שינוי באופציה ב

Avi632

New member
שינוי באופציה ב

שלום לזוהר ולכל המגיבים
אני מעלה פה את האופציה השניה לאחר שינויים שביקשתי
אשמח לשמוע את דעתכם
 
באופן אישי אני פחות אוהבת את האופציה הזו

נתחיל בזה שהסלון-מטבח-פינת אוכל נראים מצוין אבל לא ברור לי מדוע יש הבדל במפלס קיר המטבח וקיר הסלון ומדוע הם לא מיושרים על אותו הקו. חוץ מזה אני לא אוהבת באופציה הזו מספר דברים:
1. חדר ההורים מקבל חלון שפונה לתוך אזור צר, חשוך ולא מואר וזאת בניגוד לאופציות אחרות שבהן הוא גבל בגינה וקיבל חלון גדול לעברה.
2. למקלחת ההורים אין בכלל חלון והאיוורור יהיה רק איוורור מאולץ. כמו כן תכנון חדר האמבטיה איננו טוב- לא ממקמים אסלה בדיוק מול דלת הכניסה לחדר הרחצה! צריך להפוך את מיקום הכיורים עם מיקום האסלה. גם משטח ברוחב של 1.70 קצת קטן עבור שני כיורים. במידה ותמקמו שני כיורים לא יוותר לכם משטח נוח למקם עליו כלי רחצה וכדומה.
3. דלת שירותי האורחים ממוקמת בדיוק מול דלת חדר ההורים. כמו כן העובדה שכיור שטיפת הידיים לא ממוקם באזור האסלה יוצרת סיטואציה בעייתית ומסורבלת בכל הקשור לשטיפת הידיים לאחר הביקור בשירותים. שים לב גם שדלת חדר העבודה תוכננה כך שהיא נפתחת על הכיור- כמובן שיש לשנות את כיוון הפתיחה כך שפתיחת הדלת לא תפגע במי שעומד ליד בכיור. אבל כאמור כל התכנון הזה המפריד בין כיור שטיפת הידיים והאסלה הוא בעייתי ולחלוטין לא מומלץ.
4. בקומה העליונה חדר ההורים מאורגן ממש לא טוב- גב המיטה נמצא על קיר המרפסת הנופית במקום להיות בדיוק על הקיר הנגדי. דבר זה היה מאפשר לפתוח חלון בקיר זה ומאפשר לצפות לכיוון הנוף היפה הנשקף מכיוון צפון. כמו כן שים לב שאין התאמה בין מתאר קומת הקרקע והקומה העליונה...
5. המבואה בקומה העליונה נעלמה בתכנון הזה ולמעשה קיבלתם קומת חדרים ומרפסת שהקשר שלה לקומה קלוש. פינת המשפחה שהיתה באופציה הקודמת פינתה את מקומה למבואה רחבה אמנם, אבל כזו שלא מאפשרת לילדכם לקיים בה פעילויות משחק משותפות.
6. הכניסה לשני חדרי הילדים המזרחיים שונתה והדבר צמצם עוד יותר את שטחם, שגם קודם לא היה גדול במיוחד.
7. חדר האמבטיה של הילדים לא תוכנן כהלכה- הכיור צריך להיות מצד שמאל של הדלת, אחריו האסלה ולבסוף האמבטיה. מה ההיגיון למקם את הכיור בקצה החדר? במיוחד כשיוצא שהכיור נמצא מול החלון- היכן תמקמו את המראה?

בקיצור- בעיני מדובר באופציה שאיננה מבריקה במיוחד, הסובלת מכשלים וחסרים שעלולים לפגום באיכות חייכם העתידית בבית. אבל כאמור זו דעתי בלבד...
 

Avi632

New member
תודה על התגובה

החלטנו סופית ללכת על האופציה הקודמת
אעדכן כשתהיה מוכנה הקומה השלישית
וההערות הקטנות שההערתם לשפר באופציה הקודמת

על התגובות והעזרה בהחלטות
 
למעלה