צריכה קצת עזרה...

עדיב4

New member
צריכה קצת עזרה...

היי אני מניחה שזו שאלה שחזרה על עצמה די הרבה כאן אבל בכל זאת, אני ביב' עכשיו, אחרי הרבה שנים של ריקוד חלק מקצועי וחלק קצת פחות מוצאת את עצמי מחפשת מקום לרקוד בו בעקרון אני מצפון תל אביב אבל יכולה להגיע גם מחוץ לעיר (אם זה בגדר הסביר) מכיוון שאני עדיין לומדת אני לא יכולה להשתלב במסלולים להכשרת רקדנים וכאלו כי זה בשעות הבוקר.. יש למישהו אולי הצעות למקומות? חשבתי לקחת שיעורים בסטודיו בי ואולי שיעורים אחר הצהריים בעירוני א'..
 

tdmk

New member
מה את מחפשת ללמוד? לאן את מחפשת להגיע?

מה רקדת.. מה את רוצה להתחיל לרקוד.. כמה זמן רקדת.. כמה זמן הפסקת.. ספרי.
 

עדיב4

New member
הו צודק.

רקדתי בלט קלאסי ומחול מודרני בעיקר. הטכניקה שלי לא מספיק טובה והייתי שמחה לשפר אך לא בזה אני רוצה להתמקד.. אני רוצה לרקוד מודרני ולהתמקד בעיקר בזה ולצד זה כן לנסות ולשפר את הטכניקה שלי. התחלתי לרקוד בכתה ב', ומעולם לא הפסקתי, זה הפך לרציני יותר בשנה שעברה כשנכנסתי לפרוייקט של בת שבע והבנתי שאני מאוד רוצה להגיע לשם. מאז אותו הפרוייקט אני דואגת לעשות שיעור גאגא לפחות פעם בשבוע..גם השתפפתי בקורס קיץ של בת שבע - גאגא אינטנסיב. זהו בעקרון, כרגע אני פשוט מרגישה קצת בבעיה כי אני לא יודעת לאן אני צריכה ללכת עכשיו, להמשיך לעשות גאגא לצד שיעורי טכניקה ומודרני פתוחים? או שאני כן צריכה מסגרת מסויימת? איזו?
 
היי עדי

תראי, אני לא בטוחה שאנחנו נוכל לענות לך על השאלה לאן לפנות מכאן...כי את צריכה להחליט עם עצמך לאיזה כיוון את רוצה להתפתח. אם את מחפשת כיוון של להקה או משהו בסגנון, או סתם שיעורים של חיזוק טכניקה. מבחינת חוגים (ולא מסגרת קבוצתית) יש שפע באיזור שלך, ככה שאין לך בעיה. סטודיו בי בהחלט בא בחשבון השיעורים ברמה טובה מאוד.
 

עדיב4

New member
אני מחפשת כיוון של להקה

אבל אני עוד לומדת אז כרגע זה לא אפשרי.. חיפשתי אחרי מסגרת קבוצתית אבל התאכזבתי לגלות שאין מסגרות מספיק טובות באזור וגם שזה לא כל כך מתאים לי מאחר ואני ביב' וזה קצת מבוגר כדי להצטרף לקבוצה עכשיו. היום הייתי בסטודיו בי ואכן התרשמתי לטובה, נראה לי שאמשיך שם! תודה רבה.
 
למעלה