שוב בהיריון,שנה אחרי אובדן

מדריטה

New member
שוב בהיריון,שנה אחרי אובדן

היי בנות
אני בהיריון טרי טרי,אוטוטו שבוע 6.
ואני ממש מתוחה בימים האחרונים.
לא שציפיתי להיות רק שמחה... ידעתי שיהיה מותח הפעם. אבל זה קשה. כי אני ממש בהתחלה ומפחיד אותי לחשוב על הדרך הארוכה שעוד מחכה.. אני אומרת לעצמי שככל שההיריון יתקדם,אני אהיה יותר רגועה, ואני גם אתרגל לעובדה המרגשת שאני בהיריון. מה שמקשה עלי זה שאיבחנו אצלי לפני חודש fmf שזה תסמונת של כאבי בטן התקפיים ונאמר לי שהתקף כזה יכול לסכן את העובר ונתנו לי כדור שלוקחים באופן קבוע כדי למנוע. וזה לא כדור מומלץ בהיריון אבל זה עדיף מאשר להסתכן בהתקף. בקיצור התחלתי לקחת אבל אני מתבאסת מזה וממש מכריחה את עצמי... זה גם כדור שעושה בחילות אז בכלל אני מרגישה מותקפת מכל הכיוונים. אוףףףףף קשה לי. מישהי יכולה להרגיע אותי כאן?
 

שירהד1

Member
מנהל
ברוכה הבאה


את יכולה לספר קצת יותר מה היה בהריון הקודם? חסר לי רקע עלייך. אני לא זוכרת את שם המשתמש שלך, ואודה לך אם תוכלי לכתוב קצת יותר לגבי נסיבות האובדן של ההריון הקודם, והאם היה זה ההריון הראשון שלך.
הרקע וההסברים יעזרו לי (ולכולנו) להתייחס אלייך באופן ספציפי בצורה יעילה יותר.

התסמונת הזו שאבחנו אצלך איננה ידועה לי, אך קראתי כעת באינטרנט, וזו נשמעת התמודדות מורכבת למדי. האם האבחון נעשה על-פי סימניים קליניים בלבד, או שיש בדיקות כלשהן רפואיות, כגון בדיקות דם/אולטרסאונד/CT שמסייעות באבחון?
האם הכדור אכן מצליח למנוע את ההתקפים אצלך? האם את לוקחת משהו כנגד הבחילות?

מאחלת לך הריון בריא ותקין, שיסתיים במועדו בידיים מלאות.

שירה.

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז
09-7749028
 
בשעה טובה ובהצלחה

באמת מעניין מה התסמונת, אשמח לדעת עליה.
שיהיה לך הריון קל ובריא!
 

netas10

New member
בהצלחה רבה בהמשך

היי, אני לא בטוחה מה הרקע אבל ההריון אחרי אובדן הוא באמת מותח ודורש הרבה כוחות נפשיים. אני לא מכירה את התסמונת שאבחנו אצלך, אבל מכירה קצת את התחושה שכל הזמן יש משהו נוסף שמציק (לי היו דימומים, קרומים שלא נצמדו, תאונת דרכים קלה...) וזה באמת מעצבן, אבל איכשהוא הזמן מתקדם בסוף. אם יש לך אפשרות כדאי למצוא דברים שיעסיקו אותך ויעבירו את הזמן מהר. מקווה שיעבור בשלום ויהיה רגוע ומרגש, בהצלחה!
 
למעלה