אפשר עידוד בבקשה ?

אפשר עידוד בבקשה ?

אני לאחר הפסקת הריון יזומה לצערי, עברתי כבר שני מחזורים. מנסה להקלט. הרופא שביצע את הפעולה אמר לאחריה וגם כמה שבועות אחריה שהכל תקין תודה לאל. אני ממש זקוקה לעידוד מכן לדעת שהכל בסדר ואפשר להקלט.....מבנות שעברו הפלה יזומה כלומר בבי״ח ואחכ נקלטו
 

שירהד1

Member
מנהל
ברור שאפשר להיקלט!!!

מצטערת על אובדן ההריון. את רוצה לספר באיזה שבוע היית ומה היו נסיבות הפסקת ההריון? (את לא חייבת. אני רק מתעניינת).
לשאלתך- בוודאי שאפשר להיקלט לאחר גרידה. בעולם מסתובבים המוני ילדים ואנשים שנולדו לאחר הפלות. שניים מתוך שלושת ילדיי גם עונים על הקריטריון הזה...ואם תתחילי להתעניין בסביבתך- פתאום תגלי שעוד המוני נשים עברו הפלה ולאחר מכן נולד תינוק/ת בריא/ה.

מקווה שהצלחתי לעודד
.
שירה.


שירה דוד - מרפאה בעיסוק -
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים בעלי קשיים התפתחותיים ולקויות למידה.
מדריכה קלינית של מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות.
מנהלת פורום אובדן הריון.
09-7749028
 
תשובה כללית

שלום לך גלידת תות. משתתפת בצערך על ההריון שאבד.
רק היום כתבה halfwaythere הודעה על לידת בנה השני, מוזמנת לגלול ולקרוא. כולנו מחכות ללידה של idit84 אוטוטו, ויש בינינו רבות שילדו בחודשים האחרונים, כולל אותי (ההריון הסתיים בשלום בגיל 40 וקצת אחרי שני הריונות שנפסקו בשבועות מוקדמים), TheWindCriesMary שילדה את בכורתה, בשדרת האזדרכת, stoochi, ירוק מנטה, אחר8, רונית 294, אם הבנות 2 (שאחרי שני האבדנים שלה ילדה בן ועכשיו היא אם השלושה). גם מנהלת הפורום המקביל "אבדן הריון תמיכה" שירהד1 זכתה ללדת בת שלישית אחרי ששה אבדני הריון רצופים (ואחד נוסף בין בתה הבכורה לבנה השני). מכירה גם כמה חברות מחוץ לפורום שאבדו הריונות צעירים והריונות מתקדמים, וזכו להרות הריון תקין.
מאחלת לך מכל הלב שגם את תזכי. אם מתאים לך, את מוזמנת להרחיב בפורום הזה או בפורום השני, ואולי אפשר יהיה לעודד יותר ספציפית.
 

שירהד1

Member
מנהל
אם זו תשובה כללית, אז מהי תשובה מפורטת?


וגם ספרקית, מנהלת הפורום, זכתה לבן לאחר מספר אובדני הריון. וגם טוויני (אחרי אובדן הריון תאומים), ו"נאטשל" (אחרי שתי הפלות) ו"ויקטור החתול"(אחרי מליון עיניינים), ואם אני זוכרת נכון- אז גם ביתה של "מרעישה בשקט" נולדה לאחר הפלה (ותסלחי לי "מרעישה בשקט" אם טעיתי).

מוסיפה גם עוד מספר חברות שלי (שאינן מהפורומים) ומספר לא מבוטל של נשים שאני מכירה שילדו תינוקות בריאים ומתוקים לאחר אובדן/י הריון קודמים.

בקיצור- ספירת מלאי נאה, ויש עוד מלא:)
שירה.


