היום סקירה מאוחרת, ועוד משהו- קצת מגעיל אם אפשר

GonnaB40

New member
היום סקירה מאוחרת, ועוד משהו- קצת מגעיל אם אפשר

בכל זאת אנחנו פה בהריון. אז אם אפשר לדבר קצת גם על תופעות הלוואי. ואם נרחיק לכת, אז בהריון הזה, ה5 בפועל אבל ה3 שמתקדם בנתיים (טפו, בלי עין הרע, שומבצל וזה) תופעות הלוואי דוחות במיוחד, בניגוד לאלה הקודמים שהתפתחו ונולדו מהן הבנות. האם זה קשור שיש לי עכשיו בן?
(סליחה)
לאחרונה (שבוע 22) כל כלי הדם האפשריים והלא אפשריים מתנפחים לי-
הרגליים שלי נראות כמו זקנה בת 100, על טחורים אני לא מדברת (הם מדברים יותר מדי לצערי) והדובדבן- שפתי האיבר מין התנפחו שאין לתאר!
ואני לא רוצה לדבר בכלל על כל ההפרשות שמתגברות ואינן נושאות ריח שושנים בדיוק, והשתן שהפך כתום מהרגיל. כמעט ללא קשר לכמה שתיתי. וגזים....
אלוהים!!!
מה עושים עם זה?(במיוחד עם הורידים השונים)
הצילו!!
 
מציעה לברר עם הגניקולוג

יתכן שההפרשות מעידות על דלקת כלשהי וניתנות לטיפול.
הגזים והטחורים כרוכים אלה באלה, יתכן שעלית במשקל יותר מוקדם בהשוואה להריונות הבנות ואולי הברזל משפיע עליך לא לטובה (כך הרגשתי אני). מציעה לך לקנות נרות פרוקטוגלבינול, רק לוודא שמותר להשתמש בהריון. כמובן לנסות להקפיד על תזונה שלא תקשה על היציאות.
לא יודעת לגבי ורידים ורגליים.
נסי להתייעץ בגניקולוג/ית או ברוקח/ת, מניחה שלפחות לחלק מהתסמינים פתרונות פשוטים.
בהצלחה בסקירה, מאחלת שתנשמי לרווחה בסופה (ותעדכני אותנו כאן כמובן) - והעיקר שהמשך ההריון יעבור עליך בקלות :)
 

GonnaB40

New member
הבדיקה הייתה מצוינת

, התינוק גדול בשבוע. אולי ישנו את התלמ למוקדם יותר בשבוע. רופאת הנשים תחליט. ולא היה מקום לשאול על תופעות הלוואי.
אני לא מרשה לעצמי לקוות עדיין, כי רוצה לראות איך הלידה תתפתח אחרי ששמעתי סיפורים קשים גם מחדר הלידה עצמו שלא הסתיימו בידיים מלאות. בעלי אומר לי שאני מטומטמת ומעצבנת. שיהיה ככה.
 
תמסרי לבעלך שהוא המעצבן פה


אני מבינה שכל אחד מתייחס לזה אחרת, ושלבני הזוג שלנו (ובכלל לאנשים אחרים) קשה להבין את עומק החרדות שלנו ולמה אנחנו לא מסוגלות להרפות מהן - אבל לקרוא לך מטומטמת ומעצבנת? איף!
 

ספרקית

New member
אני שמחה לקרוא שהסקירה עברה בשלום


אני מקווה שבעלך קצת יותר תומך מאיך שזה נשמע
 
קצת מוכר

בדיוק בגלל זה אני לא חולקת שום חרדה עם הבעל. אפילו לא רבע. כי הוא מייד נכנס ל"אבל למה בכלל צריך לחשוב על זה, מחשבות שליליות זה לא מקדם" ובעיניים שלו אני קוראת בדיוק את מטורפת מטומטמת מעצבנת ודפוקה בראש שהוא רוצה להגיד אבל מתאפק. ואולי הייתי מעדיפה לשמוע, כי אז הייתי יכולה לכנות אותו אטום ומתעלם וטומן את הראש בחול בחזרה
 

GonnaB40

New member
בדיוק!

ומצד שני, אולי זה שהם קוראים לנו מטורפות וכו' גורם פחות לחשוב על הדברים. ככל שפחות דשים בזה, ככה זה נדחק לאיזו פינה מאחורי המודעות והחרדה מתחבאת גם היא.
 

GonnaB40

New member
ומצד שני

אתמול אחרי ה"מפגרת" הרגיל, שהגיע אחרי שהוא דיבר עם מנהלת היחידה הגנטית בתה"ש שאמרה שהכל בסדר עם הצ'יפ, אמר לי שהוא לא באמת מתכוון שהוא יורד עלי וזה רק כדי לנסות להוציא אותי מזה, ולגרום לי לחשוב אופטימי. ושהוא מבין ותומך ומנסה לעודד. הוא אמר את זה פחות עקום ממה שיוצא לי עכשיו, אז עניתי גם שאני פחות חולקת איתו כי לא רוצה לבעס לו את ההריון הזה והשמחה. זהו.
 
למעלה