אתמול הייתי ההיסטרית מהמוקד

אתמול הייתי ההיסטרית מהמוקד

אתמול אחה"צ התחילו לי כאבי גב תחתון שלא עברו גם במנוחה. באיזשהו שלב מכאב סטטי זה הפך להיות כאב שמתחזק ונחלש, בא והולך. כאב שמזכיר כאבי צירים, רק בגב ולא בבטן.
בגלל שזכור לי שככה התחילו לי צירים בהריון הראשון ובהריון שהופסק, החלטתי שעדיף להיות "היסטרית" ולפנות לבדיקה במיון מאשר לשכב בבית ולהיות בחרדות.
במיון העברתי 4 שעות שבמהלכן עשו לי מוניטור לבדיקת צירים ואולטאסאוד לבדיקת אורך צוואר הרחם. קודם בדקה אותי רופאה מתמחה והראתה את הבדיקה לרופא מעליה שביקש לבדוק אותי בעצמו. לשמחתי הכל יצא תקין. אבל גם היום בבוקר לאחר מנוחת לילה, יש לי כאבים.
במיון הנחו על מנוחה, תרבית שתן בבוקר ומעקב לאורך צוואר בעוד שבוע.
יחד עם זאת שהבדיקות יצאו תקינות, אני עדיין לא רגועה... כאילו לא מספיק החרדות "הרגילות" שמלוות את ההריון הזה עכשיו גם זה הצטרף.


מישהי חוותה כאבים כאלו?
בא לי להכנס למכונת זמן ולשגר את עצמי לשבוע 37. מי באה איתי?
 

שירהד1

Member
מנהל
ואו, ממש מבינה אותך- זה באמת מלחיץ...

טוב עשית שהלכת להיבדק. את בשבוע 25 עכשיו?
האם זה יכול להיות קשור לחום הנוראי הזה? אולי יותר שתיה? ולא להסתובב בחוץ?
תזכירי לי בבקשה, יש לך איזו הסטוריה עם צירים מוקדמים ו/או צוואר רחם מקוצר? (סליחה שלא זוכרת).

כשהייתי בהריון עם מעיין הכי רציתי בעולם להיכנס למכונת זמן ולשגר עצמי לשבוע 37. אוף!!! הזמן לא זז לי. כלומר- בסופו של דבר הוא כן עבר, אבל בחיי שזה היה בקצב של צב.

אגב, גם לי היה איזשהו סיבוך (מסוג אחר) בשבוע 25, והמשכתי מעקבים כל שבוע, ופשוט יילדו אותי בשבוע 37 (קיסרי). אז אני ממש מקווה שגם אצלך מדובר בעוד משהו למערכת החרדות, אבל שיסתיים בטוב.
תמשיכי לעדכן אותנו.

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
09-7749028
 
אפשר להגיד שקלעת בול!

במוצ"ש הייתי 25+6

&nbsp
אין לי הסטוריה של צוואר רחם מקוצר או צירים מוקדמים.
אני מרגישה שכל טריגר קטן מכניס אותי לחרדות ואני נכנסת לאיזושהי "נסיגה" מבחינת השפיות שלי. לפעמים זו תחושה שאני עושה צעד קדימה והופכת להיות קצת אופטימית ואז קורה משהו שמחזיר אותי שני צעדים אחורה לאותו מקום של פסימיות ומחשבות נוראיות.
התחלתי טיפול אצל פסיכולוגית לפני כמה שבועות, מהשיחות איתה הבנתי שבעצם לא השלמתי ולא באמת סגרתי את החלק של האבדן ההוא. יש גם משהו שאני סוחבת מההריון ההוא שהוא סוג של פוסט טראומה ובהריון הנוכחי זה מעסיק אותי ברמה היומיומית.
אני רק רוצה להגיע כבר לסוף כדי שכל המחשבות, החששות והחרדות יעלמו...
&nbsp
&nbsp
 
למעלה