שירה דוד - מרפאה בעיסוק -
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים בעלי קשיים התפתחותיים ולקויות למידה.
מדריכה קלינית של מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות.
מנהלת פורום אובדן הריון.
09-7749028
 

sivsiv2016

New member
היי לך

אני יכולה לספר לך שאני עברתי גם הפלה יזומה בגלל הריון שלא התפתח ואחרי חודשיים בדיוק נקלטתי שוב באופן ספונטני. היום אני בסוף חודש רביעי ..וברוך השם בינתיים הכל תקין ואני מתפללת שימשיך כך.
אני לא ניסיתי להכנס שוב להריון מיד , רציתי קצת לחכות ולכן לא חשבתי על זה ואפילו ניסינו להיזהר( מסתבר שלא ממש הצלחנו) וזה קרה מהר. לפעמים כשחושבים על זה ומוטרדים, קצת מלחיצים את עצמנו וזה מתעכב. מציעה לך להמשיך להתנהל כרגיל, לא להתעסק בזה במחשבות יותר מדיי, לא לצפות ולא להתאכזב.. ואת תראי שזה יגיע :)
 

שירהד1

Member
מנהל
רוצה להתייחס לדברים-

"כשחושבים על זה ומוטרדים, קצת מלחיצים את עצמנו וזה מתעכב".
סורי.
נאלצת לא להסכים.
לפחות לא בבית ספרי.
והייתי מאוד לחוצה, וחשבתי על זה באופן אובססיבי (טוב, אי אפשר היה להאשים אותי), והתעסקתי בזה במחשבות ובמעשים, וציפיתי, והתאכזבתי, ובכל זאת נקלטתי 10 פעמים להריונות...בממוצע- תוך 3-4 חודשים, ו-3 פעמים תוך ניסיון אחד...

עדיף להיות פחות בלחץ עבור עצמנו, כדי שלנו יהיה יותר קל, אבל זה לא משהו שמעכב כניסה להריון, ולא גורם חלילה להפלות.


שירה דוד - מרפאה בעיסוק -
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים בעלי קשיים התפתחותיים ולקויות למידה.
מדריכה קלינית של מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות.
מנהלת פורום אובדן הריון.
09-7749028
 
תודה נשים יקרות הצלחתן לעודד...

תודה רבה על המילים החמות והמחזקות ואתן ככ חזקות, שלמרות הכל כל מה שעוברים ממשיכים הלאה ! עברתי גרידה בשבוע מתקדם יחסית. כרגע אני אחרי זה ורוצה להמשיך הלאה. אני בת 35 ולכן הלחץ קצת משחק תפקיד... בבקשה תאמרו שהכל בסדר מבחינת הגיל? אני גם קצת חוששת שכעת בעזרת בשם כשאקלט היה יותר חרדה- אם יש דופק ואחכ שקיפות ואחכ סקירה.... איך הצלחתן לעבור את זה על כל החששות והחרדות בגלל הריונות שלא צלחו?
 

sivsiv2016

New member
תתעודדי, אני בת 39 :)

והיום אפשר להיקלט גם בגילאים מאוחרים יותר.
גם אני כל ההריון הזה בחרדות, אבל מצאתי המון דרכים להקל על עצמי.
למשל ביקשתי מהרופאה לתת לי מעקב כל שבועיים אצלה, כתבתי פה בכל רגע שחששתי ויש כאן נשים מהממות. והזמנתי גם מוניטור ביתי כזה שבודק דופק. אז אני בעצמי היסטרית ויכולה לעודד אותך שבכל בדיקה מוצלחת, הנשימה נהיית יותר צלולה והתקווה יותר אופטימית :)
 
תודה לאל שמחה לשמוע

מרגישים שוני עם אמהות יותר צעירות? לדעתי דווקא הבגרות נותנת יתרון לא להיות אמא ככ צעירה. ניסיון החיים נותן יתרון של בגרות.
 

sivsiv2016

New member
אני עוד לא שם כדי לדעת...

ומקווה להיות.
באופן כללי, אני חושבת שאימהות בגיל בוגר יש בה בשלות אחרת. את במקום יותר שלם, עשית דבר או שניים בחייך ויש לך פניות רגשית לזה. ויכולת ההתמודדות שלך היא שונה, ראיית הדברים שלך היא אחרת . לפחות כה אני חושבת. הקושי שלי לדעתי הוא יותר הפיזי. אני בהחלט בטוחה שאם הייתי בהריון לפני עשר שנים היו לי הרבה פחות כאבי גב עכשיו או רצון תמידי לנוח :)
 

sivsiv2016

New member
חלילה..

