לצערי הסקירה לא עברה בשלום

Halfwaythere

New member
ואם זה עוזר במשהו

עכשיו בוינט יש כתבה: עודף חומצה פולית בהריון - סיכון פי 17 לאוטיזם.
ככה שגם בעודף יש בעייתיות ואת באמת עשית כל מה שאת יכולה עבורך ועבור העוברית הלכת לפי המלצות הרופאים, ונקווה שהבדיקות השבוע יהיו יותר מעודדות.
מחזיקה אצבעות
 
ynet, כהרגלם, מחפשים כותרות פרובוקטיביות

ומצטטים באופן סלקטיבי מחקר בעייתי מאוד, אבל זה לא משנה את העובדה שכמו שספרקית כתבה - כשהמקור לספינה ביפידה הוא גנטי, חומצה פולית לא עוזרת. אנחנו צריכות להכיר בכך שיש דברים שאנחנו לא יכולות לשנות, לא משנה מה נעשה יש נשים שלא יודעות שהן בהריון בשבועות הקריטיים, לא לוקחות חומצה פולית וזוכות בילדים בריאים, ויש כאלה שהגורל חילק להן יד דפוקה וכל החומצה הפולית שבעולם לא יעזור לנצח איתה וזו לא אשמתנו.

וקישור למאמר שמסביר למה המחקר בעייתי (אני מביאה את זה כדי שנשים לא יטעו ויסתמכו על כותרת חסרת אחריות ב-ynet ויפסיקו לקחת חומצה פולית על דעת עצמן): http://davidson.weizmann.ac.il/online/יש-מקום-לספק/חומצה-פולית-–-אל-תפסיקו-ליטול
 
ספרקית

אני מתייחסת ברצינות להאשמה העצמית שלך. העדפת את הבריאות שלך על התינוקת? אז זו החלטה נכונה, כי מלבדה יש לך עוד ילדים חיים ונושמים שזקוקים לאמא בריאה. את קודם כל, כאמא לילדים חיים - בוחרת את עצמך שלמה, עבורם.
 

שירהד1

Member
מנהל
אויש, תקשיבי-

אי אפשר להתווכח עם רגשות, אז כל מה שאני אכתוב פה, סביר להניח שלא ישכנע אותך שאין פה שום עניין של אשמה. אבל אני כן מנסה בכל זאת- זה נשמע שמדובר אצלכם במשהו שקצת מזכיר את הסיפור שלי בקטע של הרולטה. אשכרה. פשוטו כמשמעו. יש נטייה מסויימת ואו שיש מזל והכל בסדר, או שאין מזל והכל לא בסדר. ואי אפשר להשפיע על כלום. ולכן אין פה, בעיניי, לפחות עניין של אשמה.

מה שבטוח- את לא נענשת על כלום. את הרי יודעת את זה, כן?

בואי נחכה לחוות הדעת הנוספת ואולי אפילו לעוד אחת.


שירה.


שירה דוד - מרפאה בעיסוק -
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים בעלי קשיים התפתחותיים ולקויות למידה.
מדריכה קלינית של מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות.
מנהלת פורום אובדן הריון.
09-7749028
 
כמה קשה להשתחרר מהאשמה עצמית

זה רגש כ"כ חזק ואני מרשה לעצמי להוסיף - רגש כ"כ אימהי. אבל בשורש האשמה נמצאת ההנחה שהמצב היה בשליטתך ואת בעצמך אמרת עוד לפני הסקירה שהמצב בעצם כבר נקבע בעצמו מראש. וצדקת.
10מ"ג ליום זה באמת מינון מטורף, לפי ידעתי 5מ"ג הוא בעצם כבר המינון המוגבר שמומלץ לנשים עם היסטוריה של SB. המינון הסטנדרטי המניעתי הוא פחות מעשירית מזה - 400 מיקרוגרם (0.4 מ"ג). אני חושבת שבאמת עשית הכל לפי ההגיון הרפואי, ואף פי שתיים מכך בשבועות 4-7.
אבל אני האחרונה שאתווכח איתך על רגשות, את במחשבותי ואני מקווה שהתוצאה אצל בורנשטיין תהיה מעודדת. גם אם התוצאה אולי לא תהיה מושלמת, היא תשאיר פתח לתקווה.
 

orli12341

New member
מצטערת לשמוע אבל...

בגלל שהסקירה באמת נעשתה מוקדם, אולי בכל זאת יהיה מהפך
בסקירה הבאה!!
תהיי חזקה ואופטימית והלוואי שיהיו בשורות טובות בפעם הבאה!!
מחזיקה לך אצבעות
 
למעלה