הי, אפשר להצטרף?

שושי291

New member
הי, אפשר להצטרף?

הי לכן, מצטרפת אליכן בחשש מהפורום השכן.... לפני חודשיים וחצי עברתי הפלה, בשבוע 8...והנה אני פה, בהריון, בשבוע 8 והפעם עם תאומים בבטן.... זה מרגש ומדהים ונפלא ואני מודה לאלוהים על הברכה הזו... המחשבה שהם שניים, שהחלום שלי מתגשם, אהיה אמא ל-4 (יש לי בבית שני בנים). אבל, אני מתקשה לחוות את הריגוש והאושר שבגילוי. מהרגע שגיליתי על ההריון נכנסתי לחרדות נוראיות, ובבדיקת הדופק, כשגיליתי שהם שניים, עוד בחדר האולטרסאונד נכנסתי לסטרס נוראי ופחד מכך ששוב זה עלול לקרות, ששוב משהו יהיה לא תקין ואאבד אחד מהם, או את שניהם, חלילה. אני פשוט לא מצליחה להתנתק מהמחשבות על כך שאאבד אותם, זה נורא. גם לא סיפרנו לאף אחד במשפחה, שלא נדבר כמובן על חברים, מהפחד..... היום יש לי בדיקת דופק נוספת אצל רופא הנשים שלי, ואני פשוט מבועתת. מפחדת ללכת שמא שוב, בשבוע 8, יקרה משהו. ביקשתי מבעלי שיצטרף אלי לבדיקה. אני מנסה לחיות את חיי ולהניח לדברים להתפתח כפי שהם צריכים, אבל הפחד הזה לא מניח לי... איך עוברים ככה הריון שלם? איך מחזיקים מעמד עם הדאגה המטורפת והחרדה שכל יום עלול לקרות משהו, שכל בדיקה משתקת ומפחידה?
 

ספרקית

New member
ברוכה הבאה


החרדה הזו שאת מדברת עליה מוכרת בפורום שלנו עד כאב.
קשה מאוד להניח לחרדות בהריון לאחר אובדן.
איך עוברים ככה הריון שלם? לאט לאט. יום אחרי יום. בדיקה אחרי בדיקה.
לעיתים החרדות מלוות לאורך כל ההריון. במקרים אחרים, הן פתאום משתחררות, נעלמות או לפחות קטנות משמעותית.
בינתיים חשוב לנשום ולנסות למצוא משהו שירגיע אותך.
הדבר היחיד שאני יכולה להבטיח לך הוא שבסוף הזמן עובר


מאחלת לך הריון בריא ותקין שיסתיים בידיים מלאות (מאוד
) ובהמון אושר.
 
איך היתה הבדיקה הנוספת?

כמו שספרקית כתבה - עוברים יום אחרי יום, בדיקה אחרי בדיקה. מדי פעם מצליחים להנות, לשכוח מהחרדות לכמה דקות ואפילו לפנטז על העתיד או לצאת לשופינג נטול דאגות של בגדי קטנטנים.
בד"כ כשעוברים את שבוע האובדן קצת קל יותר, אבל מדי פעם הן צצות. צריך ללמוד לנהל אותן, לאוורר אותן, לשתף בהן את בן הזוג או החברות או את החברות בפורום - אבל להשאיר אותן סגורות ב"כלוב" שלהן כדי שישאירו מקום לעוד רגשות.
&nbsp
שיהיה בהצלחה ושיסתיים במועד ובידיים מלאות!
 

שושי291

New member
לצערי הבדיקה היתה פחות טובה משציפיתי

הגעתי לרופא לבד, בעלי היה תקוע בעבודה. פחדתי נורא. הוא נורא שמח דווקא, כי הוא זכר שעברתי הפלה וכמה התאכזבתי, וכל כך שמח שיש לנו הפעם תאומים. אז הוא הרגיע ואמר שהכל יהיה בסדר. בבדיקה ראינו שעובר אחד גדל והתפתח בהתאם והדופק שלו היה ברור וחזקה, את העובר השני לא מצאנו. היה שק,קטן מהשק השני, ואחרי נצח מצאנו עוברון מזערי אבל לא הצלחנו למדוד אותו או למצוא לו דופק. כנראה שהפסיק להתפתח... אני ממש מרוסקת ושבורה לרסיסים. לא מבינה למה זה מגיע לי? למה נותנים ואז שוב לוקחים? לא מספיק ששבע שנים אנחנו סביב טיפולי פוריות וילדים.... פחדנו כל כך לדבר על ההריון הזה,העזנו רק קצת להתרגש, ואולי להתחיל לחלום על הריון מיוחד, על תאומים, על רכבים שיכילו ארבעה ילדים..ובבדיקה אחת הכל נמחק ונשברתי. ואני יודעת שאני צריכה להתחזק בשביל העןבר השני, שכן מתפתח ונראה חזק. אני אפילו מרגישה קצת רע, כי בבדיקה בכלל לא הצלחתי לשמוח שהוא בסדר. והוא הבהב על המסך והיה כל כך דומיננטי, כאילו סימן לי שאתייחס אליו...אבל כל כולי הייתי שוב באובדן ובאכזבה ולא יכולתי. רציתי את שניהם כל כך....אבל שניים כבר לא יהיו.ועכשיו אני מנסה לאסוף כוחות בשביל הקטן שנשאר, ומפחדת שביומיים שעברו מאז שראיתי אותו, גם לו קרה משהו (ביום רביעי בדיקה נוספת).קשה לי כל כך.
 
