זקוקה לתקווה ותמיכה :-(

חולקת את ענין הלחץ מנסיון חיי

שני ההריונות הראשונים שלי הושגו בקלות, המשיכו בשלום והסתיימו בשלום.
גם ההריון השלישי (בגיל 38+) הושג בקלות ועל אף שהייתי רגועה - הסתיים לתדהמתי בשבוע מוקדם ~7-8.
אחרי הפסקה של מספר חודשים הריתי שוב בקלות, ועל אף שכבר לא הייתי זחוחה עדיין היה בי בטחון. הפתעה - הסתיים גם הוא בשבוע מוקדם ~7-8.
מיותר לציין שלכל אורך ההריון החמישי שלי לא הייתי רגועה בלשון המעטה, יותר בכיוון של פקעת עצבים. ובכל זאת - נולד ילד בריא, נבון ולא יותר עצבני מיתר בני הבית.
&nbsp
אם לחץ היה פקטור - לא היו הפלות בהריון ראשון (כי למה שמישהי בכלל תחשוב בכיוון), ומצד שני - לא היו נולדים תינוקות באזורי מלחמה ואסון ולאחר טראומות אישיות וקולקטיביות. לסיכום: מי שמסגביר לך על לחץ/רוגע - נפנפי אותו לדרכו, מחזיקה לך אצבעות שתהיי במקום הזה בקרוב ולהריון תקין ומלא שיסתיים בידיים מלאות.
 
תודה רבה כבשה פועה! :)

אמן וכן יהי רצון! שמחה לשמוע מה שכתבת בנוגע ללחץ. השאלה אם בתקופה שנקלטת גם היית שרויה בלחץ? כי כתבת שבמהלך ההריון היית פקעת...
 
מאוד!

אמנם הנסיונות ארכו חודשים ספורים, אבל טיפה יותר מארבע הפעמים שלפני. סביבי המוני אמהות בגנים, חברות ילדות, נשים במכולת ובקופת החולים - כולן היו בהריון או בדיוק ילדו. ורק אני לא, ככה לפחות הרגשתי. אז רוגע לא היה שם, לא כשניסינו לקראת ההריון הרביעי ובטח לא כשניסינו לקראת ההריון החמישי (אחרי שתי הפלות, בגיל 40-).
ואני אומרת, שרוגע הוא overrated, ולגמרי מותר לך להיות פקעת עצבים !
 

shira3121

New member
אני החלטתי אחרי 3 חודשים של ניסיונות אחרי הגרידה הגדולה

וביקשתי מרופא המשפחה הפניה לפרופיל הורמונלי והלכתי לעשות היסטרסקופיה בפרטי. בן הזוג הציע לבדוק גם זרע ואמרתי שזב בטח תקין אבל לא יזיק לבדוק אז הוא ביקש גם מרופא המשפחה. כשראינו את תוצאות הזרע הלכתי איתה לרופאת הנשים שלי והיא הפנתה אותי לרופא פוריות
 
היסטרוקופיה?

פנית בפרטי אחרי שבציבורי המליצו לך לעשות היסטרו׳ ? מנסה להבין איך נודע לך שאת זקוקה להיסטרוקופיה. אני עברתי שתי גרידות.
 

נטעים 90

New member
אם זה עדיין רלוונטי לך ובתקווה שלא

לא ציינת את גילך אבל כדאי לך לפנות למומחה להפלות חוזרות ולהתחיל בירור, גם רופא פיריון מפנה ברב המקרים להיסטרוסקופיה. וכן ,כדאי לנסות להבין מה קרה ואם ניתן לטפל . מה שתיארת הזכיר לי מאד את מצבי, אין פשוט אין דרך לדעת מה יביא הריון ומה לא, את יכולה לעשות מעקב ביוץ בקופה ולתזמן את יחסי המין , תתפלאי גם זה לא תמיד מביא להריון הנכסף. אז או שתתני לעצמך /לגוף את הזמן , תמשיכי בחייך בלי לחץ או שתעזרי ברופא פיריון . בכל מקרה בהצלחה ושנשמע בשורות טובות .
 
צודקת

הצחקת אותי מאוד בדיוק שלך לגבי הדיבורים על רוגע, אופטימיות וחיוביות.
שמחה לקרוא שהתינוק שלך, שירה, חמוד, ישן טוב (ולא פסיכוטי ;)
 

shira3121

New member
אני אומרת שהיו שני דברים שלא האמנתי שיקרו

שהמחלקה שלי תעבור אי פעם לבניין החדש ושאני בכלל לא מאמינה בבניין החדש ושזו פיקציה ושיהיה לי אי פעם תינוק. מזל שאף אחד מהם לא באמת תלוי באמונה שלי
 
למעלה