זקוקה לתקווה ותמיכה :-(

זקוקה לתקווה ותמיכה :-(

שלום בנות יקרות, האמת שלא ידעתי אם לכתוב כאן או באובדן הריון תמיכה, אני מרגישה יותר שייכת לפה כי אני כבר בשלב של להמשיך הלאה. נכנסתי להריון כבר פעמיים לצערי עברתי הפלות (פחות רוצה להכנס לזה זה כואב וגם עשינו את כל הבירורים האפשריים) כעת אני רק מייחלת להכנס שוב להריון אבל הפעם בריא ותקין. כבר 4 חודשים אנחנו מנסים עם סטיקים כך נכנסתי להריונות הקודמים, ופשוט לא נקלטת! חזרתי מהרופא נשים שלי של הקופה, (הוא לא רופא פיריון) והוא טוען שאין בעיה והכל בסדר אבל אני לא יכולה שלא לחשוש שמשהו לא כשורה! אני ככ רוצה בהריון חדש בריא ולהתגבר על כל מה שהיה ואין לי סבלנות! אני עושה שיאצו (לדיקור פחות מתחברת בגלל המחטים). עשיתי חודש שעבר מעקב זקיקים והכל בסדר. אז למה אני לא נקלטת! אני ממש מקווה שמתח ולחץ לא באמת מעכבים כי אין לי דרך להפחית אותם, החיים פשוט מורכבים מידי! זקוקה לתמיכתכן ועצתכן ומברכת את כולכן בהריון תקין ולידה בידיים מלאות אמן!
 
לא ולא

נשים הרות גם במלחמה, גם כתוצאה מאונס, אפילו במחנות היו הריונות. אם לחץ ומתח היו משפיעים נשים לא היו לוקחות הורמונים אלא תרופות הרגעה. כדאי לך מאד לנסות ולהפחית את הלחצים והמתחים בחייך - אבל למען איכות החיים שלך, לא כדי להיכנס להריון. אני מאד מזדהה עם חוסר הסבלנות והחשש שמשהו לא תקין. אישית הרגשתי ככה כל פעם אחרי שני נסיונות בערך. נסי לזכור שהסיכוי להיכנס להריון מדי חודש עומד על כ 25% מדי חודש. מאחלת לך שתיקלטי במהרה ושההריון יסתיים במועד ובידיים מלאות. אני פותחת מדי פעם את 'פינת הביניים' באובדן, על התקופה המאד לא פשוטה שבין אובדן להריון חדש. מנסה לומר שאני מבינה ללבך. שולחת לך חיבוק חם.
 
תודה יקרה!

ועל כל החיזוקים שאת שולחת!

כל הזמן מכניסים לנו לראש שאם נלחץ לא נקלט וזה יוצר מעגל קסמים

פינת הביניים היא בין אובדן הריון להריון תקין או שכאן? לא ככ הבנתי

מכיוון שנכנסתי לשני הריונות במהירות בשנה וחצי האחרונות אז אני לא מבינה מדוע כעת לוקח לי 4 מחזורים להקלט כאשר אני לא יורה באפלה אלא מכוונת ובודקת עם סטיקים של ביוץ (יודעת שיש 25 אחוז אפילו אולי 20 כל חודש) אבל ככ כמהה כבר להיות בהריון בריא וללדת בעז״ה את ילד/ת הקשת שלי. במיוחד כשעדיין אין לנו ילדים והגיל לא עושה חסד
אני לא ככ יודעת כעת איך להמשיך כמובן להמשיך כל חודש לנסות במועד הביוץ, אבל האם לערב רופא פיריון ? מה עם אוביטרול ? איקוקלמין ? ? אולי רופא פריון פרטי יקח אותי יותר ברצינות ויכיל את הרצון העז להקלט לאחר מספר אובדנים?
ועד כמה דיקור יכול לעזור להקלט? (אמרו לי רק אם מאמינים בדיקור ואני באמת חושבת שזה יותר מושתת על אמונה שאתה עוזר לעצמך, ניסיתי בעבר וקצת פחות התחברתי לדקירות אבל מוכנה לסבול בקטנה מחטים כדי להקלט אם זה יעזור בכלל...?..)


האם יש דרך להאיץ ולעזור לגוף להקלט?
ממש זקוקה להתייעץ אתכן כי רק אתן תבינו כמה לא פשוט המצב כרגע כאשר יש רצון עז להריון בריא ואם יש דרך לעזור לגוף ולזרז אפשרות להקלט ? האם כדאי כבר לערב רופא פיריון שיקח אותי ברצינות ?
 
