

נפרדנו לפני כמעט חודשיים, האמת שזה הוא שנפרד ממני, הפרידה הייתה קשה גם לו לפי מה שנראה - זה היה קשר לא ארוך במיוחד אבל מאוד חזק וכלל חיבור חזק מההתחלה. הפרידה הגיעה על רקע תחושה שלו שהוא לא מרגיש את מה שרוצה להרגיש, אני לא מסוגלת להתווכח עם זה, אבל חושבת שהוא מיהר להסיק שזה משהו שלא יכול להתקדם.

לפני כמה ימים יצא לנו לדבר, אחרי שלא דיברנו מאז הפרידה למעשה. הייתה לנו שיחה ארוכה ונעימה וקיבלתי תזכורת חזקה לדברים בו שמצאו חן בעיני מלכתחילה. אני יודעת שיכול מאוד להיות שאני משלה את עצמי אבל... הייתי מאוד רוצה שנחזור להיות ביחד, אני מרגישה פספוס.

מישהו היה בסיטואציה הזאת בעבר? זוג שעשה קאמבק? המלצות כלשהן?
 

tal902

New member
כולם כמעט היו בסיטואציה כזאת

בין אם בתור הזורק ובין אם בתור הנזרק.
&nbsp
מה יש לעשות? קודם כל לא ברור ממה שכתבת איך נגמר הקשר ביניכם. והאם היו עוד בעיות בקשר שלכם. כי ייתכן וה"אני לא מרגיש מה שחשבתי שאני צריך להרגיש" זה רק כיסוי לדברים אחרים שהפריעו לו.
&nbsp
בגדול הייתי אומר כך: לא יודע באיזה נסיבות דיברתם (איחול שנה טובה/יום הולדת?) ואם תהיה לכם עוד נסיבה כזאת בקרוב.
&nbsp
אבל אם את עדיין רוצה לנסות: הייתי מציע לך או לשלוח לו הודעה או לדבר איתו ובהודעה לכתוב באופן תמציתי עד כמה השיחה האחרונה ביננכם הזכירה לך למה או כמה החיבור שלנו בזמנו היה חזק. וייתכן ואולי בגלל טיימינג גרוע נסיבות גרועות הקשר קצת התפקסקס או לא צמח/התקדם. ושמבחינתך שווה לתת צ'אנס נוסף.
&nbsp
שוב לא בהכרח המילים הללו אבל זאת רוח הדברים צריכה להיות. כמובן כמובן בלי דרמטיות ופומפוזיות, בלי משהו שטיל : מאז שדיברנו אתה לא יוצא לי מהראש. שוב דבר שכזה (גם אם זה כזה).
&nbsp
וזהו בשלב זה. את כתבת באופן מפורש מה את היית רוצה והעברת את הכדור לצד שלו. הוא מספיק גדול להחליט כן או לא. ובכל מקרה לא לעצור את החיים (כן, יודע שקל לתת עצות) כך שאם הוא מתקשר אלייך נגיד לקבוע פגישה או לדבר לרגע העקבות כך, ממש לא יזיק אם זה יקרה ברגע שתהיה עם איזה ידיד הייכן שהוא.... :)
 

a wild rose

New member
תודה על התגובה


הייתה לנו תקשורת טובה לאורך כל הדרך, ככה שאני מאמינה לו ומאמינה שזה לא כיסוי לדברים אחרים. הפרידה הייתה קשה גם לו והוא לא הסתיר את זה.
&nbsp
אני קצת חוששת לפנות אליו בישירות כזאת. זה מרגיש לי ילדותי, אבל זה מרגיש לי כמו לרדוף אחריו וזה לא מרגיש לי מתאים. לגבי הזדמנויות לשיחה - השיחה האחרונה הייתה מאוד נעימה והסתיימה גם בנעימות ועם אמירה שאני משתדלת לא לייחס לה יותר מדי חשיבות, והיא שאם יש עוד משהו שארצה לדבר עליו אני מוזמנת להתקשר.
&nbsp
קשה קשה...
 
למעלה