היכן ניתן למצוא חוזה העסקה?

יש המון סוגים מה אתה מחפש בדיוק ??

ובכל מקרה, לינק לאתר שיכול לעזור לך . בהצלחה לי טורסטון עדני מנהלת הפורום
 
נתי שווה לבדוק לפני שנותנים תשובה נחרצת ...

לאיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות יש חוזה אחיד מומלץ המתעדכן מדי פעם. כמובן שכל אחד יכול להוסיף ולשנות אבל לפחות הסטנדרט קיים. ממליצה לפנות לרענן רוגל, סגן יו"ר האיגוד בנושא הזה [email protected]
 

נתי נתן

New member
הבחור מחפש הסכם יחצ"ן פרילנסר

ולא חוזה שיש לאיגוד אותו אני מכיר .. אבל את יודעת מה, אולי שווה שהאיגוד יכין גם הסכם כזה המתאים לפרלינסרים בכל מקרה, אני מחבב את רני אז תפנה אליו הוא באמת האדם שיכול לעזור לך ( אבל הוא גם ישאל אותך אם אתה חבר איגוד ואם לא אז יצרף אותך.. וזה יעלה לך 400 שקלים על הבוקר ..)
 
לא יזיק לאיגוד לפרסם דוגמת חוזה ללא תשלום....

בדיוק כמו שעושים משרדי עורכי דין מפורסמים בנושא דוגמאות להסכמים שונים ( הסכמי סודיות למצגות וכדומה), מבלי לבקש כסף,להיפך, הם מאפשרים לכל גולש להיעזר בדוגמת ההסכם. כמובן שלהתאמה ספציפית כל אחד רצוי שיוסיף/יחסיר מה שניראה לו.
 

לינק

New member
תודה לכולם

לצערי זה כבר לא אקטואלי. לרני אני אפנה בכל מקרה בעתיד על מנת להצטרף לאיגוד.
 

רנירוגל

New member
דוגמת הסכם התקשרות

אסור לאיגוד ליחסי ציבור לפרסם חוזה אחיד - נקבע ע"י בית משפט לפני כמה שנים יש לי דוגמא להסכם התקשרות משרד יח"צ/לקוח שהוכן בזמנו ע"י איש יחסי הציבור משה דיין ומשמש בהתאמות אישיות לפחות מספר משרדים בוודאי אעביר ברצון לכל חבר איגוד שיפנה אלי ועם זאת, מי שמכיר אותי יודע שעד היום עניתי לכל איש יח"צ שפנה אלי - גם אם לא חבר באיגוד, כשבוודאי אשמח להסביר לו יחד עם מילוי מבוקשו למה להצטרף לאיגוד - לא למה כדאי, כי לא מדובר כאן בכדאיות אלא בהערכה מקצועית אישית/עצמית
 
לא סוד

איך הגעת למסקנה שזה סוד? רני כתב שניתן לפנות אליו והוא יעביר את נוסח ההסכם - נכון שהוא ינסה להיות מיסינר ולרתום אותך לאיגוד בהזדמנות זאת. אז מה?
 
למעלה