הסכם ממון- בעד ונגד

chasing time

New member
יש הבדל מאוד גדול

בין לבחור להפגע מזה שמישהו אמר לך את האמת- לבין לנסות "להחזיר" כי מישהי רשמה עם טעות כתיב. שיהיה לך יום נעים!
 

BellA עלמה

New member
מסכימה ומוסיפה

אי אפשר לדעת אם השגיעות כתיב הם בגלל שהאדם עולה חדש או שיש לו לקויות למידה או סתם עייף ולא שם לב. לכן בפורמים לא נהוג לתקן שגיעות כתיב אלה אם האדם מבקש במפורש שיתקנו אותו
 

Cafe Latte

New member
צ'ייס, לא נעלבתי. זה בסדר,

מדי פעם מתפלקות לי שגיאות כתיב אפילו יותר גדולות. מה שנקרא באנגלית shit happens. "תשמחי" עליי, אני בסדר
 

elena20

New member
אוי נו אז התפלקה לה טעות הקלדה

תאמיני לי שקפה לאטה הרבה יותר משכילה ממך וכמישהי שמתכתבת איתה גם מחוץ לפורום, היא לא באמת כותבת עם שגיאות כתיב אז הניסיון הפאטתי שלך "להעליב" ולהקטין אותה לא ממש צלח. ובכלל את הרי סוג של טרול, מגיעה לכל פורום בכוונה מחרחרת ריבים (ממש כמו ילדה בת 12) ואני בכלל תוהה למה לא חסמו אותך.
 
יקירותיי,תפסיקו לשתף איתה פעולה בבקשה../images/Emo88.gif

היא רק מחפשת אותכן,אל תתנו לה עזרה. תתעלמו.
 

elena20

New member
כן, זה מה שאני בדרך כלל עושה

מתעלמת. פשוט התפלקה לי תגובה, קורה
 
עמדתי זהה לעמדתה של קפה לאטה

מעדיפה להיות רוחניקית עם הראש עמוק באדמה או שאר התיאורים שרצו כאן, מלהיות חצי בת זוג.
 
תמיד מגיע אצלי הרגע ../images/Emo6.gif

שאני לא רוצה לחיות עם מי שפעם הייתי מתה עליו. ובכל מקרה,תמיד הכי נוח לבד כי אז לא צריך להתחשב באף אחד ועושים רק מה שרוצים. לא ככה?
 
תתפלאי, יש אנשים שלא איכפת להם להתחשב באחרים

ובמיוחד כשמדובר במישהו שהם אוהבים, הם אפילו ש-מ-ח-י-ם להתחשב בו ולגרום לו אושר. זה אפילו גורם להם אושר לעשות אותו מאושר ולהתחשב ברצונות שלו - היית מאמינה? משונה, לא?
 
אנחנו עשינו

לא הייתי מוכנה בשום פנים להתחתן או לעשות רכישה מאסיבית (דירה למשל) ללא הסכם ממון. ואם בן זוגי היה מסרב זה היה מדליק לי אלף אורות מהבהבים. צר לי על הבוטות, אבל בעיני מי שלא עושה הסכם ממון - בין אם זה משיקולים של "הכסף לא חשוב", "אני מכיר/ה אותו/ה ואם ניפרד לא נריב" או "אצלנו הכל משותף" - נע על הציר שבין טפשות/תמימות לבין אינטרסנטיות פר אקסלנס. אגב, משום מה כל פעם שעולה השאלה הזו בפורומים השונים נוצר הרושם כאילו צד אחד הוא העני והמסכן בעוד צד שני מנסה לעשוק אותו. בפועל, מטרת הסכם הממון היא להגן על שני הצדדים ולא להפוך צד אחד לאסיר כלכלי של השני. הסכם ממון לא אמור להיות "צד א' מקבל הכל", אלא איזושהי חלוקה הגיונית של הנכסים שכן, תלויה גם במה כל אחד הביא מלכתחילה. כי אין דין נישואין של 20 שנה + 3 ילדים שמתפרקים כדין נישואים של שנתיים ללא ילדים שמתפרקים, והסכם ממון טוב יודע לכסות את האפשרויות הדינמיות של החיים. ממילא מדובר במסמך היפותטי בעת הכתיבה (שהרי רוב האנשים לא מאמינים שהם ייפרדו) אז אני בכנות מתקשה להבין למה כל כך הרבה אנשים מתנגדים לו. זה יכול רק להקל את החיים אם חלילה יש צורך.
 

