מתי מתחילות להכין את החדר והכל?

GonnaB40

New member
מתי מתחילות להכין את החדר והכל?

אני בשבוע 34 ביום ו'. ביום שלישי (ביקור רופאת נשים) אדע אם יש סיכוי שיקדימו לי את הלידה- עובר גדול.
אבל עם זאת, לא מסוגלת לקנות בגדים (זה בן אחרי 2 בנות, אז אין לי את מה להעביר ככ), בקושי הבאתי את עצמי למוצצים לקנות את הבסיסי ביותר- שידה, מיטה ומזרן.
והחדר (חדר עבודה של בעלי) עוד חצי מבולגן, ולא ממש מזיז לי.
פוחדת להיות מעורבת.
מה איתכן?
 

ו ו ר ד 7

New member
מניחה שמתישהוא בחודש תשיעי

אכבס את הריפוד של העגלה והכסא בטיחות.
לא מכינה חדר במיוחד, בהתחלה נשים עריסה בחדר שלנו.
אני לא זוכרת את הסיפור שלך, באיזה שלב היו אובדני הריון.. אצלי הם לא היו בשלב מתקדם כל כך אז ככל שאני מתקדמת אני הולכת ונרגעת.. נכון שהתמימות לא תחזור אבל בכל זאת מצליחה יותר לשלוט בפחדים.
 
הכנתי בשבוע 36

את כל מה שאני צריכה ללידה עצמה, פחות לתינוקת
במחשבה שלידה בטוח תתרחש....

בדקתי אם יש לי ציוד בסיסי בשבילה, קניתי מה שלא, ודחפתי לארון למעלה.
כן הכנתי את העגלה ושמתי במחסן, כי ידעתי שזה יהיה לי ממש קשה להרכיב אחרי זה ולכבס. וסלקל קניתי במחשבה שמקסימום יהיה בבית, כי את זה צריך ממש לשחרור.
עריסה עוד לא קניתי והיא כבר בת שבוע.
בגדים הזמנתי היום באינטרנט יגיע במשולח עד הבית...
לא יודעת אם אני שפויה אבל עד שלא החזקתי אותה נושמת ביד לא הבנתי שההריון הזה הולך להיגמר בתינוקת אמיתית.
 
לא מתכוונת להתחיל לפני הלידה

אולי זה קצת לא נורמלי מצידי, בעיקר כי האובדן היה בשבוע מוקדם, אבל זה די מלחיץ אותי.
אמא שלי וחברה טובה יכינו הכל אחרי הלידה, כשאני אהיה בביה"ח (גם אם זה יהיה קצת אחרי, לא נורא). ביקשתי מהן שישחררו אותי מהתכנון והן הסכימו. אותה חברה מעבירה לי המון ציוד - מיטה, שידה, בגדים שאמא שלי תכבס - וכמה מהדברים הקטנים (כמו סדינים) הן קנו בלעדי.
הדברים היחידים שהזמנתי הם עגלה וכסא לאוטו, את שניהם אני שומרת אצל אמא שלי בינתיים. למזלי היא גרה קרוב אלינו, אז את כל מה שהעבירו לנו אני גם שומרת אצלה והיא תביא מה שצריך.
 

רונית 294

New member
אני לא הכנתי כלום...ולא קניתי דבר

וחצי דבר... ולא ידעתי אם יש לי בת או בן. הייתי בטוחה שיש לי בגדים של 0-3 מהגדולה בצבע לבן. אחרי הלידה הסתבר שאבדה לנו שקית ענקית של 0-3 ולא ברור איך. כי לא עברנו דירה. ובכל זאת... הסתדרנו. חוץ מתיק ללידה (שגם אותו הכנתי ברגע האחרון...) פחדתי בכלל להתעסק במה שאחר כך. אז אולי זה טיפה פחות נח. אבל בעיניי עדיף.
 

shira3121

New member
בהריון הראשון שלי שבו זכיתי להריון תמים ונורמלי

הבאתי הביתה את הבגדים שקיבלנו מכובסים (על ידי חמותי) אבל פחדתי לסדר אותם לפני. דוקא דברים קטנים כן קניתי לפני בערך בשבוע 36 והזמנה עשינו גם בלי לקחת עוד הרבה לפני. כשהגעתי לשבוע 39 חשבתי שאולי הוא לא רוצה לצאת כי אין לו בגדים מסודרים אז סידרתי אותם, ואז חשבתי שלא יוצא כי הבית לא נקי אז הברקתי את כל הבית. בסוף יצא ב 40+2 ומזל שסידרתי הכל לפני. אגב אני כן הייתי מכבסת את הבגדים שיש לי ומלבישה לו אותם לפחות בהתחלה ואם היה עקרוני לי שילבש בגדים בצבעי הכחול אפור ולא הורוד סגול הייתי קונה בהמשך.
 
למעלה