בעיה

בעיה

הבטן ממש בחוץ, אנשים שלא ראו אותי מזמן מברכים, ילדים בביה"ס של הגדולה פונים אלי ושואלים "אמא של פרחי, את בהריון?" מתלבטת אם להמשיך לענות "לא, אני סתם שמנה / אכלתי המון בצהריים" או כבר לספר. הקטנה שמה לי ידיים על הבטן כל הזמן. הגדולה מנסה להכניס לי את הבטן פנימה וצוחקת. רואים. סקירה עוד שבועיים. חשבתי שאמשוך הרבה יותר, לא ידעתי שהבטן תפתיע. דעתכן?
 
באמת בעיה

לא יודעת מה לענות לך אבל מקווה שאגיע לאותה הדילמה.
את מסוגלת למשוך עוד שבועיים ככה או מתכננת לדבר עם הילדים לפני?
ואם אפשר לשאול, מה את מתכוונת לספר להם?
 
שאלה טובה

עדיין שוקלת את המילים. נראה לי שאלך על 'אמא בהריון' (לעומת לאמא יש תינוק בבטן /יהיה לכם עוד אח ודומיהם). אני לא מסוגלת לספר עדיין, אז בינתיים אני משקרת במצח נחושה. אבל הם רואים ויודעים ובטח מרגישים שאני לא מעוניינת לדון בסוגיה. אני גם לא עייפה / מתקשה / עצבנית לידם - להיפך, מגייסת את מלוא האנרגיות עבורם. חבל שהבטן מקדימה את הנפש בעניין הזה.
 

shira3121

New member
באותה הבעיה

בינתיים משקרת לבן ה 4 שלי נמרצות, בסוף עוד יפחד לאכול בגללי, הייתי רוצה לחכות עד הסקירה השניה ומי השפיר והציפ ועדיף עד שבוע 32 אבל אני קצת בספק
 
עד שבוע 32.... יפה לך :) !!!!!

אצלי חלק מהבעיה זה שהגדולה בבית הספר, ויש לה גם חברים יותר גדולים ו.... רואים, נו, ובגלל שאני צנועת מימדים בדרך כלל, אבל עולה לא מעט בהריונות, והרוב (כרגע) בבטן, אני לא נראית סתם שמנה, אני ממש נראית בהריון. הכי טוב לחכות ללידה, אמן! (פעם קראתי כתבה על מישהי שגילתה שהיא בהריון בחודש התשיעי- הזוי, אבל הלוואי עליי! אוי, אני בהריון, וואו, אני כבר יולדת, הללויה )
 
חחחח איזה סיפור הזוי

איך אפשר לפספס הריון? כאילו העובר לא בעט? לא היה לה כבד, קשה?
אני כל היום חשה את ההריון וכולם סביבי כל הזמן שואלים אותי שאלות
ולשאלתך, תחייכי בנימוס ותמשיכי הלאה. את לא חייבת לאף אחד דין וחשבון.
ולילדה הגדולה אולי כן כדאי שתספרי...
 
עוד הזוי אחד:

גיסי לא קלט שאני בהריון עד שמישהו אמר לו משהו על זה בחודש שביעי או שמיני. זה לא שאני בחורה רזה, אבל לא אי אפשר היה לטעות בבטן ההריונית בשלב הזה.
נו, גברים...
 

shira3121

New member
בגיל בית ספר באמת יותר קשה לעבוד עליהם

שלי עוד קטן חמוד ותמים וקנה את הסיפור של אכלתי הרבה
 

שירהד1

Member
מנהל
ואללה- מצד אחד יופי שהבטן יוצאת לה


כי זה אומר שהיצורון שם גדל ומתפתח, ומצד שני....הבטן גורמת לדילמה מול הסביבה ובטח מול הילדים שלך.
אני בשלבים הללו פשוט התרחקתי מכולם, ואפילו הגעתי באיחור מסויים לקחת את הילדים מהמסגרות, כדי שלא יציקו לי עם שאלות מעצבנות.
הילדים שלי בכלל לא הראו שום עניין בבטן ולא היה ניכר שהם בכלל שמים לב לזה, ככה שהם חסכו לי את ההתלבטות. נאלצתי לספר להם בשבוע 18-19, כי זה כבר היה ממש מוגזם. ראו הריון בצורה מאוד ברורה, והמטפלת שלי הכריחה אותי לספר להם.

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
09-7749028
 
למעלה