שאלה מעניינת

דנה2212

New member
שאלה מעניינת

אני לא יודעת אם אני שואלת את שאלתי במקום הנכון אך אין לי מה להפסיד ולכן אשמח לשמוע מה דעתכם. אני בת 27 ומאוד מאוד אוהבת לרקוד. כמו כן אני מאוד אוהבת ארועים כמו חתונות ולכן מאחר והריקוד הוא רק תחביב אצלי ולא מקצוע, ואם יותר לציין אני גם יודעת לזוז, יש לי חוש קצב ואני מתנועעת יפה מאוד- על כן חשבתי למה שלא ארקוד בחתונות גם בכאלו שאיני מוזמנת אליהם. אין הכוונה שלי להתגנב לחתונות חס וחלילה אלא להיות מוזמנת לא כאורחת אלא כרקדנית. ידוע לי שלפעמים מזמינים רקדנים לחתונות אך איני רקדנית מקצועית ולכן לא יזמינו אותי. מה שכן אני יודעת שישנם רקדנים סמויים אשר מזמינים אותם כדי שירקידו את האנשים ויעשו שמח. האם למשהו יש רעיון אייך אוכל לעסוק בזה? אני מוכנה לעסוק בזה גם בחינם. תודה.
 

דנית666

New member
היי

לרקדנים סמויים- יש חברות שמצרפות אליהם ומחפשות עובדים בתחום. תעשי חיפוש בגוגל ותתקשרי ותנסי להצטרף וכמובן שהעבודה בתשלום. אין שום סיבה בעולם שתעבדי חינם! לגבי הופעות כרקדנית ממליצה לך לחפש פרטנר ולקחת שיעורים יחד ומשם להופעות...
 
../images/Emo140.gifשלום לך

בנוסף למה שהוצע. את יכולה גם ללכת למועדוני ריקודים. בדרך כלל בסופי השבוע יש שם דברים מאוד טובים. אני הולכת אליהם בשישי בערב וזה באמת כיף. וכך את משלבת את הריקוד יחד עם בילויי חברתי וכו'.
 

Ellaz1

New member
היי דנה

שלחתי לך מסר אישי לגבי עבודה בתחום
שיהיה בהצלחה. ושבוע נפלא!
 
למעלה