גם אני פה

גם אני פה

היום ראיתי שיש פורום ייעודי למה שחווינו.
אצלי היה הריון ראשון אחרי IVF (ראשון) שהסתיים בשבוע 13.
הגענו לשקיפות עורפית והעובר כבר לא היה חי.

כרגע אני באמצע שבוע 6 אחרי טיפול שני. אני חושבת שבהריון הקודם עוד לפני הדופק דיברתי על ההריון הזה בלי הפסקה. עכשיו אני ממעטת לדבר או לספר.
מחכה לדופק בשבוע 8.

יחד עם זה נשאלת השאלה איפה להמשיך מעקב. הרופא שהלכתי אליו מומחה א.ס ומאד זמין וקרוב לבית. מצד שני, אצלו זה קרה... כשראינו את העובר בפעם האחרונה.
ופתאום יש כל מיני חרדות קטנות כאלה.
אחותי רצתה לבקש ממני לקחת מרשם בשבילה אבל היא מפחדת כי בפעם הקודמת (כשזה קרה), באתי גם לשקיפות אבל ביקשתי בשבילה מרשם.
אני נזהרת לא להזמין אורחים בשבת שמייד אחרי הדופק כי זה מה שקרה אז.. באותו יום שישי של השקיפות היו אמורים להגיע אלינו כמה חברים לסעודת ליל שבת וביטלתי את כולם בו ביום.

גיסתי הלכה לד"ר ארז יזהר אבל הוא לא ממש זמין ונראה לי שהפעם אני ממש אצטרך לראות את העובר יותר.

בלאגן.

לפחות יש בחילות, שלא היו לי בהריון קודם. אם הם שם אז הוא (או הם) קיימים נכון?
 
כל כך מכירה את השריטות הקטנות האלה

בכל בדיקה אצל הרופא הזכרתי לעצמי שאת הפסקת הדופק לא גילו אצלו במרפאה, אז בטח לא יקרה אצלו שום דבר נורא; בשבוע שקניתי בגדי הריון הלכתי למוקד, סתם כי הרגשתי כאב בטן אבל בעצם כי עמוק עמוק בלב פחדתי שחיבלתי בהריון; ועוד כל מיני דברים, חרדות קטנות ואמונות טפלות מצוצות מהאצבע, שעכשיו אולי נראות לי דביליות אבל ככל שההריון מתקדם הן פשוט לובשות צורה חדשה.
&nbsp
תנסי להזכיר לעצמך (גם אם זה לא ממש מצליח) שאם העובר בריא וההריון תקין הוא ימשיך, גם אם תעשי שיחזור נוסח "בשידור חוקר" של ההריון הקודם. המחשבות שלנו והריטואלים הקטנים לא יכולים להשפיע על ההריון (הלוואי שכן!).
&nbsp
לגבי בחירת רופא - חשוב שתבחרי ברופא שאת מרגישה איתו בנוח ולהבהיר לו מראש שעל רקע ההריון הקודם, תרצי שהוא יהיה זמין יותר עבורך. אני הודעתי את זה לרופא שלי (שהוא גם לא הכי זמין בעולם) והצלחנו לקבוע תורים לבדיקות נוספות. וכשממש ממש רוצים וחרדים - אפשר לקפוץ למוקד.
&nbsp
לגבי בחילות ושאר תופעות הריון - הן לא מעידות על תקינות ההריון. יש נשים שמרגישות בחילות ולא יודעות שכבר אין דופק, יש נשים שחוו הריונות תקינים ללא בחילה אחת. כל אישה וכל הריון הם שונים. אני יודעת שזה קצת מבאס שאי אפשר להסתמך על זה כאינדיקציה, אבל נסי לזכור את זה כשתקומי בוקר אחד ללא בחילה ותילחצי מזה שהיא נעלמה.
&nbsp
בהצלחה, ומקווה שההריון יסתיים במועד ובידיים מלאות!
 

ספרקית

New member
ברוכה הבאה


מאחלת לך הריון בריא, תקין ושמח שיסתיים בידיים מלאות והמון אושר


כל כך מוכרות הסיטואציות האלה שאת מתארת. הפחד לחזור על מה שהיה בעבר כדי שלא תתקבל אותה תוצאה
ברור לי שאת יודעת היטב שאין לזה באמת משמעות. זה רק הצורך שלנו להרגיש שיש לנו איזשהו בדל של שליטה על סיטואציה שהיא לחלוטין מחוץ לשליטתנו
. ועדיין... כל כך, כל כך מוכר... קשה להימנע מלקיחת צעדי הזהירות האלה...

לגבי לראות את העובר יותר, בכל קופות החולים יש מרכזים לבריאות האישה אליהם את יכולה תמיד לפנות לבדיקות US מזדמנות (ללא קשר לביקורים אצל הרופא שלך).

תחזיקי מעמד ושיהיה בהצלחה
 
למעלה