יש דופק

יש דופק

תמו 5 שבועות קשים וארוכים של חרדה איומה עוד 32 שבועות לפני שקיפות אחרי החג מחר מתחילה שבוע 9 ממתי אפשר להשתמש בדופלר ביתי? יש ממליצות?
 
תודה!

סימני ההריון חזרו אחרי כמה ימים בהם הרגשתי נהדר, בעיקר ערנית מאד ואנרגטית. עכשיו אני שוב עייפה והבחילות לא מרפות. לפחות אני יודעת שעד היום זה לא היה לחינם - וזה משמח אותי מאד. מניחה שתוך יום יומיים החרדות יחזרו במלוא עוזן ושמחת הדופק תתפוגג.
 
איזה יופי!

ממליצה לך ממש ממש לא להכנס לדופלר וכאלה. הכל טוב בינתיים ואין סיבה למעקב לחוץ. יש לך דרכים להרגיע את עצמך.
אני בהריון הקשה והלחוץ עם שיר, הכנסתי את עצמי לסוג של דמיונות מודרכים כאלה, איך אני נכנסת לתוך הגוף שלי ורואה את העובר חי ונושם.
חושבת על דברים טובים ומנסה לשמוח ממה שיש. אם זה אולטראסאונד אחרון שהיה טוב או כאלה.
בהצלחה!
 

plumaria

New member
מעודד

איזה עדכון משמח.
הלוואי שימשיך בשלום עד הסוף המתוק בידיים מלאות.
לגבי דופלר, אמנם אני החלטתי שלא לקנות (כי ידעתי שזה ילחיץ אותי עוד יותר אם פתאום לא אמצא לבד בבית דופק), אבל זוכרת שנתקלתי איפשהו במידע שניתן להשתמש כבר משבוע 12.
 
שבוע 12 כ"כ רחוק, ממילא יש לי שקיפות בשבוע 13

ואז סקירה. ומתישהוא (עוד נצח!) אני אמורה גם להרגיש. מבחינתי אני בהריון בערך מאז ומעולם, ועוד לא סיימתי רבע. נושמת עמוק. כנראה זה היה ככה גם בעבר מינוס כל השליליות. לא אקנה דופלר. העצה של ההמתנה היתה נכונה לאורך כל הדרך. היו נחסכות ממני חרדת ההריון ההטרוטופי וחרדת הדופק האיטי.
 

שירהד1

Member
מנהל
ואו! יופי! שימשיך בטוב, אמן


 

shira3121

New member
ישששששששששששששש

ממש ממש שמחה שהכל הסתדר . אז מעכשיו את תיבדדקי פעם הבאה בשקיפות?
 
תודה לכולכן! אני לא מתכננת ללכת לבדיקה לפני השקיפות

הרי בינינו..... מה זה חודש ויומיים להעביר בחוסר וודאות ? ממילא אין לי איך להתכונן. הלוואי שימשיך לפעום. בינתיים מעדיפה להמשיך להאמין שהוא שם ולחשוב חיובי.
 

צומבה1

New member
איזה יופי !! ככ שמחה בשבילך

עקבתי קצת אחרי הסיפור בשבועות האחרונים וככ שמחה בשבילך. מכירה אותך מעט פה מהעצות והתשובות המדהימות שאת נותנת לאחרות ונתת גם לי לפני כמה חודשים כשהפסיק דופק ... שימשיך ויעבור תקין והכי מהר שאפשר ....
 

צומבה1

New member
התכוונתי למהר מבחינת התחושה

למרות שברור לי שזה כמעט בלתי אפשרי ... אבל מניחה שבסוף כשהכל תקין, גם הריון חרדתי מגיע לסיומו השמח .....;). מאחלת שוב מכל הלב שימשיך תקין ובלי דברים מלחיצים ככל שניתן.
 
איזה יופי! ממש משמח

שימשיך בטוב ושתצאי בידיים מלאות אמן!
אני השתמשתי בדופלר ביתי משבוע 12-13. בהתחלה הייתי בודקת רק פעם בשבוע
אח"כ בשבועות מתקדמים (משבוע 30 בערך) בדקתי לפי הצורך
קניתי באיביי
 
למעלה