מקום לרקוד בו

נומילי

New member
מקום לרקוד בו

היי, האם יש מקום לריקוד של מבוגרים, שבו לא צריך כושר או ניסיון. אני בת 36 רקדתי בנערות... מאז לא ממש. מדובר על אזור בקעת אונו, ובעיקר על אור יהודה.
 
ריקודי עם

באיזה סוג של מחול את מעוניינת ? את יכולה לנסות חוגים שונים של ריקודי עם, ריקודים לשירים ישראליים. אני מרקידה בפתח תקוה, יש לי שני חוגים לנשים בלבד, ריקודי מעגל וקצת שורות, לא מזמן נפתחו קבוצות חדשות של מתחילות, את מוזמנת לנסות.
 

vicz

New member
מתעניינת

האם הבנתי נכון ואכן מדובר בתשלום פר שיעור אליו מצטרפים ולא בתשלום חודשי? האם יש בעיה למצוא חניה באיזור? אהבתי את העובדה שמהלך השיעור הקרוב מתפרסם באתר. רעיון ענק!
 
בכיף

אכן כן, התשלום הוא פר שיעור,אין התחייבות מראש, באים משלמים, לא באים לא משלמים. ניתן לרכוש כרטיסיה שזה מוזיל את המחיר, 12 כניסות במחיר של 10 (ללא הגבלת זמן). יש חניה צמודה.
 

Ellaz1

New member
ריקוד למבוגרים

היי , סטודיו E-motion מתמקד בריקודים למבוגרים... בין אם זה ריקודי זוגות, זומבה, היפ הופ , MTV , לטיניים לנשים ועוד כל מיני. מוזמנת להציץ באתר או לפנות אליי שאתן לך פרטים. www.E-motiondance.com שיהיה בהצלחה ובכיף!
 

vicz

New member
אשמח לקבל פרטים

ביקרתי באתר. אשמח לקבל את הפרטים הבאים (אפשר במסר): 1. היכן בדיוק מתקיימים השיעורים. ראיתי באתר שמדובר בר"ג וחולון. אשמח לקבל מיקום מדויק על מנת להבין האם יהיה לי נוח להגיע. 2. האם מדובר בתשלום חודשי או בתשלום על כל מפגש. תודה
 
למעלה