תקווה לאחר הפלה

דפנה1000

New member
תקווה לאחר הפלה

היי, שבוע שעבר עברתי הפלה באמצעות ציטוטק עם הרבה מאוד דמעות.
אני מטופלת IVF ולקח הרבה זמן.. ועכשיו מחכה בכיליון עיניים למחזור
אם יש פה בנות שהן גם חוו זאת, הפלה בטיפולים, אשמח מאוד אם תוכלו לומר לי האם חזרתן מיד לטיפולים במחזור הראשון לאחר ההפלה? והאם זה הצליח?
אני שואלת פה כי זה נראה לי פורום עם תקווה של כאלו שהצליחו לאחר אובדן..
ראיתי שמישהי שאלה פה פעם שאלה דומה וטרפו אותה.. אז אני מקווה שבכל זאת תענו לי
תודה
 

שירהד1

Member
מנהל
אף אחת לא טורפת פה אף אחת...

הנושא כולו רגיש מאוד מאוד מאוד, עבור כולן פה, כמו גם עבורך.
יש שאלות שאני, כמנהלת שני הפורומים, חושבת שמתאימות יותר לפורום השני, ולכן אני מפנה את הנשים לשם.
לעצם העניין- השאלה שאת שואלת היא רפואית בעיניי. אני מתארת לעצמי שיש כאלו שחוזרות מיד לטיפולים ויש כאלו שמחכות, מסיבות שונות. ההמלצה הטובה ביותר שלי עבורך היא לחזור לרופא/ה שלך ולהתייעץ איתו. כמובן שיש צורך להיבדק ולראות האם הרחם אכן התנקה לחלוטין.

אני משתתפת בצערך על אובדן ההריון, ומאחלת לך הריון תקין ובריא בהקדם, אשר יסתיים בידיים מלאות.

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
09-7749028
 

דפנה1000

New member
תודה אבל ממש אשמח לשמוע סיפורים אישיים אם יש

לשמוע על הצלחות של אחרים זה מקור כוח מאוד מאוד חזק.
אני שואבת המון ידע מהפורומים.
לגבי שני הפורומים- הצעה:
למה לא לאחד אותם? את ממילא מנהלת את שניהם
הם עוסקים באותו נושא, הנשים בפורום הזה חוו אובדן והפלה,
ובטוחה שיש להן ידע ולתרום לשאלות בנושא, ותמיכה, אז למה להפריד?
ויותר מכך, לאחד ולשמוע דיעות וסיפורים של נשים לאחר אובדן שהצליחו לאסוף את עצמן ולהרות שוב זה מאוד מחזק.. כפי שכבר הזכרתי.
מקווה שתקבלי את ההצעה ברוח טובה
 
למה להפריד -

כי הפורומים שונים. אל אובדן מגיעות נשים שאיבדו הריון יקר ורצוי. לכאן מגיעות נשים לאחר שהרו (שוב) אחרי שאיבדו הריון יקר ורצוי. פעם היתה הפרדה כזו גם בפוריות - היה פורום פוריות ופורום של הורים בטיפולי פוריות. עד היום לפעמים עולה רגישות מאד גדולה כשנשים מספרות על הילדים שלהן. זה לא בדיוק מה שאת שואלת, אבל אחותי הרתה במחזור שאחרי חוץ רחמי עיקש (שכלל זריקת מטוטרקס ולבסוף הסרת חצוצרה - ולמרות שהרופאים אמרו שצריך להמתין 3 חודשים) והאחיין המתוק שלי הוא ילד מהמם בן ארבע. מצטערת על ההפלה, מאחלת לך שתיקלטי במהרה להריון מלא.
 
