הפתעה

אליסקה

New member
הפתעה

אני לא יודעת מי פה זוכרת אותי. הסיפור שלי קצת עצוב ומייאש. אני אוטוטו בת 38, מנסה להרות מגיל 33... בשנים הראשונות היו לי שלושה הריונות ספונטניים שהסתיימו בשבועות מוקדמים בגלל הפסקת דופק או היעדרו, ללא כל סיבה מאובחנת, ואחרי הגרידה השלישית פשוט לא הצלחנו שוב, ולכן פנינו לפני כשנה לטיפולי פוריות.
ארבע החזרות ראשונות הניבו רק כשלונות והריון כימי, וזה למרות שסטטיסטית לגילי זה כבר היה אמור להצליח, במיוחד לאור העובדה שהיו עוברים טובים שהגיעו ליום 5. התייאשתי בלבי.
ההחזרה החמישית הייתה ב-19.5.17. החזרה כפולה של שני עוברים טריים בני שלושה וחמישה ימים, ובאופן מפתיע היא הסתיימה בבדיקה ביתית חיובית. אני כותבת שזה היה מפתיע, מפני שבניגוד לשלושת ההריונות הקודמים - ממש לא הרגשתי כלום, לא כאבי גב תחתון, לא כאבי ראש, לא דפיקות לב מוגברות. בגלל שאני אחרי שאיבה, את הפרוגסטרון אני מקבלת בזריקה בטוסיק, ואת האסטרוגן - בכדורים, אז את הרגישות בציצי ייחסתי לזה.
למחרת הבדיקה הביתית עשיתי, כמובן, בדיקת בטא. יצא 144. סבבה. כעבור יומיים בדקתי בחשש רב הכפלה. בחשש, מפני שבהריונות העבר הכושלים היו הכפלות לא תקינות. אבל הפעם הפתעה: הכפלה תקינה - 291. אחלה. אני מתעודדת ומקווה לטוב.
כעבור שבוע מפסיק לכאוב הציצי, ואני קצת פחות עייפה (שני התסמינים היחידים שכן הרגשתי). מודאגת, עושה בדיקת בטא. חשכו עיניי - 853. ממש לא תקין בשביל שבע יממות.
אני מתקשרת לרופא ומבקשת להפסיק תמיכה הורמונלית - לפחות שתתפרק הרירית ואחסוך את הגרידה. הוא מסכים איתי, מפסיקים תמיכה, וממשיכים לעקוב אחרי הבטא. כעבור שלושה ימים בטא 1100, עדיין לא תקין, אבל כעבור ארבעה ימים היא פתאום עולה ל-4000. מפתיע. כמו כן, הכאבים בציצים והעייפות חוזרים, וכל הזמן הזה בדיקות הדם מראות שההורמונים שלי בשמיים - אסטרוגן כ-8000, ופרוגסטרון מעל 127. מוזר, כי הפסקתי תמיכה לפני יותר משבוע. הרופא שומע את זה ואומר ״בואי להיבדק, כבר היו דברים מעולם״.
אז אתמול בתשע בערב נסענו עד למרפאה שלו בבית שמש כמו נידונים למוות. יצאנו שבורים מבדיקות דופק כבר שלוש פעמים, ואנחנו יודעים היטב לקראת מה אנחנו הולכים. כל הדרך מתל אביב אנחנו לא מדברים על שום דבר שקשור להריון. למודי ניסיון כבר אמרתי?
מגיעים לרופא, מתיישבת על הכסא, ולהפתעתנו תוך שנייה נצפה עובר עם דופק נורמלי שמתאים בגודלו בול לשבוע ההריון. אנחנו בהלם, הרופא החמוד שלנו מתרגש.
מעולם לא קרה שמיד ראינו עובר ברור בשבוע 6, תמיד היו חיפושים ממושכים עם המתמר, וכמובן בסוף שתיקה ובשורה רעה. אני שומרת על אופטימיות זהירה, כי בכל זאת היו הכפלות לא תקינות, אבל מי יודע, אולי הפעם זה יצליח.
בין ההכפלה הלא-תקינה הראשונה ועד אתמול הספקתי לשתות אלכוהול, לעשן סמים, לרכוב על הקטנוע, לסחוב 30(!) פלטות עץ שמיועדות להובלת מטענים (אנחנו בדיוק עוברים דירה ותיכננתי לבנות במו ידיי זולה בחצר), לצבוע מטבח ולהפסיק עם הקלקסן, האספירין והחומצה הפולית.
בקיצור, אשמח אם תחזיקו לי אצבעות
.
 

plumaria

New member
מחזיקה אצבעות


הלוואי וזה יהיה ההריון המנצח!
מניחה שחזרת לקחת את כל התמיכות והטיפולים שצריך.
שיהיה המון בהצלחה ושהעובר הזה יהיה עקשן וחמוד וישאר עד הסוף המתוק בידיים מלאות!
 
וואו!

אבל ממש וואו.
מחזיקה עבורך אצבעות להמשך תקין, סיום תקין ובעיקר התחלה מופלאה.
 

שירהד1

Member
מנהל
בטח שזוכרת


אני חושבת שגם ישבנו אחת ליד השנייה במפגש ההוא אצל גל. נכון? (וסליחה אם אני מתבלבלת עם מישהי אחרת).

בכל מקרה, אני הכי מקווה בשבילך לטוב. בחיי שכבר היגיע הזמן. 5 שנים....ואו! ממש קשה.
מה ההוראות לגבי התמיכות השונות? ממשיכה אותן?

ובבקשה תרשי לי להיות קצת דינוזאורית וחננה- אני נגד עישון סמים קלים כחמורים, בין אם האישה בהריון ובין אם היא לא בהריון. כנ"ל לגבי שתיה של אלכוהול (לא מתכוונת לכוסית יין בארוחה חגיגית, שגם את זה אני לא שותה כי לא אוהבת את הטעם, אבל יודעת שיש אנשים שמאוד אוהבים...).

שמרי על בריאותך.
הלוואי ותישארי פה איתנו עד לסוף הנפלא. אמן.


שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
09-7749028
 
אליסקה איזה כיף שאת כאן !

הלוואי הלוואי שזה העובר המנצח ושתישארי איתנו עד הסוף הטוב, מחזיקה אצבעות חזק עבורך.
 
ואוו איזה משמח! מחזיקה אצבעות להמשך נהדר!


ייתכן שהעלייה הלא תקינה בבטא הייתה מכיוון שבהתחלה היו שני עוברים ונשאר אחד? הבנתי שלפעמים זה קורה.
נשמע שבהחלט יש מקום לאופטימיות זהירה
 
למעלה