אירוחים,אירוחים-הנה,הנה-הם באים

אירוחים,אירוחים-הנה,הנה-הם באים../images/Emo70.gif../images/Emo9.gif

שמחה לבשר לכם שהחל מהשבוע נתחיל במספר אירוחים בנושאים שונים: הרוב קשור ישירות לזוגיות,חלק לאו דווקא קשור לזוגיות אלא נושאים שחשבתי שאירוח בהם יתרום לנו. והשבוע אירוח בפורום בנושא.... מיד תגלו בהודעה הבאה
 
אירוח מאמנת אישית בנושא ניהול בית../images/Emo82.gif../images/Emo64.gif

כבר בגיל צעיר מאוד זכתה ויקטוריה דגן לכינוי "בלבוסטה".
לאחר תקופה בה חילקה את הידע שלה בין החברות, שכנים, והמשפה. נולדה ההחלטה ללמוד כיצד להעביר את הידע גם לאחרים. ולהתפרנס מנקודת האהבה החוזק שלה. מה שהביא את ויקטוריה דגן ללימודי אימון אישי אותם סיימה בהצטינות. כיום ויקטוריה דגן מדריכה ומאמנת אישית לניהול בית. בעלת עסק בשם "הבית לפרטי פרטים", המעניק יעוץ וליווי אישי. השרותים אותם מציעה ויקטוריה הם: לימוד וליוי לתחזוקה שוטפת של הבית. הכוללים שיטות וטיפים לתחזוקה יעילה ופשוטה. שעורי בישול ליחידים ומשפחות, ניהול נכון של תקציב המשפחה. כל אלו, בשילוב כלים מעשיים, שילוו אתכם לאורך כל הדרך. המוטו של ויקטוריה:
כי הסדר בחיים מתחיל בבית
מוזמנים לשאול שאלות,להתייעץ ולהתלבט ביחד עם ויקטוריה ביום ג' הקרוב, 11.1.2011 בשעה 11:00 בבוקר. מוזמנים לשאול שאלות כבר עכשיו
מקווה שיהיה אירוח מעניין ופורה
 

elena20

New member
מה את עושה פרצוף? לא חושבת שזה יועיל

לך? לא רוצה להיות עקרת בית למופת? דרך אגב חלמתי עליך היום חלום ממש הזוי.
 

Cafe Latte

New member
אני חלמתי היום שהכינוי שלי הוא

"בלבוסטה", וקמתי עם זיעה קרה!!!
 
תהיתי אם להגיב לתגובות מעבר לזה,והחלטתי

שכן-חשוב לי להגיב. בשבוע האחרון קבעתי כמה וכמה אירוחים לפורום שלנו בתחומים שונים ומגוונים: החל מניהול בית לאסטרולגיה,טיולים ואפילו-סקס
. אז כן יכול להיות שאחד מהנושאים פחות מתקשר לחלקכם ונראה לא רלבנטי,אבל המינימום זה לכבד את המתארחת ולא להגיב ככה. עדיף לא להגיב בכלל מאשר להגיב כאלה תגובות. ופייר,אני תוהה אם לא לבטל את שאר האירוחים,אם אלה התגובות.
 

maybesure

New member
../images/Emo45.gif

אבל כמו שכתבתי לפני כמה ימים תמיד יהיו כמה שובינסטיות (טוב פמיניסטיות גבר - גבר..) שיעשו הכל כדי לצמצם את פעילות הפורום לכמה שפחות דיונים, לכמה שפחות נושאים. פרפרי - כמו שלא חייבים להגיב לכל יזמה או הודעה - לא חייבים גם להתייחס לכל תגובה. המשיכי בדרכך, קבלי החלטות כמו אירוחים ופינות בפורום על דעת עצמך. לא בכל החלטה צריך לשתף את כל קוראי הפורום. כמו שכתבת לאביגימל - את לא מכריחה אף אחד לקרוא או להגיב. מי שלא נאה לו מוזמן ללכת. ורק בשביל זה שווה לי לשאול לשאול שאלה את המתארחת הראשונה.
 

