ראש השנה מתקרב,הזכרונות עולים...

2קשת

New member
טאניוש ../images/Emo24.gif

כל כך עצוב. בראש השנה הקודם גיסתי ואני היינו בהריון יחד, היא בשמיני ואני די בהתחלה. כל כך התרגשתי בחג ההוא, הרגשתי את התינוקת שלה בועטת ושמחתי שזה החג הראשון שגם אני סוף סוף בהריון, וציפיתי כל כך לשנה מתוקה, וזה לא קרה. השנה אני ואת שוב בהריון אבל החג אחר, ואי אפשר להתמכר לציפיה המתוקה ולהנות ממנה, וכשאראה את התינוקת של גיסתי אני אשחק איתה ואשמח בה כמו תמיד, אבל כמו תמיד היא תזכיר לי את התינוק שאין לי. למרות זאת בשבילי חשבון הנפש בחגים האלה הוא לא רק שחור ועצוב. אני מודה לאל ולגורל שכל כך מהר נכנסתי שוב להריון - יכול היה להיות חס וחלילה אחרת. אני כל כך שמחה שהחג הזה הגיע כשכבר שוב יש לי ילד שבועט בבטן, ויש סיכוי שבעוד כמה חודשים הוא יהיה איתי. אני מודה על כך שאני מצליחה להתמודד עם זה, לא להישבר ולהתחשל, על כך שרוב הזמן אני לגמרי "בחיים", בזמן הווה. על כל הדברים שלמדתי שכל כך עוזרים לי וכבר יישארו איתי. אני מתפללת עבור שתינו ועבור כולן שראש השנה הבא יהיה שמח באמת.
 

הוא היא

New member
טאניוש ../images/Emo141.gif

אני כ"כ שמחה בשבילך וכ"כ מעריכה אותך על היכולת להודות על מה שיש לך. שלמרות הקושי את מצליחה לראות גם את הכוס המלאה. זו מתנה נפלאה!!!
 

רונה 4

New member
הזכרונות האלו

ראש השנה שעבר היה החג הכי עצוב בחיים שלי. אני כותבת עכשיו ובוכה ובקושי רואה את האותיות. החג היה חודש אחרי האובדן שלנו, בדיוק סביב הזמן שהיא היתה אמורה להיוולד במקור, והייתי אמורה לחגוג אותו איתה בבית עם כל המשפחה. במקום זה ישבתי לשולחן החג עם בטן ריקה ולב מלא בגעגועים וכמיהה למשהו שכבר לא איתי. השנה אני מתפללת, אלוהים אנא אל תיתן לי לעבור משהו כזה שוב לעולם. לא עוד חגים כאלו ולא עוד ימים כאלו. ואני מצרפת אותך ואת כולנו לתפילות השנה. טאניוש, כמו שאמרה ויוי, אני בטוחה שעל הילד הזה יעזרו לך שלושה אחים קטנים מלמעלה לשמור.
 
למעלה