לילה לא משהו עובר עליי :(

לילה לא משהו עובר עליי :(

היי,
אני בשבוע 21, ההריון בסדר גמור תודה לאל אבל אחרי כל הדרך הארוכה שעברתי עד אליו (הריון ראשון אחרי 4 שנים), ניסיונות, טיפולים, ייאוש, וויתור על הטיפולים, וויתור על הגנטיקה שלי, יש לי הרבה דאגות, בעיקר שההריון יסתיים בידיים מלאות תינוק שלם ובריא. חשבתי שזה יעבור עד השלב הזה אבל אני מבינה שעד הסוף הטוב כנראה אמשיך לדאוג. כשסיפרתי לחמותי, שגם ככה כל הזמן אם אני אומרת לה שקצת קשה לי היא מגיבה כאילו אני איזו מפונקת, היא אמרה לי שהיא לא מבינה מה יש לי לדאוג ולמה לדאוג ושאולי כדאי שאקח כדורי הרגעה. באותו רגע לא הגבתי. אבל הלילה נפל לי האסימון ואני ממש פגועה. בעיקר כי אני לא מרגישה שמשהו אצלי לא בסדר כי אני דואגת. לא כולן דואגות בהריון שהכל יהיה בסדר? ואני כועסת על עצמי שלא העמדתי אותה במקום. ובעיקר מאוכזבת כי הבנתי שאין לי דמות אמהית לדבר איתה, עם אמא שלי אני פחות בקשר ועם אמא של בעלי אי אפשר לדבר על נושאים שכאלה מסתבר. זה נשמע מפונק אולי כי באמת שיש לי כל הרבה על מה להודות. אבל זה פשוט מציק לי עד כדי דמעות. אולי ההורמונים של ההריון...שרק יהיה טוב לכולנו :)
 
אף אדם לא רוצה לחשוב על הנורא מכל.. אני מסכימה איתך

כאחת שמחוברת לפורומים של הריון ולידה ואובדני הריון..
אפילו בפורום של הריון ולידה יש לפעמים הודעה על לידה שקטה לא עלינו שמקפיצה את כל ההריוניות.
זה לא עובר בכלל. עד שתראי את התינוק שלם ובריא בזרועותייך - שום דבר לא ירגיע אותך. אני בשבוע 25 - מרגישה אותו כל הזמן זז.. מתקשה להתחבר. כל פעם יש משהו אחר.
עכשיו אני מחכה לתוצאות הניפטי (בדיקת מי שפיר לא עשיתי כי במקרה שלי לא שייך) - וכל הזמן שואלת את עצמי מה זה אומר שעוד לא קיבלתי תוצאות.
כל הבדיקות יצאו עד עכשיו טפו טפו אבל מצד שני איבדתי הריון בשבוע 13.

כל דבר קטן מקפיץ. כל הודעה דכאונית שקרתה למישהי בשלבים מאוחרים - מרתיעה.

אחרי טיפולים ואחרי הפלה כשאני ברוך ה' בהריון בשבוע 25, גם הרבה אומרים לי שאין לי מה להתלונן. כשהרכב שלי נפגע 3 פעמים בשלושה ימים עוקבים.. כשאבד לי הצמיד שבעלי קנה לי ליום הולדת - תוך שבועיים ראיתי שנפל מהיד ולא הרגשתי. הצמיד הזה שווה 1,500 ש"ח ובעלי הלך במיוחד (למרות שקשה לו עם סכומים כאלה גדולים) וקנה צמיד יפה כמתנה בשבילי. בכיתי כשגיליתי שהוא אבד ואמרו לי שאין לי מה לבכות כי סוף סוף זכינו.
כשהאדריכלית של הדירה שלנו התנהגה לא בסדר וסיבכה אותנו עם ההתקדמות של הדירה שלא ידענו עליה..

באמת מגיע תודה על כל הטוב. מצד שני אסור להתלונן אף פעם, ואסור להראות שאת מפחדת ואסור להגיד שקשה לך עם החרדות כי תמיד "הכל יהיה טוב".

אי אפשר לשפוט. הם זכו בקלילות לכל דבר ואני לא. בשבילם זה נראה שתמיד יהיה טוב כי תמיד זה ככה. ולמה את קוראת הודעות כאלה (כי אני רוצה לדעת על הריון ולידה) ומה שמפחדים תמיד יבוא עלינו (חס וחלילה!)

למדתי מתי לשתף - בתוצאות של בדיקות למשל, בעייפות או בהתקדמות.
ובמה פחות לשתף - חרדות. שבנות כמו אמא שלי ואחיות שלי שזכו להריונות טבעיים וקלים ואף פעם לא חוו טיפול או הפלה, לא יכולות להבין.
 

לולי283

New member
עזבי, זו מלחמה אבודה עם חמותך

שחבל לבזבז עליה אנרגיות שגם ככה אין, ושיותר חשוב להפנות פנימה כלפי עצמך. צריך לדעת אצל מי לפרוק את הרגשות האלה, ואם היא לא מבינה היא גם לא תבין אף פעם ואם תגידי לה משהו זה רק יצור חיכוך מיותר (מניסיוני המר עם אמא שלי). תפני לחברות (שמבינות עניין), לתמיכת הפורום, אפילו לטיפול אם את יכולה להרשות לעצמך. וכן, כל מי שעברה משהו דומה נשאר לה איזשהו חותם, אז אין לך מה להרגיש יוצאת דופן או בודדה. כולנו איתך וכולנו היינו שם....
 

nn0aa

New member
איתך

מי שלא עברה הריון אחרי אובדן לא יודעת מה זה - לסבול את החוסר וודאות הזה, להכין את עצמך כל פעם לזה שבמקום שמחה גדולה תקבלי עצב מר שישאר איתך לעד, לסבול את תודעת האסון שיכול לקרות בכל רגע
זה לא עניין הורמונלי - זה הרבה מעבר ואת זקוקה להמון תמיכה
לי לא הייתה וזה סבל גדול להתהלך ככה חודשים
אין לי איזה פתרון קסם עבורך. גם אני ניסיתי להשען ונפלתי כשניסיתי
אבל הזמן, הו הזמן הטוב, הוא עובר וכל יום שעובר הוא עוד יום שבתקווה (אמן אמן חמסה טפו וכל מה שאפשר :) ) מקרב אותך לסוף טוב
תחזיקי מעמד שם, טוב?
ותזכרי - כולנו גיבורות כאן - גם את
 
זר לא יבין זאת

קודם כל בהריון ישנה רגישות הרבה יותר גבוהה עקב מצב הורמונלי. הרבה דברים פוגעים וכואבים... אבל את יודעת, מי שלא עברה את הסיוט שעברת, יתקשה להבין זאת.
את לא חייבת דין וחשבון לאף אחד. זכותך להרגיש איך שבא לך. לא מכל אחד תזכי לקבל הבנה, גם כשאת זקוקה לה מאוד.
שיהיה רק טוב
אנחנו כאן בשבילך
שולחת חיבוק וירטאלי
 
כמה שאני מבינה אותך

החזרת אותי אחורה לשלב ההריון. זה ככ קשה.
את גיבורה אמיתית! כולכן!
זה לחץ וחרדה לא נורמליים.
בהצלחה בחצי השני של ההריון!
 
למעלה