Cafe Latte

New member
אם את חושבת שזה נורא תורם

לך לרדת על אנשים אחרים - אשרייך. אבל תהיי בטוחה שזה לא (כי זה גם נורא חתרני וחדשני לומר על פמיניסטית שהיא "גבר - גבר", וואו מעולם לא שמעתי את זה - NOT). ודווקא בגילך המתקדם, שבו קצת קשה יותר להיפתח אל השונה, ולקבל עמדות קצת יותר שונות ממך שאת מכירה בד"כ, הייתי מציעה לך להתעלות על עצמך, ולנסות את זה. זה יכול רק להועיל ותמצאי שיש אולי כמה דברים שמדברים אפילו אלייך.
 

maybesure

New member
גם לך לא יזיק

להפתח ולקרוא את שרשור העצות לניהול סדר וארגון בבית, למרות גילך הצעיר חסר הנסיון. את מוזמנת להתעלות על עצמך, אבל את לא חייבת. מה שבטוח השרשור הזה יתקיים על אף מחאתך. ד.א השאלה שהעליתי, אם תואילי להכנס ולקרוא נוגעת לסדר בדברים אישיים שלי ולא איך לסדר את הבית. לשמחתי האישלי מסודר פי כמה ממני ואין צורך ללמד אותו סדר ונקיון. כך שלדעתי יש מקום לאירוח כזה ואם זה לא מועיל (כמו במקרה שלך) זה בטח לא מזיק לאף אחד.
 

Cafe Latte

New member
נכון, אני צעירה וחסרת ניסיון,

ואני שמחה (ולא פוחדת) ללמוד דברים חדשים. מה את יכולה לחדש לי שלא ידעתי? את רק מקבעת סטריאוטיפים קיימים. אני בטוחה שהשרשור יתקיים על אף מחאתי, לא היה לי ספק בזה. והמחאה לא היתה על קיומו, אלא על הנושא. אם יש נשים שרוצות להמשיך לשאול "איך לגרום לבן זוג שלי לנקות אחריו את הח@א באסלה?" (כמו שפרפרי שאלה פה פעמים כה רבות), זכותן המלאה (אני בטח שלא אמנע מהן), ועצוב לי עליהן, אני רק מנסה להראות שיש הרבה מעבר לזה בחיים, וגם בזוגיות. ושזה לא חייב להיות **ככה**. לא חייבים לחיות בתחושת "אחריות" על הבית, לא חייבים לחיות עם "ילד" (שהוא הבן זוג, למקרה שלא הבנת), וגם לא חייבים לתעל את כל האומללות והשעמום שלנו בחיים לתוך אפייה או בישול.
 

maybesure

New member
אז זהו

שאני לא.. אני לא מנסה לחנך את האישלי, למזלי לגמרי לא צריך. הוא נושא באחריות כמוני אם לא יותר - ואני אפילו לא אשת קריירה. רק את שבויה בדעות קדומות רק בגלל שאת שומעת על אירוח שמתקשר לך כתחום נשי... אפיה ובישול אינם תחומים נשיים בהכרח. את נוטה לראות אותם כך.
 

Cafe Latte

New member
נו ברור, אני תמיד נוטה לראות הרבה דברים

שלא קיימים... זה לא שאת מכחישה תופעות חברתיות... ברור...
 

s EsH

New member
אני לא מבינה למה את מדגישה שגם הגברים

פעילים. אנחנו יודעות את זה ושמחות על כך. אנחנו מגנות את השיח שמעודד אחריות נשית למטלות הבית וניהולו. מצחיק המושג של לנהל בית.. מה יש לנהל? חיים בו. עצם המילה ניהול יוצרת אחריות על האדם ש"מנהל" אותו. לא מבינה את זה. אני חולקת בית לא מנהלת אותו. שוב, שכל אחת תחיה את חייה כרצונה. נסיון להביא למודעות שיש גם אופציות אחרות אינו פסול אלא מבורך בעיני. לא מבינה על מה ולמה ההתלהמות שלך כנגד זה.
 

maybesure

New member
הלוואי

אתן מגנות את ההחלטה של פרפרי לארח מישהי שבאה מתחום שאתן מחשיבות אותו "נשי" ומשום שהרוב פה גולשות ולא גולשים אתן ישר נכנסות למתקפות נגד. וכן.. כמו שצריך לנהל מקום עבודה ולא סתם לעבוד בו, אז לא מזיק להכניס גם בית לאג'נדה ולא רק "לחיות בו" כלאחר יד. אני נגד מודעות לאופציות אחרות? נראה לי שאת מתבלבלת.. שימי לב מי קוטל כל פעילות מבורכת בפורום. בטוח לא אני.
 

