חייבת לשתף מקווה לא לעצבן אף אחת...

רונית 294

New member
חייבת לשתף מקווה לא לעצבן אף אחת...

אני לא חברה באף פורום אחר ורק כאן מרגישה בבית. דיברתי פה לא פעם על כך חשוב לי שיהיו לי ילדים מ 2 המינים. ממיליון ואחת סיבות. כאמור יש לי 2 בנות בנות 4 ושנה. ובינהן הייתה אמורה להיות עוד בת (הריון האובדן). ביקשנו בסקירה ובניפט לא לדעת את מין העובר. אתמול בסקירה רוב האיברים נבדקו מקרוב ולא היה ניתן לראות את המין כי הרופא התמקד. אבל היה קטע שבדק את היריכיים וראו בין הרגליים. ואני שהרי מחשיבה את עצמי מינימום מומחית אולטרסאונד לא ראיתי שם בולבול. אם לא היה את הקטע הזה אז הייתי מניחה לעניין המין. אבל בגלל שכבר ראיתי את מה שנדמה לי שראיתי פתחתי בבית את הדיסק והתחלתי לחפור בקטע הזה ולנסות להבין. ואכן נראה לי שזו בת. פתחתי סירטונים ביו טיוב והתחלתי לחקור איך זה אמור להיראות ממש באובססיביות. לא אגיד שאני מאוכזבת. כי אני לא. ומעצבן אותי בכלל ההתעסקות שלי בזה אחרי הסבל שעברתי. ממש לא מאמינה על עצמי. אבל אין מה לעשות! רציתי בן! עם בולבול! וקצת תכלת בבית ולעשות אירוע ברית (כי בבנות לא עשיתי אירוע). ומשהו אחר לגיוון. ואולי את האופציה לסיים את עניין הילודה כי כן קצת קשה לי. ואני בנאדם שלא מוותר בקלות על החלומות שלו אז אם זו בת אני אמשיך לנסות. אולי פעם הבאה בשיטה כלשהי. אני יודעת שזה שטויות. אני יודעת שזה מטומטם. אבל בזה נפשי חפצה. מה אני אעשה?? העיקר שהיא תהיה בריאה. וברור לי שיש אנשים שהיו מחליפים איתי בשניה! מרגישה נורא עם התחושות שלי.
 

ספרקית

New member
הדבר היחיד שאת צריכה להרגיש נורא לגביו...

הוא שאת מרגישה נורא עם התחושות שלך


אין שום סיבה שתרגישי נורא. גנבת למישהי משהו? גם צרות של עשירות הן צרות

הרצון הזה בבן הוא לגמרי מובן וטבעי. דווקא בגלל זה אני הייתי שואלת רופא מה המין. כי אם זו אכן בת, זה יאפשר לך לעכל את הידיעה הזו עוד מספר חודשים ואז לקבל אותה בשמחה ובלב שלם כשתגיע לעולם. אני חושבת שלחוש את ההחמצה עם הלידה זה הרבה יותר קשה ומתסכל.
מאחלת לך שהרופא יפתיע אותך
למרות שגם אם לא, ברור שיהיה מעולה ושתהיי אמא נהדרת גם לעוד בת
 

רונית 294

New member
הגישה שלי דווקא שונה...

אני יודעת שאם אכן זו עוד בת ברגע שאראה אותה אתאהב וכשהיא תהיה אצלי בידיים ממש לא ישנה לי שהיא בת. אני בטוחה בזה. זה מצחיק אבל בהריון הקודם רציתי דווקא בת ופחדתי אפילו לגלות שזה בן. לכן גם אז לא ידענו בוודאות את המין. כל עוד זה בגדר הריון זה מרגיש לי אחרת ומקשה לעצמי לקוות לבן. כשהיא אצלי זו כבר אהבה אינסופית.
 
אני חושבת שאת צודקת

כתבתי כאן הרבה בעבר, ואחרי הלידה שהייתה לפני חצי שנה, לא הרגשתי צורך לחזור לכאן. אבל אני זוכרת את הסיפור שלך ואת יסוריי הנפש שעברת.
התינוקי שנולד לפני חצי שנה הגיע בסופו של הריון מסוייט, שהייתי במהלכו בדיכאון קשה מאד. כל כך רציתי בת בעקבות הבת שאיבדנו שלא הבנתי מה הטעם בעוד בן (יש לי "כבר" בן בכור בבית). הייתי בסיחרור למטה שלא הצלחתי לעצור אותו. כשנולד הקטנצ'יק הוא בבת אחת הפך להיות הבן שלי, לא סתם עובר שאינו נקבה.
קראתי הרבה ברשת על gender dissapointment - זה המונח שמתאר את האכזבה שאת מתארת והיא יכולה להיות קיצונית כמו שקרה אצלי. והרופאים באמת חושבים שעדיף כמו שהיה פעם - לא לדעת עד הלידה אם יש בן או בת. כך אפשר לראות את האדם השלם, עם האף כמו של אבא והפיהוק כמו של הבכור ולא להיתקע רק על פרט אחד מתוך המכלול - המין.
 

orli12341

New member
אוף איזה מעצבנת את....


סתאםםם,
אהבתי את המשפט של ספרקית "גם צרות של עשירים הם צרות"

ואכן מסכימה, מבינה את הצורך בשני המינים.
יש איתי מורה בצוות שיש לה 4 בנים, ילדה את הבן הרביעי לא מזמן ולא רצתה כמוך לדעת את מין הילוד ובסוף...כנראה קצת התאכזבה אבל כשאוחזים את התינוק החדש בידיים ברור שמתאהבים והתחושות של אכזה לא קיימות...