דבר קטן לגבי דיקור

לגמרי לא מרגישים את המחטים, זה כלום. אני שונאת שונאת שונאת מחטים, לא מסוגלת לעבור בדיקת דם או קעקוע בלי להסתכל על המחט כדי להיות בשליטה - ובכל זאת פעם בשבוע שכבתי על הבטן נתתי למדקר שלי להפוך אותי לקיפוד ענקי. לא מרגישים את המחטים, זה מאוד מרגיע ואת בכלל מנמנמת תוך כדי.

לא יודעת כמה זה יעזור או לא להיקלט - אבל זה טיפול נעים בסה"כ
 
קיפוד ענקי


זה לא כואב נכון אבל העדפתי לבחור בשיאצו במקום. ובנתיים לא נקלטתי אז אני תוהה כמה דיקור אכן יעזור להקלט. אותי שיאצו מרגיע אבל זה רוגע זמני...
אני באמת קשה לי שלא לחשוב שוב ושוב מה השתנה הרי נקלטתי לפני פחות משנה אז למה גם אם הסיכויים קטנים כבר 4 מחזורים לא נקלטת

האם נטילת איקוקלמין או אוביטרל יכולה להגדיל את הסיכויים להקלט? אני באמת תוהה אם להמשיך לחכות להקלט טבעי או לפנות לרופא פוריות, מניחה שבאופן פרטי הוא ינסה יותר לעזור?
 
דווקא אני לא בעד לבדוק ככ הרבה

פעם, לפני עידנים, הייתי עם שתי בנות ובעלי נורא רצה בן. אז עשיתי דיאטה וקניתי מקלוני ביוץ וניסינו לתזמן לאחרי הביוץ... ומה לא קרה? נכון, לא נכנסתי להריון.
שנה!
שנה שלמה ניסיתי להכנס להריון שלישי. לא היו לי חרדות ולא הייתי בלחץ, רק אולי אחרי 8-9 חודשים ככה התחלנו להילחץ.
הייתי בהריון 6 פעמים בחיי, חוץ מהשנה הזאת, נכנסתי להריון ממש ממש בקלות.
אני ממש נגד המקלוני ביוץ האלה. להכנס להריון זה לא משימה של נאס"א.
תשתדלי להנות מהתהליך...
בהצלחה!
 

שירהד1

Member
מנהל
היי,

ראשית, הפינה שעליה כתבה "אין אריות כאלה" נמצאת בפורום השני.
שנית, אני לא רופאה ולא רופאת פריון. אני כן יודעת לומר שעם כל הכבוד וההבנה לצורך העז שלך להיקלט (מבינה זאת היטב- הייתי בסרט הזה הרבה פעמים), 4 חודשים נחשבים למסגרת זמן ממש הגיונית ללא להיכנס להריון. הממוצע להיקלטות עומד עד כמה שאני יודעת על 6 חודשים, ויש גם זוגות ללא בעיות פוריות שלוקח להם 8 חודשים ואפילו שנה.
למה? ככה. כי לטבע חוקים משלו.
אם את בת 32 כפי שכתוב, וכבר נקלטת בעבר פעמיים, ומעקב זקיקים היה תקין, אני לא חושבת שיש רופא פוריות אחד שיציע לך להתחיל בתהליך כלשהו.
עיקר העניין הוא לארגן סבלנות. אין. אני יודעת. אין סבלנות ואנחנו רוצות הריון תקין כאן ועכשיו. אבל החיים זה לא תוכנית כבקשתך, לצערי הרב.

אני לא מהמאמינות בדיקור, שיאצו ודומיו בהקשר לילודה, אבל אם זה עושה לך טוב, ועושה לך להרגיש שאת מנסה לעזור לעצמך- אז לכי על זה. מה שטוב לך ומתאים לך- תעשי.

שיהיה בהצלחה!
שירה.

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
09-7749028
 
תודה שירה אבל-

עוד חודש בערך תעבור שנה מהפעם האחרונה שנקלטתי :-( לאחר כמה חודשים שנקלטתי עברתי הפלה ואז לקחתי כמה חודשי התאוששות ובירורים ורק לפני 4 חודשים התחלנו לנסות שוב כך שלא יצא כלום מ2017 וגם לא מ2016 :-( אני באמת לא מבינה מה עושים לא נכון זה משגע אותי! ומתזמנת לפני הביוץ בזמן ואחרי ... כולן מסביבי בהריון ויולדות תינוקות ורק אני תקועה ומתה להשתחרר מהתקיעה הזאת! מנסה להבין מניסיונכן מה כן כדאי לעשות :-( ממש לא רוצה שעוד שנה שלמה תחלוף לי :-( שלא לדבר על כך שגם הריון חדש לא יהיה פשוט בכלל!
 
