אירוחים,אירוחים-הנה,הנה-הם באים

dify

New member
מה שיפה אצלך

זה שאת רק יודעת לבוא בטענות... ולהגיד לאחרים איך צריך לעשות אבל בעצמך לא עושה דבר... את רוצה יותר נושאים? את רוצה נושאים שונים? בטווח רחב? וואלה, אף אחד לא מפריע לך לעשות מעשה, פיתחי דיונים, תציעי אנשים לארח, תהיי פעילה ונמרצת. פרפרי עושה מאמצים, בכיוון שהיא מוצאת לנכון, במה שמעניין אותה ו/או נראה לה רלוונטי, והאמת היא שהיא עושה הרבה מאמצים ולא רק מעבירה ביקורת, היא מקפידה לפתוח נושאי דיון כל הזמן. אז כשלא מעניין אותי אני לא משתתפת, ככה פשוט. אבל אצלך, עושה רושם, שיותר קל להעביר ביקורת על מי שעושה, מאשר לעשות בעצמך (לא זכור לי אפילו שירשור אחד שאת פתחת), או כמו שמישהי כבר הגיבה לך פה- את טובה בלשבת בצד ולתת ציונים. וואלה, בואי, תפתחי לכולנו את עולמך הרחב ותפתחי כמה דיונים מרתקים בכיוונים שאת חושבת שהפורום צריך ללכת אליהם, הפלטפורמה קיימת, אני בטוחה שפרפרי תשמח לשיתוף הפעולה. תרימי את הכפפה במקום לדרוך עליה.
 

dify

New member
פששש

את מודעת לזה שזה פורום חופשי? לא נעים לך לשמוע את מה שכתבתי? אני בטוחה שלפרפרי לא נעים היה לקרוא את התגובות הללו כולל את זו שלך. זה ממש משעשע שאת יודעת מה "נכון" כשזה נוח לך אבל כועסת כשאותו דבר בדיוק לא נוח לך. לא נעימה לך הביקורת עליך? מוזר... בשורה התחתונה, כתבת? תחיי עם התגובה, דווקא ממך למדתי שלתת ציונים להודעות פה זה בדיוק הדרך המועדפת עליך.
 

דפדפת1

New member
../images/Emo45.gif אני מסכימה איתך לגמרי

מדובר כאן בכבוד בסיסי הן למתארחת והן ליוזמת הארוח- פרפרי אהבה.
 
השאלות שלי ../images/Emo39.gif-תודה על האירוח ../images/Emo23.gif

איך מצליחים ליצור שיתוף פעולה בעניין של סדר וניקיון בבית מצד בן הזוג ובהמשך-עם הילדים
איך שומרים על בית נקי ומסודר מבלי להשתעבד לבית
 

chasing time

New member
שאלה

כמלווה תהליכי ניהול בית מבחינה כלכלית - האם יש שיטה מסויימת שאצל רוב האנשים לא עובדת? האם יש שיטה נפוצה וטובה שמרבית הזוגות מקבלים, וממשיכה להתקיים גם כשמגיעים ילדים? האם את מקיימת מעקב צמוד אחר זוגות שעוברים אצלך תהליך כזה?
 

שירשולי

New member
כל הכבוד לפרפרית../images/Emo23.gif

על היוזמה ועל הרצון הטוב,לרענן את הקומונה. אני לא כותבת פה אבל מכירה את פרפרית, ואת הלב הטוב שלה. למי שזה לא מתאים יכול תמיד לא להגיב או ללכת. וכל הכבוד לך פרפרית אני איתך. שיר.
 
מצטרפת לדברייך שירשולי

גם אני מכירה את פרפרית המקסימה אמנם לא קשורה לכאן אבל קשורה לפרפרית המדהימה ולא חייבים להסכים לדיעה של מי הכותב לכן נוצר חופש ביטוי עם לא נאה אז פשוט לנוע הלאה פרפריתוש איתך לאורך כל הדרך
 
תודה יקירותיי ../images/Emo23.gif

אני לא נלחצת ולא מפחדת מאף טרול מטופש. ואני יודעת שלא תמיד נושא שעולה או אירוח שיש מתאים לכלל המשתתפים בפורום,אבל כמו שאותי לא מעניין אסטרולוגיה ובכל זאת דאגתי שיהיה אירוח בהמשך בנושא כי יודעת שזה מעניין כמה וכמה אנשים פה-גם אירוח כזה יהיה פה,כל עוד יודעת שיש כאלה שזה מעניין אותם.
 

