לא מצליחה לעכל את הכל

crema61

New member
לא מצליחה לעכל את הכל

לפני חצי שנה שמתי עין על מישהו במקום עבודה. זה ממש נדיר שמבט ראשון מישהו מושך את התשומת הלב שלי כל כך חזק..
אנחנו לא עבדנו באותה המחלקה ועוד ברגע הראשון שראיתי אותו הרגשתי שהוא יפה מדי מכדי שירצה אותי לכן לא העלתי בדעתי להתחיל איתו בהתחלה.
אחרי זה נשלחתי לעבוד במחלקה שלו מדי פעם והוא עוד יותר הדליק אותי עם ההתנהגות שלו. פתאום ראיתי מולי בחור כזה מקסים וחמוד, עם חוש הומור ולא מספיק זה הוא גם התחיל איתי ראשון.
אני בהתחלה לא יחסתי לזה חשיבות אבל בהמשך הבנתי שאני ממש דלוקה עליו.
בתקופה שלא נשלחתי לעבוד במחלקה שלו ביקשתי ממישהי שעובדת שם לסדר ביננו כי פספסתי את ההזדמנות כשהתחיל איתי פשוט הייתי כביכול אדישה..
כשהיא פנתה עליו הוא מיד הראה עניין הראה ממש התלהבות גם בהודעות בווטסאפ וגם כשנתקל בי באותו יום בחדר אוכל פשוט הלך אחריי והיה כולו שקוע ביי לרגע אפילו ירד לי ממנו שהוא לא הבחור שנדלקתי עליו הוא כזה ביישן אבל בכל זאת אמרתי אני יתן לנו הזדמנות..
הוא הציע לי להיפגש בטיילת דיברנו הכל היה מתח ביננו ושתיקות מביכות. למרות זאת למרות שלא הייתה נשיקה שאהבתי נתי לקשר לזרום. בהתחלה הוא שלח הודעות כל יום ולאט לאט התרחק
כשהצעתי אני להיפגש הוא שלח אלי ידידה שפנתה אלי בווטסאפ ודיברה במקומו..אמרה שהוא יצא מקשר ארוך ונפגע משתי מערכות יחסים קשות ושמה אכפת לי לנסות קשר פתוח מה אני יפסיד מזה..
בהתחלה נורא כעסתי אבל כשניפגשנו בדייט השני הוא שכנע אותי שהבת זוג שהוא היה מאוהב בה התחיל מכמה סטוצים שהתפתח למערכת יחסים.
בדייט השני כבר הייתי ממש בעניין שלו , הוא נראה כזה בחור טוב שלא חשבתי לרגע שאני יפגע ממנו..
אחרי ששכבנו פעמיים הוא מיהר להתרחק עד שאפילו להודעות התעלם. כשהצעתי להיפגש לפגישה רביעית הוא לא ענה שאלתי אם הוא לא רוצה להמשיך את הקשר והוא אמר שזה נכון ושהוא לא ידע איך להגיד לי את זה..שהוא לא רוצה להיות עם אף אחת רוצה להיות לבד..אני שבדייט הראשון שמעתי על כך שנפגע מהאקסית ושהוא נפגע ממנה אמרתי לו שאני יחכה לו מתי שכן יהיה פנוי לקשר לעולם לא יכולתי לדמיין אז את מה שגיליתי היום!!
בעבודה כל מי שפנה לסדר ביננו ולא סיפרתי לאיש פרט לחברה טובה שאני בוטחת בה שאני יצאתי איתו. אנשים עד היום חושבים שאני סתם נעולה על מישהו שאני לא לטעמו.
כל מי שניסה לסדר ביננו או שהוא אמר שהוא התחיל ללמוד וכרגע לא יכול להתחייב או שאמר בפירוש שכרגע הוא לא בשל לקשר לכן לא רצה לפגוע בי כי אני בחורה טובה.
אחרי ניתוק של הקשר בה רק התראנו בעבודה של שלום שלום הוא
פוטר לפני 3 חודשים .
שלחתי לו הודעה מה שלומו בהתחלה ענה סיפר שהתחיל לעבוד במקום בו הוא מסופק אבל אז לא היה לי סבלנות יותר מדי לשיחות חולין שאני יזמתי והחלטתי לרשום לו מה שיש לי בלב..
רשמתי לו שאני מרגישה שאני מאוהבת בו , שהוא בחור מיוחד ולא קל לי שעזב וכל מיני ..רשמתי לו שאני מחכה לו מתי שכן יהיה רציני לקשר אמיתי ורציני שיפנה אליי
הבחור פשוט התעלם מההודעה.
שלחתי לו גם בקשת חברות בפייס התעלם לגמריי

יש לו ידידה ממש טובה שעובדת איתנו.
לפני שבועיים הוא הוזמן יחד איתי ועוד כמה חבר'ה מעבודה למסיבת הולדת של מישהי שעבדה במחלקה שלו. הוא אמר שהוא יבוא עם מישהיי ובסוף הוא לא בא
אני פניתי לידידה טובה שלו שאלתי אם יש לו חברה פתאום היא מפילה עליי פצצה אומרת שדיברה איתו ביום שבת והוא סיפר לה שהוא עבר לגור עם החברה בעיר אחרת .