chasing time

New member
נראה לי שהבעיה היא בסופו של דבר

נובעת מזה שאנשים לא מבינים שזוג מתחלק לזה שיש לו יותר כסף, וזה שיש לו פחות- אלא כדי להגן גם על זה שאין לו כסף, בעת גירושין ופרידה. אם אנשים היו מבינים את זה, אני בטוחה שהיו עושים הסכמי ממון בלי בעיה, ובלי כל הדרמות הנלוות..
 

אלירן1231

New member
הסכם ממון = ביטוח רכב

רק שהסיכוי להתגרש גבוה מהסיכוי לעשות תאונת דרכים..כן זאת לא טעות
 

ריקי1963

New member
נגד נגד נגד

גברותי ורבותי הנכבדים, לדעת הכותבת שורות אלה 'הסדר ממון' זה בולשיט שאין בו דבר. נתחיל בעובדה שזוג מתגרש (או ידוע בציבור), הרי שיש שני דרכים לעשות זאת. 1. בהסכמה 2. ע"י פסק בית משפט. ברצוני לאכזב כאן רבים אבל זהו מצב של למשל פרוק שותפות, או חברה. כל עניין בין בני אדם ניתן לפתור באותם שני האופנים...!!! אין ולא קיים מצב של חד צדדיות. בכמה מקרים שאני מכירה - דירה שהביא עימו אחד מבני הזוג והיא שלו'ה ישאר הנכס בידיו לאחר הפירוד (ניתן לראות אלפי פסקי דין בנידון). לפן האישי - התאהבנו. אנחנו הולכים למסד קשר ביננו. קשר שיש בו אלמנטים שלא היו קודם - נאמנות למשל (לא רק בענייני סקס). אנחנו נהיה הורים יחד... ואל תספרו לי על 30% פרידות במקום הזה. אנחנו בשלבים המאושרים של החיים. במצב הזה נלך לעורכי דין????? לדעתי זה הדבר הכי לא רומנטי שאפשר לעשות בימים הכי רומנטיים שלנו. פוי... למה שנכניס להסדר הממון דירות ורכב ולא נכניס למשל השכלה? למה שנצא בהסיפור שלנו 50% 50% כשאני הרוחתי כפול ממנו או להיפך? ולמה שלא אקבל פיצוי על זה שהילדים המשותפים היו בבטן שלי ולא שלו??? ועל זה שהגזרה שלי השתנתה בגללו??? ואני כותבת את כל אלה בתקופה שאני מחזרת נמרצת אחר הגבר שלי, אבי הילדים שלנו, ממנו נפרדתי לשנים ועכשיו אני מבקשת שנחזור לחיות ביחד ולהתחתן. למסד. בשנות הפרוד עשיתי הון כסף. אני מושקעת בתחומים שונים הן במסחר והן בנדל"ן. מצבו הכלכלי של אישי סביר. לא יותר ולא פחות. ואני מתנגדת להסכם ממון. אני רוצה להיזדקן איתו, לידו, לצידו. אני מאוהבת בו כמו נערה בת שמונה עשרה... אני שמחה שאני יכולה לתת משלי. אותי ואת אשר לי. ונניח... אז אהיה אם ה-50% והיכולות לעשות מחדש את שהפסדתי...!
 
למעלה