אהבה ממרחק של חצי עולם

אהבה ממרחק של חצי עולם

אז ככה..לפני כמעט שנתיים,שבוע לאחר תחילת כיתה ט הגיע לכיתה שלי ילד חדש,ברזילאי שמה לעשות התאהבתי בו ממבט ראשון. הסתבר לי שהוא ישהה בישראל למשך שנתיים ויחזור לברזיל שזו הארץ שבה הוא גר(אין לו שום קשר לישראל והוא לא יהודי).אני וחבר שלי כבר שנתיים ביחד.לפני חצי שנה הוא עזב את ישראל כמו שהיה ידוע מראש ולא ראיתי אותו עד לפני חודש.כרגע אני כבר חודש בברזיל ביחד איתו מבלה את החופשה אחרי שעברתי ימים קשים וכל יום היה פשוט מלחמה של כאב לב.אני לא צריכה שישפטו אותי ואני לא צריכה שייעצו לי להיפרד ממנו.בעוד יומיים אני חוזרת לישראל אחרי שבאמת רק הבנתי כמה שאני צריכה את הבן אדם הזה בחיים שלי.מה שהכי כואב לי זה החוסר ידיעה של איך ממשיכים,מתי ניפגש עוד פעם ואני צריכה כלים להתמודד עם הכאב כי הבן אדם הזה באמת חשוב לי.ואנחנו כל כך אוהבים אחד את השניה שרוצים לגור ביחד בעתיד וכרגע לא יכולים כי אנחנו בני 16.5 וגרים עם ההורים.
 
אני לא חושבת שאתם צריכים להחליט עכשיו להיפרד

נכון שסביר להניח שזה לא יחזיק מעמד שנתיים, אבל היו גם מקרים שכן, אולי אתם אחד המקרים הנדירים הללו. תמשיכו להיות בקשר טלפוני, סקייפ, מייל ואם זה הופך לא כייף יותר, תיפרדו. כל עוד טוב לכם בקשר, גם אם רובו וירטואלי, אין סיבה להיפרד.
 

The Dude 14

New member
מסכים מאוד

רומי יקרה,
כשצעירים, קשה להבין את הפרספקטיבה שהזמן נותן :)
העיצה שלי לכם היא שתעשו שיחה שבה ברור לשניכם שהדגש שלכם הוא להיות חברי נפש. ייתכן והוא יצא עם בחורות ואולי את תצאי עם בחורים - אני לא אומר שתספרו אחד לשני על הדייטים שלכם אבל תהיו כנים ותבינו שיכול להיות שייקח כמה שנים עד שתוכלו לממש את הזוגיות שלכם. תהיו דוגריים אחד עם השני ואני מסכים עם @חובטת שטיחים שיש לכם סיכוי לשרוד ולהצליח. בהצלחה!
 
למעלה