מבקשת שוב אצבעות, הפעם לסקירה מוקדמת

מבקשת שוב אצבעות, הפעם לסקירה מוקדמת

היי בנות
מה שלומכן?
מחר בבוקר סקירת מערכות מוקדמת מורחבת, שבוע 16. משקשקת... כמה חשוב שהבדיקה תהיה תקינה. כל כך מקווה... בעבר זו תמיד הייתה ציפייה בהתרגשות ואז, בתקופות התמימות רק רציתי לדעת את מין העובר... עכשיו מתפללת רק שיהיה תקין, שחלילה לא יהיו סימנים מחשידים נוספים בנוסף לשקיפות לא משהו... כל כך מקווה שהכל בסדר!
ביום ראשון בדיקת הדם...
 

amuna100

New member
כ"כ מבינה...וכ"כ מקווה ביחד איתך!!!!


מחזיקה אצבעות בידיים וברגליים..
מחשבות חיוביות ובשורות טובות!!!
 

שושי291

New member
המון המון בהצלחה!!

מחזיקה אצבעות שהכל יהיה תקין וגם שתהיה חוויה מתקנת ושמחה כשתגלי את מין העובר (-: תחזרי לעדכן אותנו שהכל עבר בשלום!
 
תודה מקסימות! מעדכנת

פשוט אני לא זוכרת את הססמה שלי... היא שמורה במחשב הביתי שלא תמיד יש לי אליו גישה... אבל קוראת הכל.
תודה ענקית! אצבעות הקסם שלכן עזרו גם הפעם וסייעו לי מאוד בשיפור ההרגשה שאני לא לבד. יש מי שמבין, אכפת ומלווה, גם אם לא מכיר באופן אישי.
היה בוקר קשה ומתוח במיוחד. בקושי הצלחתתי לישון, בכיתי המון. הגעתי לרופא כולי נפוחה שאני מאוד אוהבת ומעריכה, המתנתי עד השבוע ה16 מלא וההמתנה השתלמה. סיפרתי שהשילוב של השקיפות ובדיקת הדם הנלווית אליה לא יצאו טובות והלחץ שלי הולך וגובר. למרות זאת מחפשת דרך להימנע ממי שפיר באמצעות ניפט מורחב ובדיקות נוספות שיכולות להעיד על בעיה או לשלול אותה. בכל מקרה גם קבעתי תור אם לא תהיה ברירה...
אז הרופא המדהים עשה לי סקירה מורחבת ביותר, במשך שעה וחצי! בדק ומדד כל איבר, כל אצבע. עד שלא ראה כל פרט בכל תנוחה וכל זווית, לא נתן לי ללכת. אמר שהכל נראה מצוין, תואם לשבוע 16 ו5 ימים. אז יש לנו עוד בן (אמן ושיהיה גם בריא). וכאילו שאכפת לי בכלל מי יהיה, רק שיהיה! למרות שהעדפתי בת, כי הן יותר שורדות... אז לבתי תשאר הבלעדיות.
החלטנו היום לספר להורים... ולקוות שבדיקות התבחין המשולש וניפט שאני עושה מחר יהיו תקינות.
בבקשה אצבעות גם למחר לבדיקות הדם החשובות!
תודה ענקית, חיבוק ואיחולי ההצלחה לכל אחת מכן
אני
 

שושי291

New member
יאיי איזה כיף!!

שלא עדכנת אתמול,התחלתי לדאוג!! אני שמחה מאד לקרוא שהבדיקה היתה טובה ושיש לך עוד בן (-: שני בנים זה ה-דבר! יש לי שני פושטקים בבית והם מהממים, מאהבים קטנים. מה שבטוח, תשרפי הרבה קלוריות ברדיפה אחריהם (-::::: שימשיך רק ככה, אמן!
 
טוב לשמוע שהסקירה עברה בשלום

מחזיקה אצבעות לניפטי ושלא תצטרכו למי שפיר.
שרק ימשיך בשלום ויסתיים בשלום.
 
למעלה