אני בסחרחרה

  • פותח הנושא EcoT
  • פורסם בתאריך

EcoT

New member
אני בסחרחרה

קצת עלי, בת 38 עם שני יבנים, לפני שנה וקצת עברתי הפסקת הריון בשבוע 23 בגלל ממצא בצ'יפ הגנטי. לפני ההריון ההוא המחשבה על ילד שלישי הייתה נחמדה אבל לא חובה, יבוא יבוא לא יבוא לא נורא. ובאמת לקח זמן להגיע אבל בסוף הגיע ועוד עם בת ונמשך חמישה חודשיים והפסיק ואחריו כבר היה לי קשה לוותר.
לפני כמה חודשים נכנסתי להריון והיה שבוע מאושר ואז הפסיק, הרופא לא מחשיב אותו וקורא לזה הריון כימי אבל ההפלה היתה אמיתית לחלוטין שלושה ימים של כאבים ודימום.
חודש שעבר הייתי בטוחה שנכנסתי להריון ואפילו היה לי איחור של יום ואז המחזור הגיע וזה שבר אותי.
החלטתי שדי, אין לי כוחות נפשיים יותר לא רוצה לנסות יותר, לא רוצה לספור ימים. רציתי לעשות פרופיל הורמונלי כדי שיגידו לי שזהו ואני כבר לא יכולה להיכנס להריון ואני אוכל לוותר. אז חיכיתי למחזור כדי לעשות את הפרופיל ההורמונלי, חיכיתי וחיכיתי וכל יום אמרתי לעצמי שהוא יגיע ופחדתי לבדוק הריון כי בקושי עשינו סקס ובימים לא מתאימים אז מה הסיכוי ולא רציתי לקבל בדיקה שלילית, שוב. ואז היום התקשרו אלי מהרופא נשים אמרו שהוא מזמן אותי לתור, בלי שביקשתי או משהו פשוט התקשרו אז קבעתי,
טנטטיבית לשבוע 7 של ההריון שלא האמנתי לו. אז אחרי ארבעה ימים איחור ותור קבוע לרופא כבר לא יכלתי לחכות ויצא פס! ברור ומייד!!
ואני לא יודעת מה לעשות עכשיו, מפחדת לשמוח שוב, מפחדת לשנות תוכניות בגלל זה. עוד שלושה שבועות אנחנו טסים להודו (לא מתכוונת לבטל) וכבר יש לי חופשה מתוכננת למרץ לסקי עם הילדים וזה אמור להיות בשבוע 39 והיה לי בדיוק אותו דבר עם ההריון שהפסקתי ושיניתי ואז שיניתי חזרה ואני מסרבת לשנות את החופשה במרץ כי אני לא יכולה להאמין שהכל יהיה בסדר. אני מקווה אבל לא מסוגלת לחשוב אז כרגע אני מזה להתעלם מהכל ולקוות לטוב. סיפרתי רק לבנזוגי ואני בדרך כלל מספרת מהרגע הראשון אבל לא יכולה, אין לי כוחות יותר, אז אני מספרת לכן בפורום אנונימי כדי לפרוק.
 

שירהד1

Member
מנהל
ברוכה הבאה


כל בליל המחשבות וההצפה הרגשית שאת מתארת מאוד אופייניות להריון לאחר אובדן/י הריון.
כולי תקווה שההריון יתקדם בצורה תקינה, ויסתיים בידיים מלאות.
במקסימום- תבטלו את הסקי המתוכנן למרץ
. הכל שטויות. באמת.
לגבי הודו- ואללה- ממליצה לך להתייעץ עם הרופא/ה שלך לגבי העניין. לא לזלזל, וכן להיוועץ מבחינה רפואית. לא הייתי בהודו, ואין לי עצות, אבל כן חושבת שעלייך לגלות אחריות ולשאול את הרופא/ה שלך ולקבל אישור או אי אישור ולהחליט לאחר מכן.
תעדכני אותנו לגבי העניין וההמלצות שיינתנו לך. מעניין אותי.

וכמובן- בהצלחה רבה!!!
שירה.


שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
ליווי ותמיכה בנשים לאחר אובדן הריון.
09-7749028
 

EcoT

New member
תודה


בזמנו דיברתי עם הרופא במרפאת מטיילים ודנו באפשרות הזאת (לא שאאמנתי בה)
 
היי

מבינה מאוד את התחושות שלך, בהריון הנוכחי עד שקיבלתי את התוצאות של המי שפיר (לפני יומיים) היה לי מאוד קשה התייחס לזה כהריון "אמיתי" ולתכנן תכניות לעתיד. אבל יחד עם זאת, תחשבי שיש סיכויים מאוד טובים שזה ילך לכיוון חיובי.
תתייעצי עם הרופא לגביי הודו ואני בטוחה שאם תאלצי בבא הזמן לבטל את הסקי זה יהיה
כבר בלב שלם.
בהצלחה רבה!!!
 

EcoT

New member
שמחה לשמוע שיש תוצאות טובות

לפחות אני מניחה, אחרת היית נקראת אחרת��
אצלי שלב שלב, הבטא עזרה לי להירגע שזה לא עוד כימי, עוד מעט דופק, שלב שלב.
בקשר להודו, בזמנו אצל הרופא מטיילים אמרתי לו שיכול להיות שאהיה בהריון, לא אאמנתי אבל אמרתי בכל זאת שידע. הוא לא נפל מהכיסא. יש את נושא הזיקה אבל לפי אירגון הבריאות העולמי גם כל ארהב חשופה לזיקה ואנחנו נהיה בעיקר בצפון הגבוה ואז אין בעיה בכלל. בכל מקרה אם קורה משהו אין הרבה מה לעשות.
בקשר לסקי, אולי אני אשלח את הבנזוג לבד עם הילדים, אני במילא יולדת רק בשבוע 41

&nbsp
 
למעלה