משתפת ואשמח לתמיכתכן

milla8

New member
משתפת ואשמח לתמיכתכן

אני בהריון, לפי וסת אחרונה שבוע 8 פלוס 1. בבדיקה לפני כשבוע וחצי לא ראו עדיין עובר. וזה היה בשבוע 6 פלוס 5. כרגע אני ממתינה לבדיקה נוספת שנקבעה עקב החג והלו"ז הצפוף של הרופא, למחר.
אני בת 41 וזה הריון שלישי שלי.
בהריון הראשון גילינו בשבוע 6 שההריון לא מתפתח, המתנתי והמשכתי להבדק ובסוף שבוע 8 ההריון נפל באופן טבעי וזה היה הרע במיעוטו, כי הרגשתי שהגוף עשה את מה שנכון. אבל את עומק הכאב של כל התהליך, רק מי שחוותה יכולה להבין.
ההריון השני תודה לאל התחיל כחודשיים וחצי לאחר ההפלה. בטא גבוהה, הכפלות יפות, דופק בשבוע 5 פלוס 6 ובסופו ילדתי את הנסיך המהמם שלי :)
וההריון הנוכחי, התחיל בבטא נמוכה מההריון הקודם אבל היו הכפלות תקינות (בדקתי 4 פעמים) וכאמור, עדיין לא ברור איך הוא מתפתח.
באופן טבעי אני מנסה למצוא סימנים דומים לאיך הרגשתי בשלבים האלה בהריונות הקודמים, תופעות לוואי בקושי היו לי בשניהם מלבד עייפות עצומה (בשניהם, כאמור. וגם עכשיו). כאבים בחזה כרגע אין לי ואני גם לא בטוחה מתי התחילו בהריון הקודם התקין שלי.. בחילות והקאות מעולם לא היו לי.
בקיצור אין לי במה להאחז.. אלא להמשיך ולהמתין לבדיקה מחרתיים. אני יודעת שאין מקום להשוואה אבל קשה להמנע מזה כי חוסר הודאות ממש ארוך.. כבר חודש חלף ממתי שגיליתי את ההריון.
אבל כן רציתי לשאול אם מישהי מבינה, אני לא מצליחה להזכר איך הרגשתי מבחינת כאבים בימים לפני ההפלה שהיתה לי. אני כן זוכרת את הדימום שהתחיל כיומיים לפני הדימום המאסיבי- ההפלה.
אם אני מרגישה בסה"כ טוב ואין לי כאבים או דימומים בשלב הזה- זה סימן טוב?
:)
מאחלת לכולנו הריון תקין ובשורות טובות
 

שירהד1

Member
מנהל
יקירתי, אין לדעת...

אי אפשר לדעת לפי התיאור שלך כלום. צריך ללכת להיבדק. בשבוע שש פלוס 5 צריך היה לראות עובר. מתי הבדיקה הבאה- מחר או מחרתיים? (בתחילת דברייך כתבת שמחר, ולקראת הסוף כתבת שהבדיקה מחרתיים...).
חוסר הוודאות מוכר לי היטב, ומאוד קשה להתמודד עם זה.
מקווה מאוד שבבדיקה תחכה לך הפתעה נעימה
. אנא עדכני אותנו.

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
ליווי ותמיכה בנשים לאחר אובדן הריון.
09-7749028
 
וואו כל הכבוד שאת מתאפקת ככה מלהיבדק

אני כבר מזמן הייתי רצה לעוד בדיקה.
בהצלחה ענקית בבדיקה מחר!
 

ספרקית

New member
ברוכה הבאה


ההמתנה הזו פשוט מורטת עצבים :(
כל כך מכירה ומבינה את הצורך הזה להיאחז בסימנים.
כבר כתבו לך שעד כמה שהיינו רוצות לעודד אותך, בלתי אפשרי לדעת או לבנות על סימן כזה או אחר. אז במקום לכתוב שוב, רק שולחת לך המון המון כוח ליומיים הקרובים. מאחלת לך שההודעה שתכתבי כאן אחרי הבדיקה תהיה הודעה מאושרת ומשמחת. מחכה לעידכון
 
היי milla

אני שמחה שבאת אלינו. מקווה שזה יהיה הבית שלך לשבעת החודשים הקרובים, שנצליח לעזור לך לשמור על השפיות (כמה שאפשר), והכי חשוב - שתזכי לסיים בידיים מלאות עם אח.ות לנסיך שלך!
 

milla8

New member
עדכון לא משמח

אז באולטרסאונד היום ראו קוטב עוברי שתואם שבועיים וחצי אחורה, ללא דופק. הרופא רצה לשלוח אותי משם למיון לקבל ציטוטק. ביקשתי לעשות עוד אולטרסאונד מחר במכשיר מתקדם יותר, בעיקר בשביל להיות שלמה יותר. ובכל מקרה אם צריכה להיות הפלה, אני מתפללת שזה יגיע באופן טבעי.
אני בסדר כרגע, מנסה לקבל את הדברים כמו שהם.. מאמינה שעוד אעבור דרך כל מיני רגשות בתקופה הקרובה.
 
אני כל כך מצטערת

מאד מאד קיוויתי עבורך שהבדיקה תעבור בשלום. מזמינה אותך בחום לבוא עכשיו או אח"כ, בכל מועד שמתאים לך, לפורום אובדן הריון כאן בתפוז. כל הנשים שם חוו אובדנים ומשתפות בכל קשת הרגשות שצפים ועולים בעקבותיהם. לי מאד עזר לשתף, לכתוב ולקבל תמיכה. אני מצטערת נורא שאלה פני הדברים.
 

ספרקית

New member
אני ממש מצטערת לקרוא

שיהיה בהצלחה בבדיקה מחר.
בכל מקרה, חכי קצת עם הציטוטק. אם ההריון הפסיק, סביר להניח שההפלה תבוא.
בהריון האחרון שלי הרופא במוקד הודיע לי שההריון לא תקין והמליץ לקחת ציטוטק באותו יום. הלכתי לרופא אחר שאמר לי שאכן היתה אמורה להיות התפתחות בשלב זה, אבל שהוא כבר ראה נס או שניים, אז הוא ממליץ לחכות. לשמחתי חיכיתי ואחרי שבועיים נוספים הופיע דופק משמח.
אז כן, זה סיפור בודד וגם הוא קרה בשבוע 6 ולא 8. אבל אי אפשר לדעת. הרופאים יודעים המון אבל רפואת הריון ועובר זה עדיין לא מדע מדויק.
מחזיקה לך אצבעות.
 

שירהד1

Member
מנהל
משתתפת בצערך


כשהבשורה הקשה מגיעה, היא מכה בנו בעוצמה ובחוזקה, גם אם חשדנו או אם היתה סיבה מראש שבעקבותיה חששנו.
לגבי שאלת הציטוטק או גרידה או לראות אם יוצא באופן טבעי- יש על כך הרבה דיונים בפורום אובדן הריון. את יכולה לקרוא גם שם או לכתוב שאלה לדיון ונשים תתייחסנה גם שם. כמובן שיש להיוועץ גם עם הרופא/ה שלך באשר לסוגיה הזו.


שירה.

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
ליווי ותמיכה בנשים לאחר אובדן הריון.
09-7749028
 

milla8

New member
תודה לכולכן

מאחלת לכולן המשך הריון קל ותקין, בשורות טובות ולידה קלה
מקוה שנתראה כאן שוב בקרוב
 
למעלה