s EsH

New member
נראה לי שאת מפספסת את המטרה

אף אחת לא רוצה לצמצם את פעילות הפורום לפחות דיונים ולפחות נושאים. להפך. הגישה של אישה שצריכה לנהל משק בית ובפורום זוגיות שיש בו בעיקר נשים צריך להביא מישהי שתסביר להן איך לעשות זאת ביעילות - היא הגישה שמצרה את הנושאים בפורום. אני אשמח עם השיח בפורום יכלול נושאים מגוונים שלא כוללים נושאים מובנים מגדרית לנשים. זה מדכא. אותי ואת שאר המתנגדות. האמת היא שכשראיתי את ההודעה די הצטמררתי. החלטתי להמתין לאינפורמציה לגבי המארחת והנושאים בהן תעסוק. כיוון ששירי הציגה את האירוח כתורם לניהול הבית והמשק הכלכלי החלטתי שלא למחות בקול :). למרות זאת, את מוכרחה להודות שהאסוציאציה הראשונית היא - הבאנו לכן הנשים מישהי שתסביר לכן איך לבצע את יעודכן בצורה הטובה ביותר. מצטערת. לי אין יעוד. לי יהיה משק בית שינוהל על ידי שני המבוגרים שיחיו בו. לא רוצה שאף אחד ילמד אותי איך להיות יותר טובה בזה. אני מבינה שכך שירי חיה וזה בסדר מבחינתי, שכל אחד יחיה איך שטוב לו. אבל להביא לפורום זוגיות אירוח שמסביר איך לנהל משק בית זה צורם. מאד צורם.
 

maybesure

New member
שטויות מגובבות

את זו שמגדירה מגדר. מ לעשות שרוב העוסקי ם בהדרכה על סדר וארגון הבית הן מדריכות ולא מדריכים? אני בטוחה שאם היה מדריך כזה שירי לא הייתה מססת לפנות אליו. ומה לעשות שרוב הגולשים בפורום הזה הן נשים? אז בישול וסדר פונ רק לנשים בגלל זה? תיכנסי לפורומים של מתכונים פעם ותראי שלא חסר שם גברים מבשלים שלמרבה פליאתך אפילו נהנים מכך. כן הם מתחלקים עם נשותיהם בתפקוד משק הבית. זה שהרוב פה נשים ושירי מביאה אירוח שנוגע למשק הבית הקונוטציה של "תפקוד לנשים" היא שלך ושל כמותך שכל היום מתעסקות בהתנגדות למגדר ולא רואות מטר קדימה. אגב.. מה מביא אותך מלכתחילה לפורום שהרוב בו הן נשים? את לא חייבת ללמוד איך לשפר סדר וארגון. לי לא צורם, מאוד לא צורם האירוח בנושאי סדר וארגון. אפילו לא מצמרר אותי
 

s EsH

New member
קודם כל, אני לא מבינה

את הצורך שלך לענות בצורה כזאת. עניתי לך תגובה עניינית לחלוטין. למה לא להגיב בהתאם? אמשיך להגיב בענייניות לדברייך- העובדה שיש בעיקר מדריכות מדברת בעד עצמה. נוכחות הנשים הרבה בפורום זה אינה מעידה על כלל (ראי פורומי זוגיות אחרים - לא חסרים שם גברים). לא הצלחת להמם אותי עם עניין הגברים המבשלים. תודה לאל הכרתי אחד שמבשל טוב ממני ואני נהנת מכך מאד. לא הבנתי מה רצית להגיד במשפטים שמסבירים שיש גברים שחולקים את ניהול הבית. אני יודעת. זאת בדיוק השאיפה. ויש הבדל מהותי בין - עוזר לי לחולק אותי. איתי יחלקו (טפו טפו טפו :) ). נושא הפורום הוא שהביא אותי לפורום. לא נוכחות הנשים הרבה. אגב, נוכחות נשים עדיפה מבחינתי ברוב המקרים. איך לעזאזל הצלחת להפוך אותי לאנטי נשים? כי אני רוצה שאפשרויותיהן יהיו רבות יותר ושהשיח יהיה מעניין יותר מ"כמה טוב אני מנהלת את הבית, עקרת בית למופת שכמותי"?
 
למעלה