דימומים בשבוע 8+3 וחרדות שלא עוזבות

צומבה1

New member
דימומים בשבוע 8+3 וחרדות שלא עוזבות

הי. נמנעתי מלכתוב פה עד עכשיו כי עדיין מרגישה שכל ההריון הזה זמני לגמרי ועוד שניה יגמר....:(
בשנה האחרונה היו לי 3 הריונות חוץ מהנוכחי , שניים עם דופק ואחד בלי. כעת בהריון 4, אני בת 43.5.. אחרי שאיבה שתוזמנה לא נכון במקום לשאוב כ-20 ביציות שאבו 5 ורק 2 הופרו. לא היה ברור אם בכלל תהיה החזרה .. באופן פלאי 2 עוברים יום 3 התפתחו והוחזרו. באופן יותר מוזר ( כי התכנית היתה להחזיר 4 בלסטו) נקלט הריון ומפה לשם אני שבוע 8+3 ונכון לאתמול היה עוד דופק. העובר התאים בהתחלה ל-6 ימים אחורה ודופק איטי, אחכ ל-5 ימים אחורה ודופק תקין ואתמול כבר התאים ל-3 ימים אחורה ודופק תקין. האופטימיות התחלפה בפסימיות אחרי שאתמול פתאום ראיתי טיפת דם בתחתון. לאחר מכן הפרשה ורודה , שהאמת היתה באופן ממש מינורי כבר מעל שבוע , אבל אתמול ממש נלחצתי. פרוגסטרון 170 כך שזה לא מזה ואני בלי שום תמיכה. לחוצה ! אף הריון לא הסתיים אצלי בהפלה ספונטנית. להיפך , הם ״ נדבקים״ גם כשאין דופק ולא יוצאים. באף הריון לא היה לי דימום. ממה זה יכול לנבוע ?? אשמח לכל תובנה .
 

שירהד1

Member
מנהל
היי צומבה יקרה,

האמת היא שזה יכול להיות תחילת הפלה או תחילת הסוף, ויכול להיות כלום שבכלום...משהו שקשור להשתרשות, או אם זה דימום אדום- המטומה שתיספג...אי אפשר לדעת כלום.
צריך להמתין בסבלנות, למרות שאין בכלל והעצבים מאוד רופפים. הייתי שם. אני זוכרת זאת היטב.
יכולה לספר לך שבהריון עם מעיין היה לי דימום ורוד כזה והיה לי ברור שזו ראשית הפלה, אבל ממש לא- זה היה כלום שבכלום, משהו קליל כזה של השתרשות (זה ההסבר של הרופא שהוא נתן לי בזמנו).
אין ברירה. צריך להמשיך, עם אופטימיות זהירה/זעירה. ממליצה ללכת לבדיקה נוספת בעוד מספר ימים. הלוואי הלוואי.
תמשיכי לעדכן אותנו.
שירה.

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז
09-7749028
 

רונית 294

New member
ייתכן שאת צריכה תמיכה

בכל ההריונות התקינים שלי היה דימום השתרשות חד פעמי. בהריון הלא תקין היה ממש "מחזור של שבועיים".
 

צומבה1

New member
אין לי ממש דימום ( בלי לפתוח פה לשטן..)

מעבר לטיפת הדם מאתמול יש מעין הפרשות ורודות מינוריות בניגוב .... אתמול עשיתי ב דם להורמונים ויצא פרוגסטרון 170 ואסטרדיול 3000. אלו ערכים תקינים לפי הבנתי וללא צורך בתמיכה. בכל מקרה, בר חווה מחלק לכל המטופלות פלאייר בתחילת הריון שרשום בפירוש שדימומים הם שכיחים ולא מדאיגים. אותי פשוט הם כן מדאיגים ....
 

צומבה1

New member


 
הלואי הלוואי !

שמכל ההתחלה שמרגישה קלושה כל כך - עוברי יום 3 במקום בלסטו, דופק איטי, שמאיץ, פער שהולך ומצטמצם - מאחלת לך מכל לבי שהחרדות ימשיכו וימשיכו וימשיכו וימשיכו - עד הסוף הטוב. אגב, אם תמצאי דרך להעלים אותן - יש לך פה קהל שמאד ישמח ללמוד איך.... את במחשבותיי כל הזמן.
 

צומבה1

New member
תודה תודה

ומחכה ממש כל הזמן לעדכון ממך ! זוכרת את כל הסיפור אצלך ותחילת ההריון והכל .. הריון של אחרים עובר מהר ...;)
 

פנלאופה

New member
אין לי תובנות רק חושבת עלייך

צומבה יקרה אני קודם כל מתעודדת מהסגירה של הפער בין הגודל והשבוע.
הלוואייייי שהפעם יצליח!
אגב, האם בהפלות הקודמות היה לך דופק בשלב כזה של שבוע 9?
גם אני הייתי הולכת עם קו המחשבה שאם עד כה ההפלות שלי נדחות, הרי שהדימום אינו מעיד על כיוון של הפלה, אלא על השתרשות.
אבל לא התזות שלנו קובעות אלא המציאות.
מאחלת לך שבת שלום בינתיים! בבקשה תעדכני.
 

צומבה1

New member
תודה רבה על המחשבות :)

אני בדיוק בתפר שבו הפסיק הדופק בפעמיים הקודמות ... היום לא היה דימום בכלל ( טפו טפו טפו ) למרות שלצערי לא יכולתי לנוח לשניה כי היתי אחראית לארגון ארוע משפחתי ענק לאמא שלי ... ואף אחד לכ יודע על המצב ..... מניחה שבדיקת הדופק שבוע הבא תהיה מאוד קריטית. אחזור ואעדכן. הלוואי ותהיה הפתעה טובה. מנסה לא לקוות ולא להקשר לעוברון החדש... time will tell .. תודה שוב על התמיכה.
 

גוגו 888

New member
מחזיקה לך אצבעות חזק חזק

לא יודעת אם את זוכרת אותי - אני כתבתי בפורום אובדן סביב הפלה בשבוע התחלתי (6-7) לפני בדיקת דופק. ממש באותו הזמן את עברת דבר דומה...
יכולה רק להגיד שאני חוויתי דימומים בהריון עם בתי עד שבוע 16 בערך. לא היה ברור ממה נבע הדימום. כאמר ההריון היה תקין. הלוואי וכך יהיה המצב גם אצלך. גם אני בהריון נוסף (כעת שבוע 13, היתה שקיפות שבוע שעבר) וגם אני חוששת מאוד מאוד.
מחזיקה לך אצבעות חזק חזק חזק
 
למעלה