בנות יקרות, רציתי להגיד לכן תודה

בנות יקרות, רציתי להגיד לכן תודה

לפני מספר שבועות התלבטתי האם לעשות בדיקת מיש שפיר, העליתי שאלה בפורום וקיבלתי תשובות וחיזוקים. רוצה לעדכן שאתמול קיבלתי תשובה תקינה של הציפ הגנטי: ללא חסר או עודף כרומוזומלי...אין שמחה ממני וכולי תקווה להמשך הריון תקין, מה שאני מאחלת לכולכן...
בהזדמנות זו אני רוצה להוסיף שקיבלתי תגובה לא מפרגנת ממנהלת הפורום ולכן לא אחזור ואעלה פה שאלות נוספות...אז תודה לכן בנות יקרות וגם לך, גברת שירה, אני מאחלת רק בהצלחה
 

שירהד1

Member
מנהל
בחיי שאני לא יודעת מה את רוצה מהחיים שלי. ואני לא "גברת".

 
שמחה עבורך על ההריון התקין

וחייבת לומר כאן משהו לגבי התגובה של שירה: חיפשתי את השרשור המקורי ובאמת באמת שלא ראיתי בתגובה חוסר פרגון.
רק בשבוע שעבר היה כאן דיון על כמה קשה לגלוש בפורום "הריון לאחר אובדן" ולהיות חשופה לאובדנים וסיפורי הפלות ולידות שקטות בזמן ההריון. שירה, כמנהלת הפורום, מנסה לגונן על נשים שלא עברו אובדן הריון מהחשיפה לתכנים האלה.
אז אולי יש סיפור ארוך ומורכב יותר מאחורי ההריון שלך ואולי הפורום הזה אכן רלוונטי עבורך ואולי הניסוח של שירה היה לא מדויק או נתפס כלא רגיש - אבל אני בטוחה שלא הייתה מאחוריו כוונה רעה.
ניהול של פורום כזה הוא עבודה (התנדבותית) מאוד קשה ורגישה, והמנהלות שלו עובדות קשה מאוד כדי ליצור כאן מרחב מכיל ותומך. בואי ננסה לזכור את זה.
ועוד דבר - כמו שראית, קיבלת פה תשובות ענייניות, תמיכה וחיזוקים. לעזוב את הפורום משמעו למנוע מעצמך את הידע והתמיכה של הנשים פה, זה ודאי שלא "מעניש" את שירה; כאמור, היא לא מקבלת שכר על כל הודעה
 
אני מודה

שאחרי שהותקפתי בברוטליות שאני מאחלת אובדן (!!!) למישהי אחרת בפורום הזה - (אני חברה ותיקה מאד בפורום אובדן) - אני חושבת שאולי כאן הניסוח אפילו מורכב יותר, כי אי אפשר להתמסר לגמרי לשמחה אבל גם לא ממש לשקוע באבל, וללכת בין הטיפות זה מסובך. מאד. מאחלת לך המשך הריון תקין וידיים מלאות! מרי יקרה, תודה על ההודעה שלך.
 

רונית 294

New member
שירה עושה כאן עבודת קודש...

היא כבר שנים אחרי הכל ועדיין נשארת כאן ונותנת מזמנה וניסיונה ללא כל תמורה. מעליב מאוד מה שכתבת לה. מותר שתהיה לה דעה שונה משלך. ובכל מקרה, שמחה שהתוצאות שלך תקינות. בהצלחה בהמשך.
 
מתייחסת מנקודת מבטי

ראשית - שמחה עבורך שהעובר בריא ומאחלת לך המשך הריון תקין, לידה קלה וידיים מלאות.
באשר לשירה - איך שאני רואה את הדברים, שירה מקסימה, עונה ברגישות ובסבלנות וממש מצילה נפשות. טרחתי וחזרתי לשרשור המקורי שפתחת כאן, ולא ראיתי בו שום התייחסות שלך שמעידה על אבדן הריון בעברך.
ברור לי שטיפולים קשים אף הם לנפש, ומניחה שהריון אחרי טיפולים הוא מורכב בהשוואה להריון 'פשוט' שנקלט באופן טבעי ובלי אבדנים וטיפולים בדרך. כל מה שאני ראיתי, הוא ששירה בעדינות הצביעה על כך שהפורום הזה מכנס נשים שחוו אבדו הריון ומעצם היותו כזה, הוא מקום להעלאת חרדות ומורכבויות שאינן קיימות בהריון 'פשוט' (כך היה בכל אופן אצלי ואצל חברות נוספות שלי). ולכן היא הפנתה אותך לפורומים אחרים. אין שום קשר לפרגון.
ושוב - בריאות וידיים מלאות.
&nbsp
 
למעלה