היי:) אולי כתיבה פה תעזור לי קצת לשחרר

שאלונת6

New member
היי:) אולי כתיבה פה תעזור לי קצת לשחרר

אז בראשון שעבר עשיתי בדיקה ביתית בדיוק שבועיים מהביוץ (לקחתי איקוקלומין) ויש לי עוד שבועיים להעביר עד הדופק...
בפעם הקודמת גם היה ככה, בלי דימומים, פשוט הגעתי לרופאה והיא הסתכלה ואמרה שהעובר בגודל של שבוע 6 וללא דופק (הייתי בשבוע 8 אחרי מעקב זקיקים) אני מרגישה שאני לא מצליחה להאמין שהפעם יהיה אחרת...אני מתפללת הרבה, ושמחה על ההזדמנות, אבל מרגישה שעמוק בפנים משהו לא מאמין...ואני יודעת שזה קורה הרבה שאין דופק ולא אומר כלום על ההריון הנוכחי...
אשמח לתגובתכם, ואולי לסיפורים דומים שנגמרו בטוב...
 

שירהד1

Member
מנהל
ברוכה הבאה
-

אז כפי שכתבת כבר, זה שבהריון אחד לא היה דופק, עוד לא אומר כלום (!!!!!) על ההריון הבא. הבן השני שלי הוא דוגמא לכך (נולד לאחר הפלה אחת בשבוע 9- הפסקת דופק), ויש עוד מליוני אנשים בעולם שנולדו לאחר הפלה. מלא.
איך את מסבירה את זה שעמוק בפנים משהו לא מאמין? זה היה ההריון הראשון שלך ועכשיו זה השני, או שיש ילדים? (ואגב- שיהיה ברור- האמונה של האישה בעתיד ההריון לא משנה את עתיד ההריון והעובר לכאן או לכאן. זה לא שהמחשבה יוצרת פה מציאות. המציאות מוכתבת על-ידי גורמים ביולוגיים...).

ועוד שאלה- בכרטיס שלך כתוב שאת בת 23. זה מדויק? מדברייך אני מבינה שאת נמצאת בטיפולים של איקקלומין ושהיית במעקב זקיקים. האם את פוליציסטית או מסיבה אחרת? (את לא חייבת לענות. אני פשוט מנסה להבין את הסיטואציה ואת המצב הרפואי יותר במדויק).

מקווה יחד איתך לבשורות טובות ולהריון שיסתיים בידיים מלאות,
שירה.



שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
09-7749028
 
למעלה