הי בנות

הי בנות

שמחה לעדכן, שעשיתי ביום שני סקירה, שיצאה תקינה... סוף סוף לקבל תוצאה פשוט חיובית. בלי מוקד אקוגני בלב ובלי כלום.
כמו פעם כשהייתי תמימה וחסרת דאגות. ממש לא האמנתי...
היה קצת יותר מים מהנורמה, אבל זה כבר תלוי בי, כי זה סימנון לסכרת. שזה לא מפתיע. ודי יאללה אני שומרת.
בעלי היה מבסוט לאללה, כי זה בן שוב. לא הפעם ממש לא היה אכפת אבל שמחתי שהוא שמח.
הבנות התלהבו כי סיפרנו להן באותו ערב לפני השינה. שמחו ממש. אחת אמרה שהלוואי שזה בת והשנייה אמרה שהלוואי שזה בן, ואז אמרנו שזה בן... זה היה מצחיק. מאז הן כל הזמן שואלות מתי יהיה הקיץ כבר ואיך נקרא לו. הן הסכימו פה אחד על השם עמית. חמוד לא?
קיצר.
הרופא עדיין המליץ על מי שפיר. הסברתי לו שמה שהיה זה טריזומיה 13 והאם הוא חושב שיש צל של חשד בזה שוב. הוא אמר שממש לא. וגם שבגיל 31 זה פחות בהול לעשות מי שפיר. התקפל קצת. אני אתייעץ שוב עם הרופא הישן שלי.
בכל מקרה הציע לעבור למעקב הריון בסיכון בגלל הסכרת וגם לעשות יותר מעקבים כמו, אקו לב, וסקירה מכוונת לקיבה שקשורה לטריזומיות. בסדר זה לא אכפת לי...
יום טוב לכולן!
 
טוב לשמוע, שרק ימשיך ככה

בריאות על אף הסכרת, והעיקר - שההריון יסתיים בידיים מלאות ובמועד.
 

רונית 294

New member
אהובה שלי...

כמו שכבר אמרתי לך... כל כך שמחה ומאושרת בשבילך! וגם קצת מקנאה שזה בן בוודאות :) כיף לי שאנחנו ביחד שנמשיך רק בטוב ונהיה בחופשת לידה (עם תינוק) בקיץ בעז"ה!
 

שירהד1

Member
מנהל
יופי, וגם שאלות-

אני לא כל כך מבינה למה הרופא היציע לעשות יותר מעקבים כמו אקו לב וסקירה מכוונת לקיבה שקשורה לטריזומיות. נשמע לי יותר כמו כסת"ח שלו מאשר צורך רפואי אמיתי.
אני מעיזה לומר זאת, משום שגם לי היתה טריזומיה (18) ואני מכירה עוד בנות שהיו אצלן ידועות טריזומיות, ובהריונות לאחר מכן לא דיברו איתן או איתי על בדיקות מיוחדות, פרט לניפטי.
האם הוא אמר לך לעשות את כל זה בגלל שלא עשית ניפטי? אם זו הסיבה- אז אני מבינה.

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז
09-7749028
 
הי

תראי, גם אותי זה הפתיע, כי בהריון הקודם לא דיברו איתי מילה על הטריזומיה ויידעתי כל רופא שעשה לי בדיקה בזה.
הרופא הנוכחי המליץ או על בדיקת דם או על מי שפיר. (אמר שלו הייתי הבת שלו היה משכנע אותי לעשות מי שפיר) לטענתו עם 3 ילדים בבית והיסטוריה של טריזומיה אני צריכה להיזהר שבעתיים.
ביננו, אני חושבת שהוא רופא סוקר מעולה, אבל בעניינים אחרים פחות מבין. למשל הוא אמר שהסיכון היחיד בסכרת הריון הוא שהתינוק ייצא גדול. וזה לא נכון.
כל מי שמבין בגנטיקה ששאלתי, אמר שאין לי סיכון יותר גדול מלכל אחת אחרת בגילי לטריזומיה 13. אין קשר לעבר עם טריזומיה. והרופא עצמו הודה שאין שום סימן שהעובר הנוכחי סובל מזה.
קיצר, כרגע מבחינתי אין מצב להמשיך בירור לכיוון הזה.
&nbsp
 
למעלה