מצטערת לשמוע ולמה לא ניתן לאחד

קודם כל, חיבוק ענק על מה שעברת! לא פשוט בכלל בכלל.
ועכשיו לשאלתך למה לא ניתן לאחד.
אישה אחרי הפלה, המון פעמים ממש ממש מקנאה בנשים בהריון. זה כואב לה ממש וזה ברור מאוד. אני אחרי כל הפלה ממש התקשתי לדבר עם נשים שהייתי בטוחה שנלד ביחד.
אספר לך סיפור, עברתי הפלה שניה בשבוע 18, אישה שלא היינו ממש חברות אבל אישה טובה מהשכונה, שהייתי בטוחה שנלד ביחד בהריון שהפלתי בהפלה הראשונה שלי, היתה בהריון מתקדם, וכששמעה מאחותה שהפלתי, היא שלחה לי קאפ קייקס לכבוד שבת. למזלי לא הייתי בבית כשהיא באה. אבל כשחזרתי הביתה וראיתי מה היא הביאה,
פשוט רציתי לזרוק אותם לפח! מבחינתי במצב הנפשי שהייתי בו, זה היה פשוט לעג לרש!
ברור שהיא פשוט מקסימה וגם בטח הרגישה מצפון שהיא כן ואני לא. אבל מבחינתי זה היה רחמים ועוד דברים שהרגשתי שהיו סתם לגמרי! אבל זה כאב לי מאוד.
&nbsp
ולמקרה הפוך, ניקח מצב שאישה עברה אובדן הריון טראומתי במיוחד, ונשים פה בפורום שמנסות לאחות את השברים שלהן תוך שהן חוות הריון חרדתי וקשה נפשית והמון פעמים גם פיזית, ומשתדלות לא לקרוא סיפורים מפחידים כי הן מפחדות גם ככה מאוד!
והמוח ממציא תרחישי זוועה כל דקה!
נשים כאלה מנסות לדבר על ענייני הריון ומאוד קשה להן עם נשים שלא חוו אובדן אז הן באות לפה. אז לקרוא סיפור קשה זה ממש יכול להחזיר את אותה אישה למצב נפשי רעוע מאוד שלא רצוי בהריון.
&nbsp
בכל אופן, נשמח ככ שתצטרפי לפה!
ממליצה לך להמתין כמה שהרופא שלך ממליץ ויאללה! בהצלחה ענקית ובבריאות!
 

דפנה1000

New member
תודה


 
ההפרדה היא הדבר הנכון לטעמי

כמי ששוטטה בין שני הפורומים - הדבר האחרון שרציתי לקרוא בתקופת האבדנים שלי, היה "התפנקויות" של נשים הרות מכל סוג (בלי אבדנים ואיתם).
כמובן כתבתי "התפנקויות" במרחאות, כי הריון אחרי אבדן הוא רווי פחדים וחששות גם כשהוא תקין לחלוטין, לפעמים מלווה סיבוכים ודרמה של ממש (עם או בלי קשר להריון האבדן) ולפעמים חו"ח אפילו אבדן נוסף. ובכל זאת - מי שבאבדן, גם אם מבינה את זה רציונאלית - לאו דווקא פנויה רגשית להכיל נשים הרות. שימי לב, שבאבדן יש גם בקשה להזהיר דיונים שנוגעים לדופק, וגם ההודעות על לידות של חברות הפורום - מובאות בצורה מאופקת יחסית. גם מי שממשיכה לשוטט בפורום אבדן תוך הריון שאחרי אבדן - עושה זאת בזהירות שלא לפגוע ברגשות, ואת הפורקן הלגיטימי לרגשות ולמצוקות שלה - מוצאת כאן.
משום כך, לטעמי, ההפרדה טובה לשני הצדדים, ומאפשרת לכל אחת את המקום הבטוח שלה.
באשר לשאלתך - לי עצמי אין תשובות, אבל מקווה שכן תשמעי כאן או בפורום השני את התשובות שאת מחפשת. מאחלת לך שהמחזור יגיע מהר, שתפרדי ממנו לשלום לתקופה ארוכה של הריון תקין ושלם, וכמובן לידה בבריאות וידיים מלאות.
 

שירהד1

Member
מנהל
בוודאי שצריך להפריד בין הפורומים. ניתנו פה הסברים נפלאים.

 

אחר8

New member
לא ivf אבל הזרעות

חזרתי לטיפולים אחרי שני מחזורים - הטיפול הראשון לאחר ההפלה לא הצליח, הטיפול שאחריו בן שנה וחצי עכשיו... מציעה לך לעצור רגע ולנשום.. לתת לעצמך זמן ולהיכנס טיפה מחוזקת (עד כמה שניתן) לטיפול נוסף. כמה זמן? כמה שמרגיש לך (ולרופאים שלך) נכון... הטיפולים גם ככה מתישים נפשית ופיזית. במצב נפשי קשה זה כמעט לא אפשרי, אז תני לעצמך כמה רגעים להתאושש קצת. זה בכל אופן מה שהיה נכון לי. מצטערת לשמוע על האובדן שלך ומאחלת לך להצטרף לפורום הזה במהרה ל9 חודשים מלאים ונפלאים.
 
למעלה