צריך דעה חיצונית ..

arl6987

New member
צריך דעה חיצונית ..

אני וחברה שלי בקשר כבר 10 חודשים וגרים ביחד בחודשיים האחרונים.
בחודש האחרון היחסים האיטימיים קצת מקרטעים (למרות שניסינו גיוון שתינו הסכמנו שהיחסים קצת משעממים לנו וגם אנחנו קצת הפוכים במה שאוהבים בתחום הזה)וזה נובע לפחות מצידי,
גם מהסיבה שבת זוגתי היא בחורה עקשנית שלפחות לפי הרגשתי לא אוהבת להקשיב למה שאני אומר..גם אם זה לטובתה...המון זמן אני מנסה בדרכים עקיפות לבקש ממנה שתעשה כושר לפעמים איתי ולפעמים בלי קשר אליי..היא נענתה לי אבל לא מוכנה בדרך שלי...אתמול היה לנו מין שיחת ריב שכזאת שבה (אני מודע נאמרו מצידי דברים לא נעימים ואפילו מצטער) רק כדי לנער אותה מהמקום של פסיביות וכי אני באמת רוצה לטובתה היא לא רואה זאת ככה וטוענת שאני מזלזל ולא אוהב אותה באמת כי ביקשתי שתעשה כושר וכן קצת תשפר את המראה שלה למעני (כי למענה היא לא רוצה וטוענת ששלמה עם עצמה)היא עוד טוענת שאני לא דואג לבריאותה אלא חושב על עצמי.(שאגב אני לא רואה רע בחשיבה על עצמי)
ואם וכשמתבקש ממני לשנות משהו בי למען האישה האהובה עליי עשיתי ואעשה בשמחה שינויים למענה.

מה דעתכם בעיניין על תסננו אני מקבל כל תגובה שבאה ממקום של ביקורת .

יש משהו לא בסדר בגישתי...?
 

פלונית30

New member
אתה מנסה

בעקיפין לשנות אותה, לא פלא שהיא חושבת שאתה לא אוהב אותה. אדם שאוהב את חברה שלו לא מנסה לשנות אותה. אולי הקשר הזה לא בשבילך. אתה מערער לה את הביטחון העצמי וזה הדבר הכי גרוע לעשות לאישה, במיוחד כשמדובר בגוף שלה.
 
מישהי מהצד

(לא לא מאהבת) כמישהי מהצד שקוראת, כמה דברים :

א. אין שום בעיה בזה שתרצה שבת זוגתך תעשה כושר,
אין שום בעיה בזה שתרצה שתהיה נשית יותר.

עקשנית או לא גם אתה נמשך למה שנמשך - ואם אתה עדין עם אותה גברת וקלירלי שיש דברים שמפריעים לך , אין שום רע מבן אדם לבקש שידאג לעצמו ואין שום רע או לא טבעי בזה שאתה נמשך יותר לפיטיות או למטופחות.

אני לא חושבת שהגיוני לצפות ממך להעמיד פנים שתימשך לכל אחת ואין בבקשה ממישהי שתעשה כושר (ואפילו הצעת לה יחד) משהו מבזה.
לא אמרת לה לעשות ניתוח אף או הגדלת שדיים- אתה אוהב איך שהיא נראית אבל גם להיות בעודף משקל גבוה (לא יודעת מה מצבה) או שהגוף לא מוצק זה לא ניסיון לשנות את הנתונים הטבעיים שלה- אלא להבליט אותם .

ב. אתה כן בא לקראתה ואמרת שאפילו שאתם הפוכים בחלק מהדברים אתה אוהב אותה מאוד ומשתדל לקראתה. כל עוד יש מקום של שיוויון ואתה מוכן להשתנות מהמקום שלך ולקבל ביקורת מצידה (ולא כל ביקורת היא רעה!) אז אני לא רואה בזה בעיה.

ג. הדבר היחיד שהבחנתי והייתי שואלת או מתריעה עליו הוא המילה "לטובתה" , זה בסדר גמור לבוא בבקשות או טענות מהצד שלך - ולהגיד זה חשוב לי . אך כשמישהו מנסה להסביר לאחר למה הוא צודק ואחר לא מבין לגבי חייו וזה בעצם לטובתו זה מרגיז תמיד. אתה לא יודע מה טובתה, אתה יודע מה טובתך והאם נהגת ביושר ואיך אמרת את זה.

בגדול- זו דעתי, איך תפתרו את זה ואם תפתרו כמובן כתמיד שלכם.
אני לא חושבת שלוותר על אלמנט המשיכה בשם האהבה כשלא ביקשת שהיא בעצם תשתנה ולא דרשת משהו שאיננה יכולה לבצע או שאינו הוגן ואפילו הצעת לשתף פעולה ואתה נכון לביקורת יש בו רע ממשי.

אני חושבת שיש פה משהו שאתה חוזר ומדגיש כמה פעמים בתגובה שלך חוץ מ"לטובתה" , אמרת "היא נענתה לי אבל לא מוכנה בדרך שלי... " ושאתה רוצה לנער אותה ממקום של פסיביות,
מה פירוש הדבר? מה עשית ? מה אמרת ? מה הגישה שלך כשאתה רוצה שאחר ישתנה לידך ? במה מתבטאת הנכונות שלך להשתנות עבורה?
 

TotalCommnader

New member
אני רואה פה כמה דברים

א. לא מוצא חן בעיניך המשקל שלה. אמרת לה. רבת איתה. עשית את המקסימום. היא יודעת שהיא שמנה/מלאה. אנשים לא יורדים במשקל כי אמרו להם. אולי יום אחד היא תרד ואולי לא. תחליט אם זה SHOWSTOPPER מבחינתך או לא.