תסכול

את בטח מרגישה שיש בעולם הרבה יותר הריוניות מפעם. החסר ממגנט, אנחנו רואות אותו בכל מקום. כשאת עושה דיאטה את שמה לב מה כולם אוכלים. כל הזמן. כשהבטן שטוחה את מבחינה היטב בכל בטן מתעגלת. ובכל זאת לא הייתי ממהרת לטיפולים. בגיל הרבה יותר מבוגר לא מיהרתי. בגלל שגם אם אין ממש בעיה, קיים סיכוי שתישאבי לתוך העולם הזה, וזה לא פיקניק. מה שכן הייתי עושה זה מעקב זקיקים מלווה בבדיקות דם, כדי לאתר את הביוץ בוודאות. מקווה שתשובי אלינו במהרה עם בשורות טובות.
 

שירהד1

Member
מנהל
כן, אני מבינה את התסכול מאוד, וגם את חוסר הסבלנות,

אבל אין ברירה אלא להמשיך ולנסות ולקוות לטוב. אם הרופא שלך אמר שהכל בסדר ושאין צורך בכלום- אז למה לחשוב שהוא טועה?
מי אמר שאת עושה משהו לא נכון? הגוף שלנו איננו רובוט. זה לא עובד ככה.
אם המחזור שלך הוא של 28 ימים, ההמלצה היא לקיים יחסי מין בימים 10-18 יום כן יום לא. לא תמיד זה אפשרי. לא תמיד יש כוח. שלא לדבר על חשק...לפעמים בדיוק רבים. לפעמים בדיוק הבעל במילואים. לפעמים בדיוק מישהו חוזר מאוחר גמור מעייפות...כן מומלץ כמה שיותר להתמיד.
ערכות מקלוני הביוץ פעמים רבות לא מדויקות. קחי זאת בחשבון.
לא תמיד השתמשתי בהם. בהריון עם מעיין אני ממש זוכרת בוודאות שלא השתמשתי בהם. והנה...הצליח בכל זאת.

בקיצור- אין פתרונות קסם. התסכול מובן לגמרי, אך את צריכה למצוא את הדברים הנכונות לך להתמודד איתו.

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
09-7749028
 
תודה רבה שירה

רק יודעת שככל שהזמן מתארך הייאוש גובר, ואני רק רוצה להתגבר אחרי האובדנים ובעזרת השם להגיע להריון בריא. הסטיקים דווקא עוזרים לי קצת להבין מה קורה. המחזור שלי לפעמים קצר יותר ולפעמים יותר ארוך אז הביוץ משתנה, והרופא נשים נתן לי רק מעקב זקיקים חודש קודם ללא בדיקות דם בטענה שאיננו רופא פיריון. אבל זה לא עזר להקלט חודש קודם.
 

שירהד1

Member
מנהל
אני באמת חושבת שאין לך מה להתייאש-

צריך לבוא עם כוחות מחודשים כל חודש ולקוות. מעקב זקיקים לא מבטיח היקלטות. הוא מצד אחד יכול לסייע בהכוונת לוחות הזמנים, אך מצד שני- עלול לגרום למתח נוסף. מבחינתי זוג שאין לו בעיות פריון- לא צריך לא מעקב זקיקים ולא שום כלום. פשוט לנסות עד שזה מצליח.


שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
09-7749028
 
תודה שירה זאת בדיוק הדילמה שלי

אם אני עושה נכון שבוחרת לחכות לאחר 4 חודשים שלא נקלטתי - וזאת עוד כשאני בודקת ומאתרת את מועד הביוץ אז בוודאות עשינו שאת לפני בזמן ואחרי הביוץ כלומר לא ניסינו על ׳בליינד׳. אני תוהה אם עושה החלטה טובה לא לבדוק כלום (הרופא נשים שלי לא בודק בטענה שהוא לא רופא פיריון) בתקווה שאני לא מבזבזת זמן יקר מפז. כאשר בנות שפונות לפיריון עוזרים להם להקלט, באמצעים פשוטים כמו איקוקלמין או אוביטרול?
 