ברור שלחץ לא גורם להפלות, לא התכוונתי לזה בכלל. ואני לא, ולו לרגע אחד מאשימה פה אף אחד בשום דבר. אני מדברת על זה באופן כללי.
לחץ מוביל לעומס רגשי שמשפיע באופן ישיר על מערכת העצבים ופוגע לפעמים במתן הפקודות המאזנות את המערכת ההורמונאלית. זה יכול ליצור עיכובים במחזור, בביוץ וכתוצאה מכך בקליטה להריון. זה לא אומר שאצל כולן זה ככה אבל אני חושבת שיש לזה אלמנט פסיכולוגי משמעותי שמשפיע על הגוף.
אני שמחה שאצלך זה לא ככה. יש לי הרבה חברות שזו בדיוק הייתה הסיבה שבגללה לא הצליחו להיקלט כי הכל היה תקין אצלן. פשוט היו לחוצות מאוד וכשהתעסקו פחות בכך הצליחו. לזה התכוונתי.
 
איך פחות מתעסקים בזה?

כי לפעמים עלולים להכנס למעגל קסמים שלא רוצים להיות בלחץ וזה מוביל ללחץ.
 

sivsiv2016

New member
קשה באמת לענות..

אבל לפעמים כשמרכזים את האנרגיות בדברים אחרים ונוספים אז מפנים מקום למחשבות. למשל, מתכננים איזה טיול כייפי לחו"ל.. מחליטים שנוסעים לנוח, להירגע, להשתחרר מכל הדאגות..לנקות את הראש.
ושם, כשאת בשיא הכייף שלך .. את יודעת..יש סיכוי טוב :)

סתם רעיון..
 

שירהד1

Member
מנהל
אי אפשר פחות להתעסק בזה-

זה לא ראלי.
אנא קראי את מה שכתבתי בהקשר זה במהלך השרשור לגבי אי השפעת הלחץ על היכולת להיקלט.

אגב, שיהיה ברור- צריך להתעסק גם עם דברים אחרים- עבודה, קריירה, לימודים, בן זוג, חברות, משפחה, תחביבים....זה לא שהחיים צריכים להיעצר בגלל רצון להיכנס להריון.
אבל- אצלי לפחות, זה היה כל הזמן בראש. די טורדני, למען האמת, אבל גם אצל חברות שלי שרצו להיקלט זה היה ככה, בלי שהן עברו מה שאני עברתי.


שירה דוד - מרפאה בעיסוק -
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים בעלי קשיים התפתחותיים ולקויות למידה.
מדריכה קלינית של מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות.
מנהלת פורום אובדן הריון.
09-7749028
 

שירהד1

Member
מנהל
לפי אחד הרופאים שלי, שהוא גם מומחה פוריות-

(ד"ר עופר גונן המקסים), עיכוב במחזור שהוא על רקע לחץ רגשי הינו משהו נדיר עד נדיר ביותר.
שאלתי אותו בזמנו לכך, משום שפעם אחת המחזור שלי הגיע אחרי 31 ימים ולא כרגיל, למרות שלא היה הריון, ושאלתי אותו האם לחץ נפשי עלול לגרום לכך. תשובתו היתה חד משמעית שלא. הוא אמר שלפעמים יש איחור קטן ולא משמעותי ולא ייחס לכך שום חשיבות שהיא.

את קובעת בכזו חד משמעות שחברותייך התקשו להיכנס להריון בגלל סיבה זו, כי היו לחוצות, וכשהתעסקו בזה פחות- הצליחו. ואני שוב נאלצת לא להסכים.
הן הצליחו להיקלט מהסיבות הבאות:
1. מערכת הפוריות שלהן ושל בן זוגן היו תקינות.
2. הן התמידו מספיק כדי שיוכלו להיקלט.

שיהיה ברור- אישה שהיא מכווננת מטרה, ורוצה מאוד הריון, לא יכולה לא לחשוב על זה. זה על סף הבלתי אפשרי.
נא לא להאשים את הלחץ והמתח באי כניסה להריון. זה שם גם אשמה על האישה, שלא באשמתה.


