סטודנט צריך עזרה קטנה

o1988

New member
סטודנט צריך עזרה קטנה

שלום לכולם, אני סטודנט לתואר ראשון במסלול האקדמי המכללה למנהל, במסגרת הלימודים התבקשנו לעשות פרוייקט של שיווק מוצר\שירות בפייסבוק. הציון בחלקו נקבע לפי כמות הלייקים והחשיפה שנשיג, לכן רציתי לבקש ממכם להקדיש דקה מזמנכם להיכנס בבקשה לדף הפייסבוק וללחוץ על כתפור ה- like. מעבר להשפעה על הציון, מחולקות גם מלגות לימודים לסטונדטים שיצליחו להשיג את מירב הלייקים. http://www.facebook.com/meshager תודה רבה לכל מי שיעזור, ילחץ לייק ויפיץ הלאה לחבריו בפייסבוק, שבוע טוב לכולם.
 
בידול, בידול, בידול...

שלום ידידי, נכון, טרחת, איתרת פורום רלוונטי וכתבת בו הודעה שמנסה להניע לפעולה - אך הסיפור שכתבת הוא גם הסיפור של כל אחד מחבריך לספסל הלימודים. מה עם כמה מילים על המוצר/שירות שלכם, הסבר קצר שישכנע אותי לפרגן ב"לייק" משיקולים ענייניים ולא כמחווה. למה הדבר דומה? לאיש מכירות שיבקש למכור לי מוצר בנימוק שזה יניב לו בונוס. ומה לגבי המוצר עצמו? חומר מחשבה להבא... (נתתי ב"לייק") זיו
 

o1988

New member
שלום זיו

דבר ראשון תודה על הלייק! דבר שני אני מסכים איתך ואתה צודק ב100% אבל לצערי מכיוון שהתחרות והציון הם ברובם על כמות הלייקים ומאחר ולא עברתי קורס על פירסום ושיווק בפייסבוק אני נאצלץ לבקש מאנשים "טובה" שיעשו לי לייק אין לי את הידע והכלים כרגע לדעת איך לפרסם נכון באינטרנט ואיך ליצור עניין, אף אחד לא הדריך אותי ולכן אני נאלץ לפנות בצורה שאני פונה. אני מניח שמטון הכתיבה שלי אתה כבר יכול להבין גם מה דעתי על לתת פרוייקט מסוג כזה בסימסטר הראשון ללימודים...אבל זה כבר נושא דיון אחר. כל שנשאר לי לעשות הוא לבקש מאנשים זרים לעשות לייק כי זה מה שאני צריך בשביל לקבל ציון טוב, לא מודדים לי את ההצלחה בכסף או בכמות לקוחות, מודדים לי אותה בכמה אנשים עשו לי לייק וזה מה שאני מנסה להשיג - לייקים. תודה על ההערה וההארה הבונה, עמרי.
 
היי עמרי...

לא צריך להיות מומחה לשיווק במדיה חברתית כדי להבין שהסבר קצר אודות המוצר שלכם - כבר בהודעה שלך בפורום - עשוי לעורר עניין לגביו ולהגדיל את הסיכוי ל"לייק". שיווק טוב לא גורם לצרכן לעשות מחווה למוכר, אלא מעורר התעניינות במוצר. מכל מקום, בהצלחה!
 
מרבית האנשים אוהבים וישמחו לעזור

עמרי, הפניה שלך בבקשת עזרה היא נכונה. זה בסדר לבקש עזרה ורוב האנשים אוהבים וישמחו לעזור. אתה רק צריך לתת להם סיבה לעזור לך, להראות שיש להם "תמורה" כשהם עוזרים לך. התמורה לא חייבת להיות חומרית דוקא, אלא יכולה להיות רגשית, הרגשה טובה של תורם, הרגשה טובה שקידמו נושא, ענין, מטרה, איש וכו'. אם נסתכל על זה כפי שזיו אמר כמכירה, אז הלקוח(במקרה הזה העוזר לך) צריך לקבל תשובה: what's in it for me אם תיתן לו את התשובה לשאלה הנסתרת הזו, במונחים שהסביר זיו של הנושא, או הרווח הרגשי שלו כתורם, כנותן, כתורם לקהילה בהעשרת הידע בנושא ובדור החדש של אנשי תקשורת ושיווק, או בהכרת תודה שלך... הוא ישמח לסייע לך. זה לדעתי יבדל אותך מהסטודנטים האחרים ויקדם אותך בהצלחה כאן. מה שמקסים אצלך זה הכנות והפתיחות בתגובותיך. בהצלחה
 
למעלה