הרגע קיבלתי תוצאות טובות של ניפטי!

תודה רבה. כתבתי לך משהו למטה, בבקשה תקראי אם את יכולה

הצלחתי לקבוע תור לשבוע הקרוב לייעוץ גנטי בבית חולים ציבורי באזור מגוריי.
וכתבתי לך משהו, לא יודעת מדוע זה לא מופיע מתחת לדבריך...
שוב תודה רבה רבה
 
ואו... גם אני חשבתי על זה וזה אכן מדאיג מאוד

היי
תודה שענית לי.
בדקתי את כל הערכים, כולם בטווחי הנורמה. יחד עם זאת, הערך השילייתי מעט גבוהה, למרות שהוא בטווחים... אני עם קלקסן ואספרין...
אני מצטערת מאוד לשמוע על מה שעברת. לא הכרתי את האירוע הטראגי. האם את יכולה לשתף אותי בפרטי המקרה העצוב, כדי שאדע על מה לשים לב וממה להיזהר. אני כבר לא סומכת על הרופאים. הבן החי והבריא, האושר של חיי, נולד בזכות הפורום הזה ושל השכן, בהם למדתי מהמקרים של נשים אחרות...
יש לי הסטוריה מאוד קשה של הפלות חוזרות בשלבים מתקדמים של ההריון... בדיקות תפקודי קרישה יוצאו תקינים. בהריון שהסתיים בניתוח קיסרי חירום לקראת שבוע 30, עם מות התינוק בפגייה, השיליה נבדקה והיו בה סימנים בולטים לקרישיות יתר... וגם את זה גילינו בייעוץ פרטי ולא באמצעות רופאים או בית חולים ציבורי...בעצם לכל הריון שבא אחריו וכשל, כמעט ולא היה סיכוי. העבירו אותי גהנום מיותר וידוע מראש.
אני מאוד מאוד חרדה להריון הנוכחי. ממש אודה לך אם תשתפי אותי ומראש מצטערת אם אני מכאיבה לך מעצם החזרה לשם...
תודה
 
אצלי

הערך השלייתי היה מעל הנורמה, אבל לא בהרבה. לכן גם כשעשיתי ברור אחרי הלידה השקטה, התקשו להאמין שזו היתה הבעיה.
בדיקת קרישיות העלתה קרישיות יתר קלה שלרוב לא מטופלת תרופתית.
אבל אובדן נוסף בשבוע 10+ ובעיקר הבדיקה הפתולוגית מההריון הראשון, הוכיחו שהיתה בעיה קלינית קשה כנראה של קרישיות וזרימת דם לא תקינה לשליה, שכמו שסיפרת שהיה אצלך - השליה היתה מצופה כולה בקרישי דם וכלי הדם שלה היו חסומים גם הם.
אני אישית סובלת גם מיתר לחץ דם שבהריון לא מגיב טוב לתרופות ופוגע אף הוא בזרימת הדם לשליה.
הכל יחד הוביל למסקנה שקיימת בעיית קרישיות שאולי לא מאובחנת בגנים שמוכרים היום וניתן לי מינון מקסימלי של קלקסן ואספירין בהריון הבא.
 
כל כך עצוב...

עצוב וקשה כל כך... חשוב שכעת את יודעת פחות או יותר מה לעשות להצלחת הריון הבא.
אני עם לחץ דם נמוך והמוגלובין 10 שלא מצליחה להעלות...עייפה רוב הזמן והדאגות...
אולי אם לא הייתי נוטלת קלקסן ואספרין, המרכיב השילייתי היה גבוה עוד יותר. אדרוש מעקב קפדני גם לזרימות הדם לשילייה ואולי להעלות מינון לקלקסן. כרגע אני עם 60 ושוקלת כבר 75 קילו.
מה זה מינון מקסימלי של קלקסן שאמרו לך?
 
קלקסן

השאלה האם הוחלט שתטופלי במינון אמפירי של קלקסן (נמוך ושאינו תואם משקל - זו לרוב ההמלצה למי שניתן קלקסן מבלי שהוכחה בעיית קרישיות חמורה), או מינון קליני תואם משקל ופשוט לא עדכנו לך כשעלית.
אם קליני, אז את בדיוק בטווח בין ה60 ל80 מג ומאמינה שעדיין יחכו לראות אם וכשתגיעי ל80 קילו בהריון.
המינון המקסימלי של קלקסן הוא 120 בזריקה בודדת.
 

רונית 294

New member
נכון מאוד!

אצלי זה קרה בהריון שאחרי האובדן. סקר ביוכימי ראשון ערך גבוה יחסית שעלול להראות בעיה בתפקוד השיליה בעתיד ההריון נתנו לי אספירין והכל היה בסדר. ילדתי בזמן תינוקת מושלמת. אצלי זה נתן תוצאה של 1:617 ולכן הסתפקתי בניפט.
 
תודה

הערך השילייתי הגבוה שהיה לך היה מעל הנורמה?
אצלי הוא בנורמה, אבל קצת גבוה... אני נוטלת קלקסן וגם אספרין.
אוף
 

רונית 294

New member
הוא גם כן היה

בנורמה אך גבוה וזה מה שהקפיץ את הסיכוי מ 1:4500 (עפ"י האולטרסאונד בלבד) ל 1:617. בסקר ביוכימי שני כבר הקטין את הסיכוי של 1:1000 בערך כי הערך השילייתי הסתדר וזה כבר היה אחרי הניפט שיצא תקין. היית כבר בייעוץ??
 
למעלה