שירה דוד - מרפאה בעיסוק -
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים בעלי קשיים התפתחותיים ולקויות למידה.
מדריכה קלינית של מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות.
מנהלת פורום אובדן הריון.
09-7749028
 
מחזקת את מה שכתבה שירה

בהריון השלישי שלי (אחרי שני הריונות מהירים, בריאים ולידות סבבה) לא היתה קולית ממני. עד שהתגלה שהוא לא תקין ועברתי הפלה בשבוע מוקדם (7-8).
את ההריון הרביעי הריתי בקלות, אבל הייתי חשדנית - עד לנפילה הגדולה בסופו המוקדם (גם בשבוע 7-8). את ההריון החמישי ניסיתי להדחיק עד שאי אפשר היה אחרת. למרות הלחץ הגדול עד שהריתי ומרגע שהריתי - נולד תינוק בריא ומפותח, ואני כותבת לך בין לבין נסיונות להרדים אותו.
הלחץ לא עוזר לנו נפשית, אבל כל עוד לא מדובר ברמות קיצוניות, אין לו השפעה על ההריון. מזכירה לך שנשים הרות בסיטואציות קשות כגון מלחמות ארוכות, מחלות קשות ואבדנים במשפחה ברקע, תחת אלימות נפשית, אחרי אונס, ובכל זאת הן שורדות ויולדות תינוקות בריאים.
מאחלת לך שתהרי הריון תקין במהרה ותרשי לעצמך לחשוש וליפול מעט, אבל אם תרגישי שאת צונחת - אנחנו כאן וכמובן כדאי לפנות לטיפול נפשי ע=כדי לעבד את האבל והנגזר ממנו.
 
גלידה תות!

תהיתי לאיפה נעלמת מהקומונה שלנו..ודאגתי לך..
ממש מצטערת לקרוא :(
אם תרצי לשתף... אז מה קרה?
&nbsp
בוודאי שאפשר להקלט.. שיהיה בהצלחה מתוקה
 

hatalya

New member
קצת עידוד

קודם כל, ממש מצטערת לשמוע, תהיי חזקה! אני עברתי גרידה סביב שבוע 9 בגלל עובר שלא התפתח ): (אחר כך הייתה הפלה בציטוטק) ועכשיו תודה לאל בהריון :) טפו טפו חמסה חמסה וכו׳.. ההריונות שלי הושגו אחרי טיפולים בגלל בעיה ידועה מראש. אז כן, אפשר להיכנס להריון אחרי גרידה, אפילו אני שעברתי טיפולים! כולם יגידו לך עכשיו להיות רגועה, זה יבוא.. והמשפט המעצבן ביותר: ״לפחות נקלטת״.. אני אומרת, אל תקשיבי לאף אחד. תהיי לחוצה, מעצבנת, עצבנית, פשוט תהיי את. תחליטי מעכשיו כמה חודשים את נותנת לזה ללא כל בדיקה אצל הרופאים. אם תעברי את הזמן שהחלטת ועדיין לא נקלטת, גשי לרופא. חשוב שתתני לעצמך את הזמן ותדעי שבכל חודש יש רק כ 20% סיכויי קליטה. יהיה בסדר! בהצלחה
 
גם אני מצטרפת למי שאומרת שאפשר

שירה צודקת, הבת שלי אכן נולדה אחרי הפלה אחת.
מאז היו עוד 3 הריונות, 2 מהם הסתיימו באופן יזום, אחד פסק מעצמו.
גם אני כמו שירה, לא מאמינה שלחץ והיסטריה מונעים או מעכבים קליטת הריון. 4 ההריונות האחרונים שלי הושגו כשאני מודאגת, לחוצה ועל סף ההיסטריה. 2 מתוכם הושגו בחודש הראשון שניסינו.
סביר להניח שאם תתמידו בעבודה יום כן/יום לא סביב הביוץ, תצליחו להיקלט בחודשים הקרובים.

* נכנסת רגע להגדרה של הפלה יזומה לעומת הפלה לא יזומה. גם הפלה לא יזומה יכולה להתבצע בבי"ח, כמו הגרידה שעברתי לפני קצת יותר מחודש אחרי שהדופק פסק בשבוע 9. הפלה יזומה הינה הפלה שבה לעובר יש דופק ולכן היא מחייבת ועדה להפסקת הריון.
 
תודה רבה על כל מה שכתבתן זה מחזק! לגביי-

הגרידה שלי היתה בשבוע מתקדם יותר 17 או 18. אין בעיה להכנס להריון גם אחרי שבוע כזה אני מקווה??, כי הרבה כתבו שעשו גרידה שאין דופק בשבועות ממש מוקדמים.
 
למעלה