יש דופק

יש דופק

שבוע 6+3. הכי מוקדם שאי פעם בדקתי.

וברקע מחשבות על המחיר שהמשפחה ובעיקר הבת שלי משלמת במהלך השנים האחרונות. שבועות ארוכים שבהם אני בקושי מתפקדת פיזית. סימני עייפות ובחילות מתחילים אצלי עוד לפני האיחור במחזור, וגם אחרי הפלות אני עייפה וכואבת ומעוכה, וגם בתקופת טיפולי הפוריות היה מאוד לא פשוט עם הנפיחות והשחלות והכאבים אחרי השאיבות. מבחינה רגשית במהלך השנים האחרונות היו תקופות ארוכות מאוד שבהן הייתי שבר כלי, מסיבות מובנות והגיוניות לחלוטין.
הלב שלי נחמץ כשאני לא מסוגלת לצאת מהמיטה ולהיות עם בעלי ובתי. אני מדמיינת איך היא תדבר על זה בעוד שנים אצל הפסיכולוג: אמא כל הזמן היתה עייפה. אמא כל הזמן לא הרגישה טוב. היו המון ימים שרק אבא טיפל בי.
אני יודעת שאין הורים מושלמים, וכל אחד יתלונן על ההורים שלו בשלב זה או אחר, אבל כרגע זו הנקודה הרגישה שלי.
ברור לי שאם הידיים שלי יתמלאו בעוד, אוכל להסתכל על התקופה הזו ולומר שהיה שווה את הכל, אבל אף אחד לא מבטיח לי שהחלום יהפוך למציאות.

ביום שני בערב יש לי תור אצל הרופא שלי.
בינתיים נושמת עמוק ויודעת שלפחות כרגע יש דופק.
 

shira3121

New member
מצב מבאס עם הבת שלך

גם הבן שלי משלם מחיר ואין לי מה לעשות בנידון וגם לך אין , אנחנו עושות כמיטב יכולותינו וזה מה יש
 

מיקה 00

New member
מזל טוב על הדופק.. לגבי הבת שלך אני יכולה להגיד לך שבעלי

סוגד להורים שלו אף על פי שהוא גדל בקיבוץ והם לא ממש גידלו אותו... כל הזמן הוא אומר את זה שהוא גדל עם עצמו.... אני לעומת זאת גדלתי עם אמא שהייתה מחכה לי בבית עם ארוחה חמה בצהרים שהייתי חוזרת מבית ספר... והיום שאנחנו בני 30 בעלי סוגד להוריו ומכבד אותם ובחיים לא יגיד מילה רעה אחת עליהם ואני מנגד מקטרת ומבקרת את אמא שלי מאוד גם לפני הפסיכולוג שהיה לי... ככה שבחיים אין ממש נוסחאות בקטע הזה... מה שכן הבת שלך בטוח תשמח מאוד לאח/אחות חדש/חדשה
 

snoopy96

New member
קודם כל מזל טוב!

אני חושבת שגם אני הייתי במקום הזה של הרגשות אשם, שאני לא שם עם הילדה שלי, שאני עצבנית מהורמונים, כואבת מהפלות ולא פנויה אליה לפעמים.
&nbsp
החלק הכי מפתיע היה לספר לה על הפונדקאות, שנים שכל פעם אני מוכרת לה שלאמא כואבת הבטן, אמא עצובה, אמא צריכה ללכת לבדיקות, לרופא, לאיפה לא... היא תמיד שמה לב כשגדלה לי הבטן, כשהחזה תפח, כבר בגיל שלוש וחצי....
ועכשיו כשסיפרנו לה שלא הצלחנו להביא לה אח או אחות היא פשוט אמרה: מה? ניסיתם? איפה אני הייתי כשזה קרה?
והיא סופר רגישה וחכמה... אבל או שזה מנגנון הגנה או שהיא לא יודעת לקשר או שבתוך ים ההורות זה היה אי קטן מבחינתה של חוסר תפקוד. בסוף, היא לא זוכרת את כל הדברים האלו, מבחינתה זו היתה אפיזודה חולפת ורק אני נשארתי עם תחושת ההזנחה.
לפעמים אנחנו שופטים את עצמנו יותר לחומרה ממה שהעיניים התמימות שלהם רואות.
מחזיקה לך אצבעות!
 

שירהד1

Member
מנהל
יופי! וגם שימשיך כך!!! נמאס לי כבר!-

די! אני רוצה כבר שתזכי בהריון תקין ובתינוק/ת בריא/ה בסופו. כמה אפשר כבר?
אמן ואמן
.

יסורי מצפון הם כנראה חלק בלתי נפרד מהאימהות (ובכלל- מההורות), והם טובים במידה, אבל לא יותר מדי....
אני מכירה אותך היכרות וירטואלית בלבד (חוץ מפעם אחת שנפגשנו במפגש הפורום), אבל אני בטוחה שאת אמא נפלאה. זה נקרא מכל דבר שאת כותבת.

יכולה לספר לך שהילדים שלי צוחקים עליי שאני הסטרית עם הנקיונות (מה שדי נכון...), והם מחקים אותי איך אני צועקת שיורידו נעליים בכניסה בימי בוץ וכן הלאה. בליבי אני מקווה שהם יזכרו גם את שאר מיליון הדברים הטובים שאני עושה למענם, ולא רק את הצעקות
. וזה כמובן בלי שום קשר להורמונים ולעייפות של הריון.
גם אני מדמיינת אותם מתלוננים בעתיד: "כן, אמא כל הזמן התעצבנה כאשר לכלכנו..."....כן, גם אצלי פועלים יסורי מצפון. זה רק טבעי, אבל באמת שצריך לנסות ולצמצם את זה, כי אני יודעת על עצמי איזו מן אמא אני, ויודעת את כל היכולות שלי ואת כל הדברים הטובים שאני מביאה לקשר איתם, וגם את צריכה לחשוב על כל הדברים החיוביים שבך כאמא.

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
09-7749028
 
טוב לשמוע!

ואני מבקשת ממך בלי רגשות אשם! מה שאת עוברת הוא מספיק קשה!
את גורמת לי גם לחשוב ככה.. מי יודע מה הבנות שלי חושבות עלי.. איזה אמא כווצ'ית יש לנו....
אז לא! הן הרבה יותר מלאות חמלה ממה שנדמה לך. הבת שלך מעריכה אותך בכל מצב.
אל תחשבי שאת עושה לה רע אלא ההיפך.
ולגבי הבחילות וזה... אני ככ מבינה אותך... בשלושת ההריונות האחרונים, שהגיעו אחרי האובדן הראשון, תמיד חששתי שאני סובלת לחינם. וזה הכביד על הכל.
ממש מקווה בשבילך שהפעם זה זה
חיבוק! אנחנו איתך תמיד
 
למעלה