שירהד1

Member
מנהל
האם את באמת חושבת שכל פעם שיש ביוץ

ושמקיימים יחסי מין- אז נקלטים? ממש ממש ממש לא. זה לא עובד ככה לפי רצון ולפי בקשה.
יחד עם זאת, במקום לטמטם את עצמך ולהיות סתם בסרטים, את תמיד יכולה לקבוע פגישת יעוץ אצל רופא פריון. חבל להיות במתח מיותר. את חושבת שאולי את מפספסת משהו? לא סומכת על הרופא שלך?- לכי להתייעצות רפואית ותגמרי סיפור.
ואיקקלומין הוא בכלל לא אמצעי פשוט. הוא מגדיל סיכויים להריון תאומים שמוגדר מראש כהריון בסיכון, ויש נשים שסובלות מתופעות לואי מאוד קשות בשל השימוש בו. לא לוקחים סתם טיפול תרופתי- כזה או אחר.

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
09-7749028
 
לצערי -

אם הייתי מחליטה ללכת לרופא פיריון לא יודעת אפילו למי ללכת? מי מומלץ בקופה (מכבי, אזור המרכז) או באופן פרטי? ויש בנות שנטלו איקוקלמין ונולדו תאומים בריאים, למרות כל הסיכונים. באיזה מקרה נותנים איקוקלמין?
 

שירהד1

Member
מנהל
ברור שיש תאומים שנולדים בריאים- אני אחת מהם!-

(מהריון טבעי של אמא שלי. היינו התאומים היחידים בשכבה. זה לא היה כזה נפוץ כמו היום...). בכל מקרה, הפואנטה היא שלא נוטלים סתם טיפולים רפואיים שלא לצורך. זה לא קשור לתאומים או לא תאומים.

מעבר לכך- אני מאוד מאוד מבקשת ממך, אם את זקוקה לעוד התייעצויות בנושא, לעשות זאת בפורום השני או בפורום פוריות.

תודה,
שירה.

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
09-7749028
 

רונית 294

New member
חברה שלי ילדה תאומים בריאים בן ובת

מאיקקלומין. מתוקים. בני שנתיים כבר.
 

shira3121

New member
אספר לך את הסיפור שלי

הריון ראשון הושג תוך חודשיים והוביל לבן שלי, הריון שני הושג תוך חודשיים ונגמר בלי דופק בשבוע 6 וגרידה, הריון מס 3 הושג תוך שלושה חודשים ונגמר בשבוע 20 בגלל מומים. אחריו ניסינו ישר ועברו חודש חודשיים שלושה ארבעה וכלום, ההנחה הייתה שהגרילה המאוחרת אצלי דפקה משהו אבל צילום רחם והיסטרסקופיה יצאו תקינות, יצא fish מעט גבוהה בפרופיל ההורמונלי שלי אבל זה רק רלוונטי לעתיד ובינתיים כולם חופרים שזה בטח כי אני לא רגועה ולא סיימתי להתאבל, בן הזוג אמר שיעשה בדיקת זרע ואני חשבתי שזה מגוחך כי נכנסתי להריון מהר כל הפעמים והסתבר שיש התדרדרות בזרע ווריקוצלה שמחמירה את מצב הזרע לאורך זמן. נכנסתי להריון חודש לפני שחשבנו לעשות הזרעה אבל גם ההריון הזה נגמר בלי דופק בשלב מוקדם. הפעם לקחתי זמן להתאושש ואז אחרי כמה חודשי ניסיונות שהמרירות הייתה בשיא החלטתי ללכת על הזרעה ותמיכת פרוגסטרון אחרי, בחודש הזה לא הייתי רגועה או חיובית או אופטימית ולא חשבתי שיצא מזה משהו וככה הייתי כל חודשי ההריון ובסוף יצא תינוק חמוד ולהפתעתי הוא לא יצא פסיכוטי ואפילו ישן לא רע בלילה.
הפואנטה של כל המלל הזה שרוגע בתחת שלי סליחה על הצרפתית, אם רוגע אופטימיות וחיוביות היו נחוצות להולדה רק אנשים כאלו היו מתרבים והשאר היו נכחדים ודי קל לראות שזה לא המצב
 
שמחה על הסוף הטוב שלך

מקווה מאוד שלחץ אכן לא פקטור שמפריע להקלט. באיזה שלב החלטתם לבדוק אם יש בעית פיריון? ולאיזה רופא הלכתם ? בגלל שנקלטנו אף אחד לא חושב בכיוון של בדיקת זרע בכלל, ובכלל לא התחלנו בירורים.
 
למעלה