ב. הסקס ביניכם לא להיט. אולי זה קשור לסעיף א'. כנראה גם אבל לא רק. הבעיה היא כנראה ג':

ג. היא עקשנית ולא מקשיבה. נסה לדבר איתה על להיות פתוחה יותר. לא רק בסקס אלא בכלל. אם זה לא עוזר תבין שזה מה יש ותחליט אם זה SHOWSTOPPER מבחינתך או לא.
 
כן יש משהו לא בסדר בגישה שלך...

סקס זה גם כושר...ויש מלא שלא אוהבות ולא עושות ספורט...
תעשו יותר סקס (יותר פעמים, יותר זמן בכל פעם), ותרזו ככה....
 

Columbina

New member
דיעה חיצונית

כמו שאמרו לפני, זכותך לא להמשך לנשים עם משקל עודף, אבל זאת לא זכותך לנסות לשנות אישה שלא מעוניינת בכך.
&nbsp
אתה עושה רושם של טיפוס שתלטן. זה בכלל לא משנה אם מה שאתה אומר לה היא לטובתה (בנינו, לא לטובתה, אלא לטובתך - אחרת הית מקבל את העובדה שטוב לה). היא בן אדם בוגר, איך אתה הית מרגיש אם בת הזוג שלך היתה אומרת לך מה לעשות? זה לא נעים לאף אחד, אלא אם כן מדובר במישהי חסרת בטחון לגמרי שמחפשת אבא ולא בן זוג.
אני באופן אישי לא סובלת שתלטנות ו"עצות" מהסוג הזה לא היה עוברות בשום מצב .אם באמת אכפת לך ממנה, תבדוק עם עצמך אם אתה מוכן להיות איתה כמו שהיא, בלי ניסיון לשנות אותה - אם התשובה היא לא, אז שחרר.
 

Ayaan

New member
אני חושבת שכן ( משהו לא בסדר בגישה)

סך הכל אני מבינה ממה שאתה כותב שאתה אוהב אותה וכו׳ והבקשה שלך היא קצת חוצפנית אבל לא בלתי מובנת. אני אישית מאמינה ששינויים פיזיים עבור בנֿבתזוג זה לא בגדר ״לשנות את עצמי בשביל מישהו אחר״ אלא באמת מינורי.למרות שבמקרה הזה להרזות זה די ביג דיל כי זה אומר לשנות אורח חיים. מצד שני אתה צריך להבין שמראה חיצוני זאת נקודה רגישה. היא אומרת שהיא שלמה עם עצמה אבל בבירור היא חוותה חוויות לא נעימות במהלך החיים שבהן אנשים העירו הערות על הגוף שלה ולשמוע את אותו הדבר מהאיש שאמור לגרום לה להרגיש בטוחה ויפה זה קשה ומעלה את אותן הרגשות ואז היא פתאום כועסת עליך ונאטמת (עקשנות) כי היא רואה בך אותם. אני אישית בחיים לא היייתי מבקשת דבר כזה מבנזוג מהחשש שלא לפגוע בו.אם לא הייתי נמשכ אליו לא הייתי מתחילה קשר. אתה אומר שאתה מתווכח איתה בנושא, זה לדעתי מוגזם לגמרי. לחשוב על עצמך זה מעולה אבל פה אתה מדבר עליה ועל הגוף שלה. כשאתה מתווכח איתה אתה כבר לא מבקש אלא דורש. וזה לא מתאים.
בקיצור יש משהו אגואיסטי בדבריך אבל אני חושבת שאם תיכנס לנעליים שלה בראש שלך קצת , אתה תוכל להיות מאוד עדין בבקשה שלך באמת ובכנות ואולי היא תסכים ואולי לא. אולי היא באמת לא רוצה לשנות את הגוף שלה, אפילו למען הבריאות של עצמה, ואולי זה לא מתאים אבל חבל לוותר יש דברים יותר חשובים .
 
מה הקטע של להתחבר למישהי ואז לנסות להפוך אותה למה שאתה רוצה

שהיא תהיה. לא עדיף להתחבר מראש למישהי שהיא ממש מה שאתה רוצה ואז לחסוך לעצמך את העבודה הסיזיפית הזאת?
ואני אומרת סיזיפית כי היא באמת כזאת - עבודה לא פרודוקטיבית שאין לה תוצאה... אנשים לא משתנים בגלל שמישהו לוחץ עליהם לעשות זאת אלא רק מתוך החלטה פנימית עמוקה, וגם זה די נדיר.
אני אומרת, אם מראה חיצוני נורא חשוב לך ומשפיע כל כך על מערכת היחסים שלכם, חפש לך את בת זוגתך הבאה במכון כושר, אז בטוח תמצא בחורה שכושר ומראה חיצוני חשובים לה ולא תצטרך לגרור אותה לחדר כושר, היא תלך לשם לבד ובשמחה.
 

shay4442

New member
בעיה מוכרת

מצד אחד אתה כן מרגיש כלפיה רגשות ויש לה הרבה יתרונות ואתה כן מעוניין בה מצד שני יש לה את בעיית המשקל/מראה "פאסיביות" אתה צריך לזכור שזה מה שהיא זאת החבילה לנסות להפריד בין חלק מהחסרונות לאדם ולנסות להשפיע או לשנות את אותם חסרונות זה לא הגיוני ולא מציאותי.
- יכול להיות כמובן שבעתיד היא תחליט לשנות בעצמה את אותם חלקים אבל אי אפשר לשלוט באנשים ולשנות אותם(גם אם מדובר בחלקים קטנים וברי שינוי תיאורטי).
 
למעלה