ynb

New member
גם קרייריסטיות מנהלות בית

אני לא כותבת בפורום הזה בדר"כ אבל ראיתי את ההודעה על האירוח ונכנסתי והרגשתי צורך להגיב על ההודעת הלו נעימות. אני חושבת שגם מישהי שהחליטה שהיא קרייריסטית מושבעת ומנגד לא עושה כלום בבית, וגם אם יש לה את הבעל הכי שותף, עדיין, תגידו בכנות, מי דואגת לסידור מי יקח ומי יאסוף את הילדים, מי קונה להם את המתנה כאשר הם מוזמנים ליום הולדת, מי מארגן את יום ההולדת שלהם, מי קונה להם בגדים, מי דואג שהמקרר בבית יהיה מלא, וכו'. אני חושבת שדיון בדבר ניהול הבית בצורה קלה ויעילה נועד דווקא לנשים כאלו, כי עקרות בית נמצאות ממילא בבית כל היום ולהן יש זמן לסדר, לבשל, לנקות, לקנות... אבל דווקא אלו שמגיעות הביתה ב 5 (במקרה הטוב) וצריכות להספיק להיות עם הילדים, לקנות להם, לתקן להם, להכין להם דברים לביה"ס/גן ובמקביל גם לדאוג לארגון הבית ואז כשכולם הולכים לישון להמשיך ולעבוד עוד קצת, דווקא אלו (או אנחנו, לצורך העניין) צריכות את הטיפים האלו. תסתכלו למציאות בעיניים ותראו שהשוויון עדיין לא לגמרי הגיע למחוזותינו ועדיין אנחנו מנהלות את רוב (אם לא כל) העניינים בבית. כדי שלא ישמעו תגובות אחרות, אני רוצה לציין שיש לי את הבעל הכי מדהים בעולם, מכל הזוגות שאני מכירה בעלי עושה הכי הרבה בבית או עם הילדים, והוא מאוד משתדל. אבל עדיין מי שאחראית זו אני, וברוב המקרים אני צריכה להגיד לו או להזכיר לו מה לעשות.
 

s EsH

New member
אני מסכימה איתך שזה המצב

זה לא אומר שלא עדיף שהוא ישתנה. אני מקווה שאצלי בבית הדברים יהיו שונים (עוד אין לי בעל וילדים אז כרגע זו נשמעת יומרנות, אבל אני מכירה כמה שכבר חיות קצת אחרת :) )
 
ניהול בית

קשישה אני מכם אבל חייתי חיי שיווניות בכל הכרוך בניהול בית . ונושא האירוח הוא ניהול נכון של הבית לא בהכרח על ה"בלבוסטה" המושלמת .דרך אגב אישי ז"ל היה בלבוסט הרבה יותר ממני ... כיום אני חיה אם שותף שמשאיר לי את האחריות על ניהול הבית ..יחד עם זאת משתפת אותו בעשיה ..אבל לצערי עדיין לא הצלחתי לגרום לא ליזום ולעשות דברים ..למעט דברים שעליהם הוא מופקד.(כמו נקיון החצר, כלים וסידור המטבח לפני השינה).. אבל אך אני משנה את הרגליו לגבי ניגוב האמבטיה אחרי רחצה ..נקיון הכיור לאחר צחצוח שיניים ?דברים בסיסים שאת ילדי הרגלנו שכאשר מצחצחים שנים צריך לצחצח את הכיור ..גומרים להתקלח מתנגבים וגם החרסינה /קרימיקה מתנגבת, חולצים נעלים וישר מניחים במקום וכו ... אך עושים זאת עם אדם מבוגר .? אךךךך??????
 

The Blue Fairy

New member
אז אני אומרת לך בכנות

שכ-ל מטלות הבית מחולקות בינינו, אמנם עדיין אין ילדים אבל כן צריך לבשל, לנקות, לסדר...
 

Cafe Latte

New member
גם אצלנו זה ככה. כל מה שהעוזרת לא עושה,

אנחנו עושים או לא עושים יחד. זה מאוד מאוד מתסכל, וממרמר להיות האחראית או המארגנת בתחום שהוא אמור להיות משותף לחלוטין. מאוד - מאוד. אני מעולם לא נכנסתי לנישה הזאת, והבהרתי די מהתחלה לבן זוג שלי, שאם זה יהיה המצב, יהיה לי מאוד קשה להסתדר ככה (שנינו לא מגיעים מבתים בהם אנחנו רגילים לנקות, אבל עדיין, יוצא איכשהו שתמיד האישה היא זו שאחראית על הבית בסוף). ילדים אנחנו לא מתכננים בקרוב, אבל אני רואה אפילו איך המטלות מתחלקות בדברים שקשורים לכלב (קניית שקי אוכל/קניית צעצועים/טיולים/אחריות על התשלום לדוג ווקר/אילוף וכו') - וזה כ"כ שוויוני ומשותף, שאין לי ספק אפילו שזו הדרך הנכונה בשבילי. אני מאוד מבינה אבל מאיפה הרצון של נשים אחרות להציג את מטלות הבית כמשהו "נשי", או "אצל כולן זה ככה אבל". הרי אם תראי שככה אצל כולן - זה כבר חצי נחמה, לא?
 

Cafe Latte

New member
חחחח אם כבר טרולית מטופשת. תודה מותק,

אבל עם כל הכבוד לי, לא אלי הייתה הכוונה. היה פה תת שרשורון שנמחק, ולמרות שגם שם לא היה מדובר בסתם טרול (אלא במישהו שאמר כמה דברים די נכונים), הכוונה הייתה אליו, לא אליי :)
 

The Blue Fairy

New member
מצטערת ../images/Emo140.gif לא ידעתי שהיה פה אקשן

ובאמת תהיתי למה את קוראת לה ככה
 
למעלה