רגל פה רגל שם...

netas10

New member
רגל פה רגל שם...

אז נראה שאני מצטרפת לכאן...ההריון הראשון הסתיים לפני כמעט שמונה חודשים שהדופק פסק בשבוע 11. קדמה לכך לידה שקטה במשפחה. מאז הגלים האלה של תקווה וייאוש, גילויים של בעיות פיריון קלות ואז עשינו הזרעה אחת, עשיתי בדיקת בטא עוד לפני תאריך המחזור ופתאום היא חיובית, הייתי ממש מופתעת. בדיוק התחלתי להשלים עם זה שזה כנראה ייקח עוד זמן. אבל יום למחרת מתחילות הפרשות חומות של לפני מחזור, ואני תוהה מה נסגר? הריון כימי אולי?..מתחילים זריקות תמיכה, הדימום נחלש. כעבור שבוע חוזרות ההפרשות, הרופא מקדים את הפגישה המיועדת לראשון בבוקר, לפני שאני מגיעה לבדיקה אני פתאום רואה דם אדום, ממש התגשמות הפחדים שלי, שוב מספידה את ההריון. מגיעים אליו, ורואים עובר עם דופק (לא חשבתי שיראו בכלל כ"כ מוקדם), חוזים לזריקות ולנוח בבית, באותו יום וסליחה על התיאור יוצא ממני קריש דם בגודל מטריד..הרופא אומר שזה לא בלתי צפוי ואחרי זה הדימום שוב נחלש. איכשהוא הצלחתי לשרוד עד יום רביעי וביקשתי להקדים את הביקורת. היינו אצלו היום ווואלה, העובר עדיין שם וגם הדופק. גיל ההריון- 7 שבועות, אלוהים זה ממש ממש ההתחלה וכבר כל הסרטים האלה...כולם אמרו לי שבהריון הבא אחשוש משבוע 11 בגלל ההפלה הקודמת, בינתיים זה נראה לי כמו נצח להגיע עד לשם...תכננתי להתעלם מההריון עד שיתקדם קצת אבל בינתיים קשה שלא להתעסק בזה..אבל הכל סופר זהיר, נראה לי שעד עכשיו אפילו לא חייכתי לגבי זה פעם אחת..
מצטערת על אורך ההודעה...מאחלת לכל מי שכאן המון בהצלחה!
 
ברוכה הבאה, נטע

הידע שלי דל ביותר, אבל יכולה לעודד שגם באחד ההריונות שלי היה דימום חום בהתחלה, ובכל זאת ההריון התפתח והסתיים במועד ובידיים מלאות.
הריון אחרי אבדן, בייחוד כשברקע גם לידה שקטה במשפחה, הוא מלא חששות. אנחנו כאן כדי לתמוך ולעודד, שבמצב הלא הגיוני את כן הגיונית. יכולה לעודד שרבות מאתנו הדחיקו במשך חלק ניכר מההריון.
מאחלת לך הריון פשוט ושלו עד כמה שניתן, שימשיך בשלום ויסתיים במועד בידיות מלאות.
 

netas10

New member
תודה רבה לך, מקווה שכך יהיה


 

ספרקית

New member
ברוכה הבאה


וואו, נשמע ממש מתיש. אני מקווה שבקרוב יפסקו הדימומים וההריון יתחיל להיות משעמם


מאחלת לך הריון ארוך ארוך שיסתיים בידיים מלאות והמון אושר.
 
למעלה