רשימת התפילות של הפורום

Tנקר בל

New member
רשימת התפילות של הפורום

לאחר מסר שקיבלתי בנושא אני שבה ומסבירה מהי הרשימה עבור כל המשתתפות החדשות - נוריה, חברה בפורום, סיפרה שבלידה הטובה שלה, אחרי האובדן, היא חשבה על בנות פורום אובדן, ועל כל מי שמחכה להיפקד בתינוק/ת נוסף, מכיוון ששעת הלידה היא שעה של הבאת חיים לעולם, שעת רצון, ויש סגולה שתפילות שיולדת מתפללת בשעת הלידה, מתקבלות. בראשיתו של הפורום הזה, הציעה נייטי, את רעיון אבקת הקסמים. הרעיון הוא שכל אחת מחברות הפורום שהגיעה אחרי דרך חתחתים לשלב המרגש של הלידה הטובה - תפזר על חברותיה מאבקת הקסמים של המעמד העצום הזה - של הקו הדק שבין האין לממשות, לחיים. מאז - יש לנו רשימה, שבה נרשמות נשים בשמותיהן האמיתיים (לרוב - שם פרטי של האשה ושם אמה - כמקובל ביהדות, או בניק שלהן, או בכל דרך אחרת שרוצים. אם האשה עדיין לא הרתה - אפשר גם להוסיף את שם הבעל ואמו, שוב - איך שמרגישים), וכל אשה שמתקרבת לשעת לידתה, מקבלת את הרשימה, ובלידה - קוראת עבור כל חברותיה, ועבור כל מי שמתייסרת בציפיה לבר בטנה, ומכוונת עבור כולן. אני זכיתי להיות הראשונה שקראה את הרשימה, ואני חייבת לומר שהדבר היה מאוד מרגש עבורי, מאוד מעצים, ועזר לי להתרכז בתכלית הנעלה של הלידה במקום בכאבים. תחושת הערבות ההדדית הייתה מדהימה עבורי. גם עכשיו כשאני כותבת על הרשימה ועל החוויה העזה עיני מתלחלחות מההתרגשות. אני אישית מאוד מאמינה בכוחה של המחשבה החיובית המשותפת הזו, וגם קראתי מחקרים על יעילותן של תפילות (מדהים, אבל אמיתי). מי שמעוניינת להיכלל ברשימה - מוזמנת לשלוח אלי מסר עם שמה או עם הניק שלה. כל יולדת שמשתתפת בפורום - יכולה לקבל את הרשימה לפני הלידה.
 

תפילה2

New member
רשימת התפילות של הפורום

קראתי את המסר ומאוד התרגשתי מהכוונה. אני דתיה ומאוד מאמינה בכוחה של תפילה ורציתי לשתף אתכם במקרה שקשור לזה. במספר חודשים לאחר האובדן חברה התקשרה לבשר לי שהיא ילדה ואמרה שהתפללה עלי בשעת הצירים שאזכה לפרי בטן. באותו יום קבלתי תשובה שאני בהריון.
 

מיליתו

New member
הי טינק

מי שכבר "נרשמה" צריכה לשלוח לך שוב? אני מאוד מאמינה בתפילות כאלה. אני גם נוהגת ללכת למקווה, וזמן קצר לפני ההריון הבלנית עיכבה אותי שם עד די מאוחר, כדי שאטבול אחרי אשה בהריון (שבאה לטבילה בחודש תשיעי שהיא לא מצווה, אבל היא סגולה ללידה קלה ומוצלחת). לא הרבה אח"כ הייתי בהריון. ההריון הנוכחי התחיל עם דימומון ביום הצפוי של המחזור (כך שבעצם חשבתי שאני לא בהריון בהתחלה), וזה מצריך טבילה כמו אחרי מחזור. כשהלכתי לטבול שבועיים אח"כ היתה שם כלה לפני חתונה - הפעם הבלנית עיכבה אותה כדי שהיא תטבול אחרי כסגולה להריון מהיר... זה נותן תחושה טובה שיש אנשים שאפשר לקבל ולתת, במיוחד כשמדובר במשהו כל כך פשוט לביצוע.
 

Tנקר בל

New member
לא צריך לשלוח שוב

מה שכבת לגבי הנתינה והקבלה, יפה מאוד (וכל כך אופייני לך!).
 

Tנקר בל

New member
הצעה שקיבלתי מאחת הגולשות

אחת הגולשות סיפרה לי שקראה את מה שכתבה קנגה לגבי תיקון שבועות (בטאגליינס). היא הציעה שכל מי שמעוניינת להתפלל עבור הנשים שברשימה תוכל לקבל את הרשימה, ולא רק הכורעות ללדת. מצד אחד, הרעיון יפה מאוד - למה לא לאפשר עוד תפילות? מצד שני, זה יגרום להפצה רחבה יתר של הרשימה, ואולי תהיה בכך פגיעה רבה יותר בפרטיות. התלבטנו בכך ביחד (אני והגולשת) והחלטנו שמן הראוי לפתוח זאת לדיון כאן.
 

