שלום לכן

yaelal1

New member
תמי שלום

ליבי איתך עם כל מה שעברת ועדיין עוברת. שולחת לך כוחות וחיבוק וירטואלי.
&nbsp
קודם כל גם אני הייתי במצב שלא הייתי בטוחה אם לביתי יהיה אח או אחות. לקח לנו שנים להכנס להריון (כולל הפלה) ניסינו טיפולים שלא העלו דבר וגם לא היתה כל סיבה למה "לא מצליח" לנו. אבי השתולל מכעס כשהוא שמע על הטיפולים שלנו. הוא אמר שהוא גדל בתור בן יחיד והיה תמיד שמח ומאושר. הוא אמר שהחיים שלי, הבת שלו, חשובים גם הם וכל ההורמונים והסטרס מזיקים מאוד לבריאות... בקיצור הוא נתן לי קצת פרספקטיבה. באותו זמן רצה המקרה הנורא ואמא של אחת מהילדות בגן של ביתי (בת 4 אז) נפטרה מסרטן. היא היתה אם חד-הורית וביתה נולדה מטיפולים. לא היה מנוס מלשאול אם לטיפולים היה קשר לסרטן שלה.
הסיפור שלי נגמר טוב. נכנסנו להריון ספונטני כמה חודשים אחר כך והיום אני שוב בהריון. אבל תאמיני לי שאני עוד זוכרת את התחושה - ומה יקרה אם זה לא יקרה? ואני רוצה להגיש לך שאבא-אמא-ילדה זאת גם משפחה נהדרת. ביתך יכולה לגדול מאושרת עם כל הטוב שבעולם גם בתור בת יחידה. את יכולה להיות מאושרת גם כשיש לך בת אחת יחידה ומיוחדת במינה בכל העולם. בהרבה מדינות בעולם זה בכלל הנורמה שיש ילד אחד... אני פה לא מנסה לשכנע אותך לא לנסות אלא להציע לך שיש גם את האופציה הזאת...
&nbsp
לעניין ההתלבטות. לגבי אימוץ אני רוצה לחזק את ידייך כי בעיני לא רק שאת זוכה בילד או ילדה להרחיב את המשפחה אלא שאת גם מעניקה בית חם ואוהב לילד שממש צריך את זה. אין מצוה יותר גדולה. אז אני במקומך הייתי ממשיכה לנסות ולקדם את זה. אני מניחה שגם פניתם לעמותות של אימוץ בחו"ל וזה הרבה יותר קל מאשר אימוץ בארץ (לצערי הרב).
אני מאוד מבינה את החששות שלך לנסות להרות שוב אבל בגלל "השעון המתקתק" הייתי מנסה בכל זאת שוב. אישית, לי יש בעיה מוסרית עם פונדקאות ובפרט עם תרומת ביצית. הבעיה היא שהתורמות מונעות משיקולים כלכליים ויש לפעולות שלהן אחר כך השלכות בריאותיות. אני ממש לא מנסה להטיף פה מוסר אלא רק לכתוב את דעותי האישיות בנושא. לצערי בישראל כל נושא הפיריון המסובסד נמצא הרחק מחזית הטכנולוגיה בשל המספר הגדול של המטופלות. יש היום טכניקות בעולם של ברירת ביציות מופרות (על פי המטען הגנטי) וכל מיני דברים שיכולים לעזור לך בכל זאת להרות בעצמך בסיכון מינימלי. אני לא יודעת אם זה מוצא היום בישראל באופן פרטי אבל לא יזיק לנסות לברר.
בהצלחה! ואני שוב חוזרת - ילדה אחת זה גם נפלא ועולם ומלואו!!
 

תמי1100

New member
תודה לך יעל יקרה

על המילים החמות.
ראשית את צודקת, אכן גם עם ילדה 1 זה כיף גדול, אכן אנחנו משפחה נהדרת, לבת שלי יש חיים נהדרים, היא מקבלת 100% תשומת לב ו100% משאבים, אין לה ריבים בבית, היא זוכה לטיולים בעולם ואם היו לה עוד אחים אני בספק אם היינו נוסעים וכו'. אכן החיים שלנו טובים וכיפים גם עם ילדה 1. ניסיתי לשכנע את עצמי שאהיה מאושרת עם ילדה 1 ושהיא תהיה מאושרת בלי אחים אבל.. זה לא הלך.
עוד ילד יהיה פה בבית הזה בטוח. אנחנו לא נוותר. בדרך כלשהי יהיה פה עוד ילד.
לגבי האימוץ- לא אלאה אותך בכל מה שנאמר לי ממי שעוסק בזה, אנחנו נכנסו לעומקו של ענין וזה בכלל לא פשוט, גם לא בחו"ל- גם משם כבר בקושי יש אימוצים. אנחנו בתור אבל סיכוי קלוש שנקבל ילד.
שמחה בשבילך על ההריון, שיהיה המון בהצלחה ולידה קלה
 
למעלה