היום הגעתי לעבודה נתקלתי בחבר טוב שלו מהחיים שפוטר גם הוא בלי לדבר איתו.
פתאום חברה שלי פונה אלי בעבודה ומספרת לי שהיא ועוד אותה אחת שעבדה איתו במחלקה שאלו אם יש לבחור שאני מאוהבת חברה והוא אמר שכן !! שהם עברו לגור ביחד ועוד אז בזמנו שהוא עבד עוד היא הייתה מבקרת אותו לפעמים.
קיבלתי שוק טוטאלי
מישהי שעובדת אצלו במחלקה פנתה אלי כי ראתה שאני לא במיטבי עוד רגע בוכה..סיפרתי לה את הסיפור והיא אישרה את זה שיש לו חברה עוד לפני שפוטר . אמרתי לה מה?? איך ??
אז היא ענתה גם בתקופה שהוא יצא איתך או לא יצא איתך לא יודעת גם אז הוא היה איתה.
שהיא הייתה מבקרת אותו בעבודה ושהוא אוהב מלאות כמוני ולא רזות. בימי שישי הוא היה ממש עייף והתקשה לעבוד וכשהיא שאלה אותו מה עושה בלילה הוא עונה שהוא יושן בבית של מישהי והילד שלה לא נותן לה לישון!!
ואז אמרה אתם בכלל לא מתאימים. אמרתי לה למה
ואז היא אמרה נמאס לו מבחורות שלא עושות כלום עם עצמן חוץ מלשבת לראות טלויזיה ומחשב בלי לכבס ולבשל .
עדיין לא ממש רצתה לפרט למה אנחנו לא מתאימים.
הייתי בשוק טוטאליי
אמרתי לה את הרי יודעת שאני מאוד רוצה אותו אז למה ידעת ולא שתפת אותי???
אז היא אמרה שהייתי כל כך שקועה בון וסיפרתי לכל העבודה שהוא הנסיך שלך שהיא לא ידעה איך להגיד ליי
הרגשתי מרומה אבל גם ידידה טובה שלו לא ידעה שהוא יצאה עם החברה שלו עוד בתקופה שהוא עבד אצלינו.
גם לה הוא אמר שאינו מעוניין בקשר רציני עם אף אחת!

יש לציין שאייני מנוסה מינית כמעט בכלל למרות שאני נושקת ל30 ושאולי הוא נרתע מחוסר נסיון שלי
עוברת לי המחשבה האם עוד אז בזמנו שבקשר ביננו היה בשיא האם גם אז הוא היה איתה או שהיא הופיעה זמן קצר לאחר שהוא יזם את סיום הקשר?
אני מרגישה באמת מאוהבת בו, פתאום התדמית שיצרתי עליו מתפוצצת לי בפנים. אני מרגישה מרומה..
הבחור שעליו אני בוכה יום ולילה ושבגללו יצאו לי כמה שערות לבנות מסתבר שהוא מניאק לא קטן
ומכל הבחורים שהייתי מעוניינת הוא היה הבחור הכי עוצמתי זה שהכי הדליק אותי מכולם
פתאום אני מוצאת את עצמי מרגישה שלעולם לא אוכל לסמוך על גבר שלא נדבר על העובדה ש99 מבחורים לא לטעמי
ואגב לגבי המראה החיצוני שלו הוא לא חתיך על ידי רוב הבנות רק חמוד ומה שיותר התרשמתי ממנו זה האשיות שהוא הקרין והיום אני מבינה שזה הצגה כדי להרשים.
אני לא יודעת איך לאסוף את השברים
אני רוצה לשלוח לו הודעה בה אני רושמת שנפגעתי ממנו מאוד , כל הזמן הזה הוא המהיר שאינו מחפש קשר מחייב עם אף אחת ובסוף עובר לגור עם חברה

לא יודעת איך להתמודד עם הכאב
היום אין לי אמון באף גבר
אני מעדיפה להתבודד מאשר לפתוח את הלב מחדש
 

ronnin

New member
היי..

עם כמה שקשה ועם כמה שאין לך אמון בנו .. הגברים.. כן חלקנו נבלות כמו הבחור שיצאת איתו אם אפשר לקרוא לזה ככה
&nbsp
אבל את חייבת להמשיך האלה הוא לא שווה את זה.. מנסיון..
 

I SEE YOU1

New member
מסכימה עם ronnin - להמשיך הלאה...

זה כמו לחשוב שתפוח רקוב אחד על העץ, אומר שכל התפוחים רקובים.
אף אחד לא אוהב להיות דחוי, להרגיש מרומה ומאוכזב. "אגלה" לך סוד - יהיו עוד אכזבות ודחיות בחיים. גם אנחנו לא תמיד רוצים את מי שרוצה אותנו, או לא עומדים בציפייה ומאכזבים.

אבל.... העובדה שהוא בחר להיות עם משהי אחרת ולא בך, לא מעידה שום דבר עליך. חוץ מהנקודה שבעיניו את לא מתאימה לו. זה ממש לא אומר שבגלל שאין לך נסיון מיני, או שאת מלאה או כל מחשבה אחרת שפוסלת את עצמך בעיניו.
תלמדי קודם להכיר את עצמך האמיתית, בתוכך. איך היית רוצה להרגיש עם גבר שאוהב אותך? איך את רוצה שיתייחס אליך? את הגבר הזה תחפשי.
בהצלחה
 
למעלה