הריון לאחר אובדן- מחפשת נק' אור חיובית :)

הריון לאחר אובדן- מחפשת נק' אור חיובית :)

היי בנות,

לפני כחודש עברתי גרידה בשבוע 17 וחושבת שקיבלתי מחזור בימים האחרונים
(יש דימום וקצת כאבים כמו של אבל לא מזהה כמו מחזור שהיה תמיד).

לפני כן המחזור שלי היה סדיר כל 28 יום והביוץ בהתאם.

מצד אחד שמחה כי מרגישה כבר מוכנה להריון הבא ומצד שני קצת מתוסכלת כי לא יודעת איך לחשב את הביוץ הקרוב ומאוד רוצה שיצליח .

סתם מחפשת לשמוע קצת סיפורים על הריונות אופטימיים לאחר הפלה.
חשוב לציין שזה היה ההריון וההפלה הראשונים שלי.

תודה לכן מקסימות
 

ספרקית

New member
מצטערת לקרוא על האובדן שלך


סיפורים אופטימיים יש כאן המון המון :)
באופן אישי, יש לי אפרוח שנולד אחרי הפלה בשבוע 16.
אישית המחזור (שגם אצלי מאוד קבוע) שיחק לי קצת אחרי הגרידה. לקח לו זמן לחזור לקביעות. אני מכירה היטב את הצורך הזה להיכנס להריון הבא מהר. למלא את החור הזה שנשאר אחרי הגרידה. אבל אישית ממליצה לחכות מעט. חודשיים שלושה בערך. לתת לגוף (ולנפש) להבריא מעט ולנסות לחזור לעצמם.
עם זאת, זה נורא אישי. מכירה גם לא מעט נשים שנכנסו להריונות תקינים ומשמחים מיד לאחר הגרידה.
שיהיה בהצלחה
 
תודה

האמת שאני מרגישה ממש מוכנה גן פיזית וגם רגשית...
עכשיו רק מקווה שזה יגיע במהרה ואמתין בסבלנות
 
מבינה אותך מאוד

חוויתי גם הפלה בהריון ראשון, שבוע 16...לא פשוט להתאושש ותני לעצמך את המקום לעכל את מה שקרה ולמצוא דרך להשלים עם זה כדי להמשיך קדימה מחוזקת להריון הבא. כיום בשבוע 18 טפו טפו, מחזיקה לך אצבעות והצלחה בהמשך הדרך... אל תחמירי עם עצמך אם לא נקלטת מייד, רק לחשוב טוב ושדברים טובים לא באים בקלות ויהיה בסדר!
 

שירהד1

Member
מנהל
בפורום הזה יש הרבה סיפורים אופטימיים-

את יכולה לקרוא אחורנית הודעות מאוד מאוד מרגשות ומשמחות- מהעבר הרחוק ומהעבר הקרוב.
באופן אישי, בני השני נולד לאחר הפלה, וביתי הקטנה נולדה לאחר 6 הפלות.
ויש עוד הרבה מאוד סיפורים מרגשים ונפלאים פה.
נחכה לך בסבלנות, בתקווה שבעתיד (הלא רחוק) תצטרפי אלינו
.


שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
ליווי ותמיכה בנשים לאחר אובדן הריון.
09-7749028
 
הפלה והריון

קודם כל, אני נורא מצטערת על אובדן ההיריון שלך. אני יכולה להגיד לך על עצמי שהשתמשתי באפליקציה בפלאפון שנקראת flo ולי היא מאוד עזרה מבחינת הזמנים של הביוץ (בזכותה נכנסתי לשתי ההריונות שהיו לי- הראשון לצערי הסתיים בהפלה שבוע 21 והשני ברוך ה׳ (!!!!) הסתיים עם אוצר קטן ומהמם שכבר בן 6 שבועות). בהמלצת הרופא, אני המתנתי 3 מחזורים לפני הכניסה להיריון השני ונכנסתי להיריון ישר שיכולתי. בעיניי זה היה נכון מכל הבחינות, במיוחד מבחינה נפשית. אני מודה שתקופת ההיריון (השני) לא עברה לי בקלות, פחדתי נורא לספר ו״לפתוח פה״, במזל אני נורא רזה ועד חודש חמישי- שישי אף אחד אפילו לא שם לב להיריון... לאט לאט הצלחתי לשחרר יותר, במיוחד אחרי שעברתי את שבוע 21 (השבוע שבו איבדתי את ההיריון הראשון). כיום אני חובקת את הדבר הכי מדהים בעולם הזה, לא מתחרטת על כלום (עברתי הפלה יזומה בעקבות מומים קשים בעובר) כי אני יודעת שלולא עברתי את מה שעברתי הוא לא היה עכשיו בידיים שלי. מאחלת לך שתיכנסי להיריון בקרוב מאוד, שתעברי הריון משעמם ובידיים מלאות בעזרת ה׳!!!
 
תודה ועוד

תודה על התמיכה

אני משתמשת באפליקציה דומה גם לפני ההריון הקודם וגם עכשיו כמובן, הבעיה היא שמאז ההפלה דיממתי פעם אחת (מה שאני מחשיבה כמחזור למרות שהרגיש קצת אחרת מהמוכר) ולכן לא ממש יודעת האם המחזור הבא שלי אמור להיות 28 ימים כמו שהיה לפני ההריון הראשון או שהוא קצת ישתבש בגלל ההפלה. חשוב לציין שהיה לי מחזור מאוד מדויק לפני כן ויכולתי בקלות לזהות את ימי הביוץ שלי אך לא נקלטתי להריון בניסיון הראשון (אולי ברביעי).
בכל אופן החודש חישבתי לפי 28 יום וניסינו... השתמשתי גם במקלוני ביוץ אבל אני לא מסתמכת עליהם (כשנקלטתי דווקא לא הראו ביוץ בכלל).
יכולה לפרט למה הרופא המליץ לך לחכות דווקא 3 מחזורים?
אני ממש שמחה לשמוע שהיום את מחזיקה תינוק קטן וחמוד ושיש אופטימיות גם בסיפורים שנגמרו לא כ"כ טוב בפעם הראשונה.... אני יודעת שיהיה בסדר ושהחרדות יעברו מתישהו במהלך ההריון הבא אבל כרגע אני עסוקה בלנסות להיכנס להריון חדש ומפחדת מהאכזבה כשיגיע מחזור... זה מה שמעסיק אותי :\
 
הכי מבינה אותך בעולם

לגבי הביוץ אין לי באמת תשובה בשבילך אבל בעזרת ה׳ מקווה שתיכנסי להריון כמה שיותר מהר ותצאי בידיים מלאות בעזרת ה׳! לגבי ה3 מחזורים אני לא כל כך יודעת להגיד לך, אולי זה בגלל השבוע המאוחר יחסית שהפלתי (21), או אולי בגלל שיש רופאים שטוענים כך ויש רופאים שטוענים אחרת, בכל מקרה אני חושבת שזה היה לטובה שחיכינו, אני ובעלי טסנו קצת אחרי ההפלה לחו״ל, התאווררנו קצת, נרגענו קצת ושחזרנו ניסינו לקחת את הדברים כמה שיותר ברוגע ו״בקלות״... היו המון משברים וקשיים אני לא אשקר אבל ידענו לתמוך אחד בשניה ולא לשקוע דבר שאני מאמינה שעזר לנו גם להיכנס להריון השני בצורה יותר קלה ורגועה. מאחלת לך מכל הלב שתראו ימים יפים וטובים יותר וכמה שיותר מהר! שולחת לך חיבוק!
 
למעלה