מס חמש בחוץ

shira3121

New member
מס חמש בחוץ

קצת התעכבתי עם הודעת הלידה, יומיים לפני ראש השנה אחרי הריון מלא חרדות, סכרת הריון וכנראה גם רעלת בעודי מאושפזת בהריון בסיכון ירדו לי המים ותוך חצי שעה הוא היה בחוץ בגלל מצג עכוז. יום לפני זה כשהתאשפזתי עוד כעסתי על הרופאים על זה שבמקום לברר למה לחץ הדם גבוה הרבה יותר הגיוני לי שיוציאו אותו וזהו אבל הם התעקשו לא לנתח לפני 37, בסוף כאמור מס חמש ששמו הוא מתן החליט שרק הוא קובע פה ויצא ב 36 פלוס חמש וכך זכיתי להתחמק מארוחת החג אצל סבתא של בן הזוג
הלידה הייתה שיפור עצום מהלידה הקודמת למרות שהיה קיסרי חירום ובן הזוג לא היה איתי כי הפעם הייתי ערה , היה לי תקל עם אחיות התינוקיה שעכבו את ההבאה של מתן אלי אז הלכתי עם הקטטר 4 שעות אחרי הניתוח עם רגלים קצת רדומות לתינוקיה לתדהמתו של האחיות והנקתי אותו שם וגיליתי שהגאונים בכלל לא בדקו לו סוכר כי היא היה צריך לאכול קודם רק שהיה רשום הנקה בלבד שזה היה בלתי אפשרי אם לא הוציאו אותו. אחרי ריבים וצעקות התברר שהרופא כבר כן בדק אותו הגיעה אחות נורמלית ועשתה בדיקת סוכר וחיסונים וחיסנה וסוף סוף הוצאתי אותו משם ומאז היינו בביות מלא. ומאז הם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה.
כלומר לא בעושר כי אנחנו עדיין לא בכיוון של לקנות דירה אבל כן באושר גדול, הדיכאון חלף לו עם הלידה בדיוק כמו סכרת ההריון ויתר לחץ הדם, אני נהנית מזה שיש לי תינוק קטן והתקופה הראשונית לא קשה לי בכלל למרות שבגלל המשקל הקטן ושבוע הלידה אני גם משלימה חלב שאוב. גם עם הגדול נהניתי מהשלב הראשוני ועכשיו אפילו יותר במיוחד שזה עשוי להיות התינוק האחרון שלי.
המרירות והקנאה נחלשו מאוד, זה לא שנהייתי כולי טוב לב ופרגון וכשאני קוראת על מישהי שבהריון חמישי עם ארבעה ילדים בבית אני מסננת לי בלב תחנקי נבלה שכמוך אבל העוצמה של זה הרבה יותר נמוכה, מי יודע אולי ההגדרה החדשה שלי של חמש הריונות שני ילדים בבית לאט לאט תעשה חלק קטן מאוד מהמהות שלי
 
הידדדדד !!!!! כל כך חיכיתי להודעה שלך

כמה אני שמחה שהתקווה הקלושה שההריון הזה יהפוך לתינוק ---התגשמה! עכשיו כשהוא איתך אני מאחלת לך שהפרספקטיבה לאט לאט תשתנה, ובעיקר שתהני מהחמימות של הבועה המתוקה שבגידול קטנטן שכזה.
 

שירהד1

Member
מנהל
מזל טוב!


ואו, טוב, העיקר שהסתיים בשלום ובידיים מלאות.

לגבי המשפט האחרון שכתבת: "אולי ההגדרה שלי של חמישה הריונות ושני ילדים בבית לאט לאט תעשה חלק קטן מאוד מהמהות שלי"-
יכול להיות ואני מאחלת לך זאת ובהחלט ייתכן.

אצלי, כאשר מעיין בת שנתיים ושמונה חודשים- אני יכולה לומר בוודאות שמה שעברתי מהווה חלק משמעותי מהמהות שלי, אבל אני מנצלת זאת לטובת הכלל ולטובת הקהילה, ולכן אני עוד פה ואשאר פה בגם בפורום השני.
זה גם חלק מהמהות שלי כאמא שלה וכאמא לשני ילדיי הגדולים.
אני לא יכולה לשנות את העבר ולא יכולה למחוק אותו. אבל אני כן מנסה שהמהות שלי תהיה טובה יותר ממה שהיתה בעבר, בעקבות הסיפור שלי.

מאחלת לך אותו הדבר
.
שירה.

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
09-7749028
 
מזל טוב, שירה

שמחה לשמוע שילדת בסך הכל בשלום. מבינה את התחושות ואת המהות - שגם במקרה שלי היא עדין חלק מהזהות ומהרבדים שנוספו לי עם השנים. (חייבת להגיד שהתיאור בפסקה האחרונה מחזיר אותי אל סימון בוליבאר והטרגדיה של הלידה השקטה של בתה החמישית לפני מספר חודשים). ושוב - מזל טוב, גדלו את מתן בנחת, בשמחה ובבריאות.
 

אליסקה

New member
מזל טוב!

מאחלת לך גם את הסוף של דברייך, וגם שתגדלי את הילדים בכיף ובנחת!
 
ואני כל הזמן תהיתי לאן נעלמת!

המון מזל טוב!!!
כל כך שמחה לקרוא שאת כבר אחרי!
תהנו ממנו ושיביא לכם המון נחת.
&nbsp
ילדת בקפלן?
&nbsp
 

shira3121

New member
באסף הרופא

התכנון היה קיסרי ידידותי עם אפס הפרדה ואת זה עושים רק שם וגם בקפלן מחמירים יותר עם סכרת הריון. מתי את אמורה ללדת?
 
את הבכור ילדתי באסף הרופא. עכשיו אני מתכננת ללדת בקפלן

אני בשבוע 38 עכשיו. עדיין לא באמת מבינה שהלידה כ"כ קרובה.
הצלחת להיות באפס הפרדה אחרי קיסרי? הבן זוג היה איתך בלילות? נראה לי ממש קשה בימים הראשונים אחרי ניתוח...
גם בקפלן שמעתי שממש בסדר עם אפס הפרדה, אפילו מעודדים את זה. אבל עד שלא אהיה אחרי, אני לא בוחרת בשום "מסלול".
 
למעלה