נאשא

New member
אז אולי הפשרה

יכולה להיות רשימה מיוחדת לשבועות? אפשר לבקש בה עוד דברים ולא רק לידות טובות. זה יופי של רעיון לדעתי.
 

מ י ר ב ב

New member
תומכת בשמחה ../images/Emo45.gif

אכן, בחג שבועות בחצות נפתחים שערי שמיים לתפילות ובקשות עד לפני הזריחה. זוהי שעת רצון מאוד גדולה. (במיוחד להגיד תהילים- למי שזה מדבר אליה) גם אני אהיה בע"ה ערה בשעה זו. אשמח להתפלל ולבקש על כולן. טינקר, זוהי עת רצון לבקש במיוחד על זרע של קיימא, אם בסופו של דבר יוחלט להרכיב רשימה, כדאי אולי לצרף גם נשים מפורום אובדן.
 

נייטי

New member
תומכת חלקית

אם הרשימה הזו עוזבת את בנות הפורום אני לא רוצה ששמי האמיתי יופיע ומעדיפה שיהיה רק הכינוי. לא רוצה פרטים אישים שלי שיסתובבו ברחבי הארץ. תפילות עם שמי האמיתי מספיקות לי עם בנות הפורום. תודה ומברכת על היוזמה.
 

נאשא

New member
אני לא הבנתי את זה ככה

אני הבנתי שזה יופץ רק לבנות הפורום שיבקשו את הרשימה מטינקר. נכון שזה לא מי שכורעת בלבד, ושזה אכן מרחיב את היריעה, אבל עדיין נשמר באינטימיות מסויימת. ואגב, זה בהחלט ידוע שעם ניק זה לא פחות עובד (ואולי אפילו עובד יותר, כי ככה בעצם המתפללת מכירה אותך, לא?), אני יודעת שכשאני התפללתי עליך נייטי, אז אמרתי עמוק בלב וחזק חזק נייטי, ולא סינדרלה בת זרובבלה, שמך האמיתי.
 

Tנקר בל

New member
כן, זו הייתה הכוונה

סליחה על חוסר הבהירות. מי שתבקש את הרשימה ממשתתפות הפורום הקבועות.
 

נייטי

New member
אוקיי הבנתי. צ'טערת שהתבלבלתי

אם הרשימה הזו תנתן רק לבנות הפורום ולא נגיד תועבר לנשים/אנשים מחוץ לפורום, נגיד מתפללים נוספים בבית כנסת, הרי שמבחינתי זה בסדר שהשם ישאר. אבל אם יש כוונה לתת את הרשימה הזו למישהו מחוץ לפורום זה לא יתאים לי.
 

happy

New member
אני אשמח עם שמי ישאר רק בין

בנות הפורום. מאחר ויש לי שם שאם משהו איך שהוא מכיר את אחות של סבתא שלי הוא ישר ידע שזאת אני. אני מעדיפה להשאר עם שמי האמיתי רק בין בנות הפורום. אך ההצעה היא מאוד מאוד מבורכת.
 

אומי 3

New member
חשוב שתהיה כאן אפשרות להחלטה

אישית. שאינה לפי "הרוב קובע". למרות שאני בטוחה בכוונות הטובות של ההצעה- אינני מעוניינת ששמי יופץ מעבר לרשימת יולדות הפורום. הרעיון מלחיץ.
 

נאשא

New member
אומי

אל תדאגי, כפי שהזכרתי לנייטי, אפשר שרק הניק יופיע ברשימה, זה תופס. ממש לא חייבים את כל השם ושם ההורים.
 

Tנקר בל

New member
כן, זה מה שמסתמן

אני מציעה שמי שמעוניינת שהשם שלה יעבור לנשים אחרות שהן משתתפות קבועות בפורום (חוץ מהיולדות), תשרשר כאן. נכין רשימה חד פעמית לצורך העניין. הרשימה הרגילה, שמועברת ליולדות, תישאר כפי שהיא היום, ותשמש לאותו ייעוד - לכורעות ללדת בלבד.
 

גילי י

New member
ואני רוצה לצעוק מכאן!!!!

אלוהים!!!! אתה שם!!!!! אתה כאן!!!!???? אולי את???!!!! הרי שנינו יודעים שלא צריך רשימות,שמותינו נחקקו בדם ליבנו אצלך שם ,כאן או איפה שלא יהיה...אנחנו ועוד הרבה נשים שלא כותבות,שלא מעזות...המילים שלי- תן! ברחמים,ברוך,באהבה גלויה,בשמחה,ביד רחבה ובתמיכה מורגשת כל העת. אני יודעת,"לו ידעתיו הייתיו" אבל מי שבתפקיד המבוגר האחראי אליו באים בבקשות,בתלונות,בכאב כשאינו ניתן להכלה יותר,בפחד והחרדה כשמחפשים מגן...לא ככה? שמע קולנו,אדוני אלוהינו,אב הרחמן,חוס רחם עלינו וקבל ברחמים וברצון תפילתנו,כי אל שומע תפילות ותחנונים אתה... בשם אחיותי כולן,אחת מכאן,גילי
 
למעלה