הצירים- מדומים... הטירוף- לא!!!

הצירים- מדומים... הטירוף- לא!!!

אני בשבוע 32.
אתמול הייתי אצל הגניקולוגית שלי כי לפני יומיים קיבלתי מכה זניחה במותן שצבעה השתנה אתמול לגוונים של כחול.
הגניקולוגית הפנתה אותי למוקד נשים לעשות ניטור לב לעובר. תודה לאל, הכל היה בסדר עם העובר אבל ראו שיש לי צירונים קטנים ולא סדירים (שלא הרגשתי בהם, למעט התקשיות של הבטן וחשבתי שזה גזים).
עשו לי שוב מוניטור במוקד, שוב נכנסתי לגניקולוג התורן ששלח אותי למיון בבי"ח למחלקת יולדות. בביה"ח ניסו לתת לי נוזלים באינפוזיה , ובאמת זה השפיע לטובה על עוצמת הצירים. שלושה רופאים עשו לי בדיקות וגינאליות, ראו שצוואר הרחם ארוך וסגור... ובסוף שיחררו אותי הבייתה, אחרי סדרת בדיקות מטורפת של 6 שעות במוקד ובמיון.
מאז... מצב הרוח שלי ירוד מאוד! הוצפתי בטראומה של האובדן הקודם, כל שביבי האופטימיות שניסיתי בכח להאחז בהם- נמוגו. אני בהיסטריה שהצירים האלה יהפכו לאמיתיים בשבוע מוקדם. ממש משותקת מפחד! מפחדת לבצע הליכה פשוטה למכולת, לנקות את הבית, לשטוף כלים... למרות שאין מניעה מבחינת הרופאים... אוףףףףףףף, בא לי לחוות היריון בלי דרמות!!!! יש דבר כזה????
 

רונית 294

New member
כמובן שרצוי ללדת אחרי שבוע 37

אבל ממה שאני הבנתי מהרופאים רוב התינוקות שנולדים אחרי שבוע 28 ובוודאי 30 שורדים ולרוב לא נשארים עם בעיות פגות קשות. תנוחי הרבה, תשתי הרבה מים ותתפללי לטוב. בכל מקרה את כבר בהריון די מתקדם.
 
התייבשת יקירתי

ברגע שהצירים נעלמו עם מתן נוזלים והצוואר ארוך וסגור - הקפידי על שתיה וזהו.
לא שזה גורע מעוצמת ההפחדה, כן?
אז הרבה חיבוקים ואויר אם ישנו כזה סביבך....
מקווה שזו הפחדה אחרונה להריון וזה ומכאן והלאה צירים אמיתיים בשבוע נורמלי ובידיים מלאות
 
למעלה