איזה כיף!

../images/Emo99.gifאיזה כיף!

לאחרונה עשיתי לי מנהג חדש. כשאני מתחילה את היום ובסיומו אני צופה לי בקטע בלט. וכן בין לבין פעילויותיי גם.וזאת בנוסף לריקוד ולאימונים בפועל. התחלתי במנהג זה לא ממזמן וזה כזה כיף! וזאת בנוסף לסוף השבוע התרבותי שלי שבו צופה בסרט בלט באורך מלא. וזה באמת כזה כיף! כל זה כחלק מתכניתי לטיפוח ולהעמקת זהותי הריקודית והעיסוק בריקוד. אני כל כך אוהבת לרקוד! אני רוקדת כבר קרוב ל-30 שנה! ומתכוונת לרקוד לעד. זה כזה כיף. ולא,זה לא נמאס לי.יכולה לחזור על אותו תרגיל שוב ושוב. ועל אותו ריקוד שוב ושוב.למרות שאני בדרך כלל מגוונת. וזה לא נמאס. משהו שאוהבים כל כך כל כך לעולם לא נמאס ורוצים אותו עוד ועוד. בפרט אחרי שבדת כל כך התנגדו לריקוד וניסו בכל מיני דרכים ושיטות שאפסיק זאת. אני כאמור עזבתי את הדת,בחרתי מקצוע מתאים לריקוד, ובניתי לי תכנית לטיפוח ולהעמקת זהותי הריקודית והעיסוק בריקוד. ואני רוקדת ורוקדת בגדול. כאמור בחרתי לי מקצוע מתאים לריקוד. וכיום כשסיימתי כבר ללמוד ונוספה לי עוד עבודה,גם אז יש לי את הפנאי לריקוד. וזה כזה כיף! מאוד מאוד נהנת!
 
וכיף נוסף

אני מאוד אוהבת גם מוסיקה קלאסית ואמנות. אז בין האימונים השונים והדברים האחרים קוראת גם על זה ,צופה בדברים ועוד. וכל זאת בשילוב לימוד על ארצות השונות שבהם נכתבו היצירות. ובקיצר,מאוד כיף לי עכשיו.ממש כל חלומותיי. וזה באמת מאוד כיף!
 
יש מלא

יש לי הרבה מאוד סרטי בלט ומכולם נהנת. היפהפיה הנמה,מפצח האגוזים,אגם הברבורים. קופליה,סילביה,סינדרלה,רומיאו ויוליה, פר גינט,פקיטה,כרמן ועוד מלא מלא בלטים. ולכל בלט כמה ביצועים וכמה כוריאוגרפיות. בדיוק עתה עשיתי לי רכישה גדולה של עוד בלטים סרטים וגם בדיסקים. וזה באמת כיף. עתה צפיתי בקטעים מתוך פקיטה. באמת מאוד כיף להתחיל כך את היום. בקטע בלט.
 
צליל תל אביב

בהיכל התרבות או במשכן לאמנויות הבמה. וכן חברות מביאות לי גם, מחו"ל למשל. כשהן מטיילות בעולם הן תמיד מביאות לי איזה בלט מתנה. הן יודעות כמה אני אוהבת זאת ומה היה לי בדת בגלל זה ,אז הן תומכות בי בגדול. היום אני מתחילה לעבוד קצת יותר מאוחר. אז היה לי זמן גם לצפות בעוד קטע בלט. וצפיתי בסילפידות.מאוד אוהבת בלט זה. ממש כיף להתחיל את היום בקטע בלט.
 
המשך

בצליל יש גם דברים נוספים כגון אופרות וקונצרטים שגם אותם מאוד אוהבת. ביום הולדתי שנה שעברה אחת החברות קנתה לי משם את האופרות של לה סקלה והן ממש טובות. חברותיי יודעות שמאוד אוהבת גם מוסיקה קלאסית ואמנות אז הן מביאות לי דברים בנושא. אז אם שואלים אותכם אילו מתנות אתם אוהבים אתם יכולים לומר.דברים הקשורים לבלט למשל. אני סיפרתי לחברותיי מה עברתי בדת בקשר לריקוד ואת ההתנגדות העזה שקיבלתי לתרבות שלי, אז המתנות שהן מביאות לי הן בנושאים הללו.
 
למעלה