מתרגשת ומפחדת יחד

oneday10

New member
מתרגשת ומפחדת יחד

הדרך שלנו ארוכה ומפותלת, אני אנסה לתמצת (סליחה אם יצא חפירה).
לפני 3 שנים התחלנו את דרכנו ב-IVF עם PGD (אבחון גנטי של העובר לפני החזרה כדי לסנן מחלות גנטיות ידועות). היו המון עיכובים (בירוקרטיים, רגשיים, וטיפולים שהופסקו בגלל גירוי יתר). בפועל אחרי שנה וחצי נקלטתי בהחזרה השלישית. משהו בתוכי הרגיש שאני לא אמורה להיות בהריון, הלכתי לבדוק דופק כל שבוע בשליש הראשון וכל פעם הייתי ממש מופתעת שיש דופק. בעלי טען שאני קוראת יותר מדי בפורמים ואובר-מודעת להפלות. שקיפות מושלמת, סקירה מושלמת, ואני מתחילה להאמין שזה יקרה. הבום הגיע אחרי מי שפיר שגילה תסמונת שאינה תורשתית ונאלצנו להפסיק את ההיריון בשבוע 22. אני זוכרת את עצמי מההמתנה לועדה להפסקת הריון מתקשרת למרפאה לשאול אילו טפסים נדרשים כדי לחזור לטיפולים, זה כל מה שעניין אותי. בפועל לקח עוד שנה וחצי של ניסיונות. בהתחלה לא הגבתי לתרופות, אחר כך היו הרבה סבבים שכל העוברים היו חולים, ושסופסוף היו עוברים בריאים לא נקלטתי. אני ובעלי סיכמנו שעוד סבב אחד ודי, עוברים לתרומת זרע. בסבב הזה היה עובר ממש יפה שלצערי לא נקלט. בעלי התחנן לסבב אחרון באמת כי היינו כל כך קרובים. כבר בחרנו תורם כדי שנוכל ישר להתקדם אם לא יצליח. הפעם בנס נקלטתי. בטא ראשונה 260 ואחרי יומיים 540, ממש לפי הספר. יש לי עוד שבועיים עד בדיקת דופק.
בזמן ההמתנה לבטא, בימים שהבדיקות הביתיות עוד היו שליליות, משום מה הרגשתי רוגע ושלווה ולא הצלחתי להבין למה. אחרי שראיתי שני פסים הרגשתי שהפעם זה פשוט נכון והכל יהיה בסדר. עכשיו רק מתחילות החרדות.....
אני יודעת שכל הריון יקר אבל ההרגשה כאן שכל כך הרבה מונח על הכף.
(תודה לכל מי שקראה עד כאן)
 
מחזיקה אצבעות עבורך

התחושה שלך כל כך מובנת. באמת עברתם כל כך הרבה עד לנקודה הזאת. הלוואי והפעם זאת הפעם, ותזכו בהריון תקין ובידיים מלאות.
 

שירהד1

Member
מנהל
ברוכה הבאה


בתקווה להריון תקין שיסתיים בידיים מלאות.
עברתם דרך ארוכה ומתישה מאוד עד להגעה להריון הזה, וכולי תקווה שאכן יהיה עובר תקין והריון תקין.
אני מבינה שאין עדיין ילדים בבית?
למה חשבתם על תרומת זרע? האם הבעיה הגנטית בגללה אתם עושים PGD מורשת מבעלך? (ואם את יכולה לכתוב- מעניין אותי מה הבעיה).
תפרטי מה שמתאים לך, ומה שלא- לא.
המידע חשוב לי, כי מכל דבר אני לומדת, וכל דבר עוזר לי אחר כך לכוון נשים אחרות.

יאללה- שיהיה בהצלחה רבה!

שירה.

שירה דוד

ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
ליווי ותמיכה בנשים לאחר אובדן הריון.
09-7749028
 

oneday10

New member
תודה

אכן אין לנו (עדיין) ילדים בבית....
הבעיה הגנטית היא אכן מבעלי ותרומת זרע היתה "עוקפת" את הבעיה (אולי אפילו מאפשר לי לרדת כיתה להזרעות)
&nbsp
אני ממשיכה לשמור על אופטימיות מתובלת בחרדה, ביום חמישי בדיקה של שק הריון ואחרי פסח בדיקת דופק. פסח זה זמן של התחדשות ואני מאחלת לכל אחת כאן שהעתיד הורוד מעבר לפינה!
 

oneday10

New member
עדכון בסה"כ חיובי, אבל עדיין חרדה

ביום חמישי (שבוע 5) הלכתי לראות אם יש שק. נראה שק אחד עם חלמון, ללא קוטב עוברי. יאמר לזכותו של הרופא שלי שמראש אמר שלא מצפה לראות קוטב. מבחינתו הבדיקה תקינה. הייתי מאושרת ורגועה אחרי.
ואז בערב התחילו כאבים נוראים בבטן, ממש התפתלתי, ואחריהם היה שלשול אכזרי. אני יודעת שזה יכול להיות תסמין היריון נורמלי, אבל מאז נעלמו כל התופעות שהיו לי. אין לי יותר הרגשת כבדות בהליכה ולהתהפך במיטה, יותר אנרגטית, נעלמו לגמרי תחושות ברחם שהיו לי די הרבה לפני. יש לי ממש הרגשה רעה שהעובר הפסיק להתפתח. שוקלת ללכת למיון נשים (במרכז בריאות האישה) ביום שלישי בתקווה שתהיה איזה התפתחות (גם אם לא דופק). אני לא יודעת איך אשרוד עד חוה"מ לבדיקת הדופק הרשמית של שבוע 7.
אשמח לשמוע את דעתכן.....האם הכאבים שהיו לפני השלשול יכולים להיות הפלה?
 

oneday10

New member
ועוד דבר

מיום שבת בצהריים יש לי כאב כמו הקרנות בגב תחתון בנקודה מסוימת בצד שמאל. כל כמה זמן כואב לשנייה ונפסק. יכול גם להעיד על משהו?
 
למעלה