מתי אפשר לנסות להיכנס להריון לאחר הפלה?

גוגו 888

New member
מתי אפשר לנסות להיכנס להריון לאחר הפלה?

שלום לכל הבנות המקסימות. אני הפלתי לפני כחודש הפלה טבעית בשבוע 7 (בus היה שק ריק בשבוע 6 ולפני בדיקת דופק החל דימום שנגמר בהפלה). לאחר שבוע דימום הרחם היה ריק והרירית סדירה ודקה, הביטא היתה בירידה גם. אחרי 3 שבועות התאפסה. ההפלה היתה ביום הולדת 36 שלי :(. יש לי בבית ילדה מקסימה בת שנה וחצי.
ההריון שנפל (כמו גם ההריון עם בתי היה בעזרת השראצ ביוץ כי אני לא מבייצת סדיר). עכשיו חודש לאחר ההפלה עשיתי us מעקב ונראה שאני מבייצת ממש עכשיו.. אבל בעלי בסין מעבודה! ככ מתבאסת! במיוחד כי שמעתי משמועות שהרבה נקלטות מיד לאחר ההפלה.
האם גם לאחר מחזור אחד הרבה נקלטות? זקוקה לעידוד. ככ רוצה שוב להיות בהריון ושיהיה תקין
 
רוצה לעודד, ברור שכן

מאוד מבינה את הבאסה שלך, ההמתנה שנכפית עליך בטח לא תורמת לשלווה הנפשית, ובטח לא פשוט עם לבד עם קטנטנה כשהוא בסין. אבל אל תתייאשי מזה, בתקוה שהמחזור הקרוב יהיה האחרון לשנה הקרובה.
רוצה לעודד, שאחרי ההפלה השניה שעברתי ניסינו מרגע שהרופא אישר, ובנסיון השלישי הריתי הריון תקין, שהסתיים בידיים מלאות בגיל 40 וכמה חודשים.
&nbsp
 

שירהד1

Member
מנהל
זוכרת אותך-

לרוב, אם אכן הכל תקין, ניתן להתחיל בניסיונות להרות לאחר המחזור הראשון.
כשאומרים שהרבה נקלטות מיד אחרי הפלה, זה לאו דווקא אומר שבנסיון הראשון האישה נקלטת. זה לא חוק או אקסיומה. בגדול- הגוף נחשב לפורה אחרי הפלה, בערך כמו שהגוף פורה אחרי לידה רגילה. זה כמובן במקרים בהם אין בעיות פוריות, כן?

אני נקלטתי בקלות יחסית. בממוצע- תוך 3-4 חודשים של ניסיונות אינטנסיביים. קרו גם מצבים שנקלטתי בחודש הראשון של הנסיונות.

מה זה אומר "השראת ביוץ"? את מתכוונת למשהו שמסדיר את הביוץ כמו איקקלומין? מה נאמר לך כעת? האם יש צורך בטיפול כלשהו או בניסיונות טבעיים לגמרי?

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
09-7749028
 

גוגו 888

New member
תודה רבה על התגובה

עדיין לא היה לי מחזור מאז ההפלה, עכשיו אני מבייצת ובעלי בסין אז יהיה מחזור בעוד שבועיים (6 שבועות מההפלה). ואז נתחיל לנסות - כנראה טבעי אבל עם מעקב כלשהו ואם לא אבייץ תוך זמן סדיר הרופא שלי יוסיף עזרה.
השראת ביוץ - ניתן עם איקקלומין אבל אני עשיתי עם גונל (אותו אפקט רק שבגלל שיש לי מלא זקיקים הגונל יותר ניתן לשליטה במינון - שלא להגיע ליותר מ1-2 זקיקים להימנע מריבוי עוברים). חוצמזה השאר כרגיל - הרופא שלי אומר שאם זרע תקין הזרעה וסקס זה אותו אפקט.
עם בתי נקלטתי בנסיון ראשון ועכשיו זה היה בנסיון שני. אז כאילו נראה שאני גם נקלטת בסדר. רק נורא מבואסת על פספוס ההזדמנות כי אני מבייצת עכשיו ויכולנו כבר לנסות :(
 

שירהד1

Member
מנהל
אני מאוד מבינה את הרצון ואת הצורך ב"כאן ועכשיו",

אבל משום שבעלך בסין- זה לא רלוונטי, נכון?
וגם אם הוא היה פה- עדיף לחכות עד אחרי המחזור, כך שבכל מקרה, זה היה פחות רלוונטי.
לפחות שיביא לך משהו נחמד מסין או מהדיוטי פרי, הה?
.

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
09-7749028
 
מתי אפשר - אחרי מחזור אחד

מתי זה קורה - זה משתנה מאשה לאשה. אחרי ההפלה שעברתי כולם אמרו לי שאחרי הפלה נקלטים מהר וצ'יק-צ'ק אני אכנס להריון. בדיעבד זו הייתה טעות לומר לי את זה - זה לקח 4 חודשים שכל אחד מהם נראה לי כמו נצח. אז נכון, 4 חודשים זה לא הרבה, אבל ה"הבטחה" הזו להיקלטות מהירה יצרה אצלי ציפיות לא מציאותיות.
מקווה בשבילך שתיכנסי במהרה להריון שיסתיים בידיים מלאות!
 
למעלה