חלון בין חדרים

עדי12330

New member
חלון בין חדרים

שלום,
אנחנו בתהליך שיפוץ דירה ישנה עם מספר מגבלות.
האור והאוויר בחלל המרכזי יגיעו בעיקר מהמטבח, שם יהיו 3 חלונות ודלת יציאה למרפסת. הסלון ופינת האוכל ללא חלונות, אך החלל לא גדול כך שזה לא אמור להיות מורגש מאוד. בצמוד לסלון יש חדר שבו דלת יציאה למרפסת אחרת, וחשבנו אולי ליצור חלון עליון בקיר החדר שישמש למעבר אור ובעיקר למעבר אוויר לחלל המרכזי (זה כיוון אוויר שונה ממה שיש במטבח כך שיכול לייצר בריזה נחמדה).
רציתי לשאול האם יש פתרונות מוכרים לחלון בין חדרים, שייראה כמה שיותר טבעי ואסתטי, אך מצד שני שיהיה אפשר לסגור את זה כשרוצים (בכל זאת, זה חדר ילדים ורוצים שתהיה אפשרות לווסת את הרעש במידה ורוצים).
אשמח להצעות, תודה רבה!
 
חלון בין חדרים

הי עדי
בעקרון חלון בין חדרים נראה בדיוק כמו חלון רגיל מאלומיניום. כדי לאפשר את הפתיחה של החלון אפשר לבצע חלון הזזה עם שתי כנפיים שנפתחות זו על גבי זו ויש לשים לב לגובה הקו התחתון של החלון- תבדקו שאתם מסוגלים לפתוח אותו בעודכם עומדים לידו ושאינכם צריכים להביא כסא או הגבהה אחרת כלשהיא כדי לעשות זאת.
במידה ויש לכם מתכננת כמובן התייעצו איתה או עם קבלן האלומיניום שיבצע את יתר החלונות בביתכם.
 

עדי12330

New member
המשך שאלה - חלון בין חדרים

היי,
&nbsp
תודה על המענה.
חלון רגיל בתוך הבית זה לא אסתטי בעיניי, השאלה אם קיימים פתרונות כדי להפוך את כל העניין ליותר יפה חיצונית (משרביות למשל או דברים בסגנון, אבל שאפשר גם לאטום במידת הצורך). אשמח לפתרונות יצירתיים אם מישהו נתקל בעבר במקרה דומה..
&nbsp
תודה רבה!
&nbsp
 
אני באופן אישי לא נתקלתי בפתרון שכזה


 

גלמיש1

New member
תעשי חלון ולפניו משרביה.

ראי באתר של דקובריק, יש משרביות דקיקות מעץ או מתכת. תוכליל להתקין משרביה כזאת ומאחוריה חלון שיאפשר סגירה.
אבל - אני לא רואה שום דבר לא-יפה בסתם חלון בין חדרים. יש דוגמאות רבות לכך.
 
למעלה