אני לא אכתוב לך את רשימת היתרונות להריון יחיד

כי אותי זה עיצבן מאוד אחרי שנאמר לי שעובר אחד הפסיק להתפתח....
כל כך שמחתי שיש שניים

רק יכולה להעיד, שככל שמתקדמים עם זה שנשאר, מצליחים להדחיק מידי פעם את החרדות, וזה הולך ונהיה קל יותר עם כל בדיקה מוצלחת, עם כל הצצה אל הבטן.
אני קבעתי מראש תור לרופא כל שבוע, אחרי שסיכמנו שבכל פעם שאני קצת מודאגת, אני אבוא והוא יראה לי... זה מאוד עזר לי להתמודד עם הפחדים, כי ידעתי שיש לי תור עוד כמה ימים. עכשיו אני כבר מרגישה אותה, אז הולכת לעתים רחוקות יותר, אבל תמיד יש לי שני תורים קדימה למקרה שאזדקק.

בהצלחה ביום רביעי! מקווה שימי המנוחה של החג יביאו איתם מעט מנוחה גם לנפש
 

שירהד1

Member
מנהל
מקווה שהעובר הדומיננטי והמהבהב

ימשיך להבהב עוד זמן רב מאוד, עד הסוף הנפלא.
מבינה מאוד את העצב על העובר האחר שלא התפתח
.

שומרת עבורך על האופטימיות.
תמשיכי לעדכן אותנו.
שירה.

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון, תפוז.
09-7749028
 
ברוכה הבאה ובשורות טובות!

בהתחלה קראתי ולא הספקתי לענות... אחר כך קראתי את ההודעה השנייה וממש נעצבתי... כל מה שאגיד, יהיה מיותר.
כולי תקווה שהעובר שנשאר יגיע לסיום הריון מוצלח בידיים מלאות.
מאחלת לך שנה של הגשמת חלום!
ביום רביעי גם לי יש בדיקה. אני מתה מפחד... אחשוב גם עליך.
בשורות טובות!!!
 

שושי291

New member
תודה בנות על העידוד

אני מתפללת שביום רביעי בבדיקה הכל יהיה בסדר ואוכל לנוח קצת מהדאגות, עד לבדיקה הבאה.... שתהיה לכולנו שנה טובה ונפלאה, מלאה בהגשמת חלומות, והריונות משעמים שיסתיימו בידיים מלאות!!
 
לא עדכנת מהבדיקה ואני דואגת לך

היי
מה שלומך?
לא עדכנת מהבדיקה מיום רביעי...
בשורות טובות
 

שושי291

New member
הי יקירה

סורי, לא נכנסתי לפורום כמה ימים....תודה על הדאגה! הבדיקה ברביעי שעבר היתה תקינה ברוך השם. כן ראינו שהעובר השני כבר התחיל להתמסמס והשק שלו ממש קטן לעומת השני. העובר התקין המשיך לגדול והיה תקין וזה הרגיע במקצת. ביום שלישי עוד שבועיים אני בשקיפות ותוהה אם ללכת לפני כן לעוד אולטרסאונד, כדי לראות שהכל בסדר... אבל אני ממש מפחדת שמשהו יהיה לא תקין בבדיקה, ואז כל החופש בסוכות עם הילדים יהרס, ובאיזשהו מקום גם מעדיפה לחיות עוד קצת בחוסר ידיעה עד לשקיפות, לחשוב ולקוות שהכל בסדר... יש לי מלא בחילות, חולשה ושלל תסמינים, כמו שהיו לי בהריונות קודמים שהסתיימו בידיים מלאות, אז מקווה שזה גם אומר משהו על זה שההריון מתפתח( בהריון הקודם שהסתיים בהפלה לא היו לי בחילות או תסמינים.......). וחוץ מזה- איך את? מה שלומך? הגיעו התוצאות של הבדיקת דם בשילוב השקיפות?
 
היי

שמחה לשמוע שהכל בסדר, נקווה שיימשך כך עד הסוף הטוב.
אני בשבוע 14, כרגיל עם בחילות, נראה לי טיפה פחות.
לצערי הבחילות אינן מבטיחות תקינות ההריון והמשכו...
מקווה שתעברי את החגים בכיף והשהבדיקה הקרובה תהיה מוצלחת.
אחזיק לך אצבעות!
לי יש סקירת מערכות עוד שבועים, תוצאות של בדיקת הדם עדין לא הגיעו. מתח...

נקווה לטוב
 
למעלה