תאמת אני חושבת שיותר באסה שיש רק בנים ואין בת אחת מאשר להיפך...אבל זו תחושה שלי...
לי יש 2 בנים ובת, בהריון שהסתיים באובדן (ירידת מים בשבוע 21 בעקבות המטומה ודימומים , דומה למקרה שלך) זו הייתה בת, לאחר מכן ילדתי בן, איפשהו רציתי בת על מנת כאילו "לפצות" על האובדן אבל אחרי שנולד הבן - אהבה ממבט ראשון...
יש בי עדיין לפעמים את הצורך אולי לנסות שוב הריום עם בת, מה שבטח לא היה אם הייתי יולדת בת, אבל אני גם מנסה להיות ראלית, להנות ולברך על מה שיש ולא לחשוב יותר מידי

גם את צריכה לעשות זאת
תחשבי שהילדים גדלים הבת היא של האמא והבן הופך להיות שפוט של אשתו חחח והאמא זזה הצידה...
שיהיה לך באמת הריון קל ומשעמם עם סוף טוב ותהני ממנו מהבנות שבבית
וגם אני מצטערת אם עיצבנתי מישהי
 

רונית 294

New member
זה היה החלום שלי להיות אמא לבנות...

תמיד רציתי בת ויותר מאחת. כיף לאמא שלי שיש לה אותי. היא תמיד אומרת את זה. עם אחי היא פחות נהנת מן הסתם. ואני בהחלט חושבת שעדיף רק בנות מאשר רק בנים אבל כיף אמיתי שיש גם וגם. כאילו מבחינתי משפחה מושלמת זו משפחה עם ילדים מ 2 המינים. אבל בחייאת... נתקלתי עכשיו בפייסבוק באיזה פוסט על ילד חולה. באמת באמת שמה שחשוב זו הבריאות!
 
הנה ענית לעצמך


וכן הרצון לשני המינים מאוד ברור.
לי היה מאוד חשוב שתהיה לי בת. כשנולדה בתי הבכורה, נרגעתי. אחריה כל ההריונות היו בנים (5), אחד הצליח וכולי תקווה שגם הנוכחי יצליח. למען האמת עכשיו גם רציתי בת, בעיקר כי חששתי שלא הולך לי בהריונות בנים. הם חלשים יותר, יש להם יותר קשיי התפתחות וכו'. אבל באמת באמת הכי הכי חשוב שמי שיגיע שיהיה בריא, תהיה בריאה.
הכי מקווה, בשביל שתינו
 
אוף אני משמינה מנחת

רונית, כמה כיף לי לקרוא פוסט כזה ממך. לא בקטע ציני. עברת תהליך עצום. וזה שאת מרשה לעצמך לרצות משהו שהוא מעבר לבריאות של התינוק מראה שעברת המון המון וצמחת מתוך האובדן והאבל. זה משמח אותי מאוד. בתור אחת שנכנסה לפורום השכן רק קצת אחרייך אני עוקבת אחרי הפוסטים שלך כבר כמה שנים, וואו איזה הבדל.
לדעתי את עושה לעצמך עוול שאת לא בודקת מה זה. אבל זה לא משנה.
בעיני זה כן חשוב. זה איך שתראה המשפחה שלך. ומותר לך לרצות בן. רציתי שנים אני יודעת.
עכשיו סתם כדי לעודד אותך, את צעירה, יש לך זמן ומשאבים כלכליים לארבעה ילדים. בעזרת ה אם תרצי בעתיד שוב יש סיכוי שתקבלי.
אבל, יש פה ביישוב שלי כמה משפחות עם מלא בנות וזה מהמם! כל אחת שונה ויפה ומיוחדת. וזה גירל פאוור מטורף.
גם אני רציתי בן הפעם, ופתאום לפני הסקירה אני ככ מודאגת וככ מקווה שהעובר תקין שפתאום דמיינתי בית עם מלא בנות וזה מרגש אותי. ברור שאין לי מה לדבר. אבל בנות זה קסום.
 

רונית 294

New member
מסכימה איתך בהכל כמעט...

משאבים כלכליים לא כל כך. אומנם אני ובעלי עובדים ומתפרנסים יפה אבל לא מעבר. חיים בבית חדש ועם המון הוצאות ורוצים להעניק לילדינו איכות חיים מסויימת. ומי מבטיח שהבא יהיה בן? אין לדעת. בכל מקרה אני סופסוף קצת מאושרת. האושר שלי לעולם לא יהיה שלם אבל כבר קיבלתי את זה ומסתכלת תמיד קדימה.
 

שירהד1

Member
מנהל
אמממ...מאוד מבינה את הרצון בילדים משני המינים-

ומבינה אותך גם בנוגע לרצון לסיים כבר עם עניין הילודה- שיהיה לך כבר מה שאת רוצה וגמרנו.
יכולה להבטיח לך שכל ילד, גם הוא שייך לאותו המין, מביא איתו משהו אחר, ושונה, ומגוון, ונפלא ונהדר, וממלא אותנו באושר ושמחה, וגם באתגרים חדשים ומעניינים, וגורם לנו להרקיע שחקים מבחינת החשיבה היצירתית שלנו וגורם לנו לפרוץ כל פעם את גבולות היכולת שלנו עצמינו.

רק בריאות, והמשך תקין של ההריון!!!
שירה.

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז
09-7749028
 
למעלה